{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thorsgaard efterskole
  • #1   14. feb 2014 Jeg skulle rigtig have været på Thorsgaard efterskole med hest. Da jeg så fik plads en måned inden skolestart på min første prioritet valgte jeg at gå der i stedet. Thorsgaard virker som et super sted, dog er det løsdrift året rundt hvilket ville være en opgave for min pony, da hun taber vægt om vinteren smiley


    Hjemve er en helt naturlig ting. Jeg bor over 300km væk fra min efterskole og kan derfor ikke bare tage hjem. Det har også den betydning, at min pony står opstaldet på en gård i nærheden af Efterskolen i ferien, da hestene ikke må blive på Efterskolen i ferierne og det er for langt og dyrt at transportere ponyen hele vejen hjem for 1 uge. Så det er lidt hårdt.

    Man kan godt savne at være hjemme, men der sker så meget hele tiden og dybfølt så mange venner der er hos dig, hvis man bliver ked af det. Du skal i hvert fald ikke vælge efterskole fra på grund af hjemve. Det bliver et fantastisk år smiley


  • #2   14. feb 2014 Hvilken efterskole går du på? smiley


  • #3   14. feb 2014 Jeg går nu på Fjordvang Ungdomsskole, men de får ny forstander næste år smiley

Kommentér på:
Thorsgaard efterskole

Annonce