{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Gelak negle {{forumTopicSubject}}

er der nogen der ude som bruger gelak , ( som har brugt det i længere tid ) som har oplevet at man får helt gummi bløde negle når man piller lakken af ?? er det normalt ?? eller evt ved hvorfor man får det smiley de bliver helt ømme og knækker jo bare man næsten kigger på dem, -__-'' suk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gelak negle
  • #1   19. feb 2014 Vis du piller det af flækker du et tyndt lag negl af altså bliver din negl tyndere

Havde samme problem med akrylnegle

• #2   19. feb 2014 nej hvor irreterende, -__-'' hvordan skal man ellers få dem af ? det olie man kan få til det virker ikke ordenligt jeg har hørt

• #3   19. feb 2014 Lakken skal fjernes med noget specielt til at opløse den.. Ellers piller du bare lagene af dine egne negle, som Kailie skriver...

• #4   19. feb 2014 Jeg bruger Depend Gellack, det der sæt med LED lys og det der..
    Der findes sådan en speciel Gellack Remover, kun beregnet til netop det neglelak, der hører til sættet. Det virker fint nok, men det tager ret lang tid, før det er opløst.
    Altså du skal sidde med vatrondellen over neglen, i lang tid før der sker noget.

Jeg plejer også bare, at begynde at pille det af, når det selv begynder at løsne sig, så det okay nemt.
    Du har måske ret i at neglen er ret blød og overfladen en smule ødelagt..
    Men så putter jeg bare en nyt lag på bagefter, så knækker mine ikke, fordi det er sådan en tykt holdbart lag smiley

• #5   19. feb 2014 det er også deepend jeg bruger, men mine falder af efter en uge, og jeg gider ikke bruge 1½ time på at lave dem hver uge smiley + det brænder når man tager dem ind i lampen når neglen er så tynd smiley

• #6   19. feb 2014 ja kan det godt gøre.. gør det kun en gang i mellem ved mig smiley
    mest når jeg rammer ved siden af ..

Måske er det fordi du kommer for tæt på negleroden, så kommer der sådan en buge agtig, som let krakelerer .. så jeg plejer altid lige at fjerne det der er helt ude ved negleroden.. så det ligesom bare faider ud smiley hvis du forstår smiley

Husker du at bruge base og top og efterrens ting :p?

• #8   19. feb 2014 Min kusine er negletekniker og jeg ønskede mig gellack i julegave af hende. Hun fortalte så at det er meget usundt at putte direkte på ens egne negle,også selvom man bruger det rigtige til at fjerne det med. I stedet anbefalede hun CND's vinylux. Det er neglelak som ikke kræver UV varme, men den holder stadig længere end en almindelig neglelak. Den er desuden mere gennemfarvet og dem jeg har er jeg rigtig glade for - det kan varmt anbefales.

• #9   19. feb 2014 jeg bruger kun gelak for at mine negle kan blive lange fordi jeg gør dem ekstrem tykke, (:

• #10   19. feb 2014 Men dine negle bliver ikke lange hvis du bruger produkter som skader dem mere end nødvendigt. Vinylux er også tykkere og mere ''støttende'' for neglen end en almindelig neglelak. Man ligger selve farven i et eller 2 lag, og så ligger man en topcoat. Jeg har haft gelenegle og gellack på over flere gange, og lige så snart jeg får det af, er mine negle meget ødelagte og knækker meget hurtigt. Med vinylux er de blevet en del sundere og er også ved at være længere end de plejer smiley

Kommentér på:
Gelak negle

Annonce