1.024 visninger
|
Oprettet:
Spaltede spidser {{forumTopicSubject}}
Jeg har spaltede, tørre og ødelagte spidser i mit hår.
Jeg skal have det klippet snart, men mit problem er, at spidserne hurtigt bliver ødelagt igen
Så jeg tænkte, om I kan anbefale nogle gode produkter?
Jeg bruger allerede shampoo og hårkur i stedet for balsam, som jeg har fået anbefalet af min frisør, men det hjælper kun meget kortvarigt..
Kender i nogle gode olier eller sådan noget, som i har gode erfaringer med til spaltede spidser?
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 930
Det hjælper utrolig meget, jeg får slet ikke klippet mit hår så ofte som jeg plejede og mit hår ser meget sundere ud, efter jeg begyndte at bruge det!
okt 2010
Følger: 53 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 48 Svar: 194
vaske håret 2 gange med shampoo , så tage kur i mens det er vådt, have det i hen over natten eller bare et par timer, så skylle det ud grundigt og så bruge balsam, (:
man kan også tage olivenolie i sit hår mens det er vådt og så lade det tørre ind i håret og så vaske det ud igen efter nogle timer (: og så bare klippes jævnligt og glattejern er ikke noget man bruger hver dag
håber du ku bruge noget af det
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
jun 2011
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 636
og jeg får også enormt hurtigt spalte spidser
hver aften laver jeg to fletninger og så putter jeg "hair repair oil" på og næsten bader spidserne det hjælper super godt!
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.096
(det var så en info hvis du svømmer jeg kan ikke hjælpe med andet)
sep 2009
Følger: 129 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 485 Svar: 2.001
Ja, jeg elsker også at skifte hårfarve, Flora, og det hjælper ligefrem ikke på det
Ina, jeg svømmer aldrig xD Hader at svømme og er ikke så god til det heller, men tak for info anyways!
jun 2011
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 636
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 257
jeg farver hår såååå ofte.. Men mit er så sundt som det kan blive dog.. hvilket er pænt overraskende, men jeg bruger altid argan oil et par gange om måneden.
og så bruger jeg aldrig glattejern. og så en god shampoo er altid godt
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 659
http://gbproducts.dk/index.php/care/gb-by-gun-britt/hair-treatment-oil.html
http://gbproducts.dk/index.php/care/gb-by-gun-britt/gb-by-gun-britt-deep-treatment-refill.html
Mvh
nov 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 437 Svar: 3.968
Det er mega fedtet mens det er i, men det er nemt at vaske ud og håret bliver så flot af det.
Spaltede spidser