Drømme er tiltaget :( {{forumTopicSubject}}
Hej HG'ere
Jeg har før skrevet herinde angående tilbagevendende drømme om min eks ( læs evt et af mine indlæg som kan findes på min profil), men problemet er nu at drømmene har taget til, altså i hvor tit ham eks'en dukker op bag øjnene når jeg sover. Hvis jeg siger der i gennemsnit MAX er 2 nætter om ugen hvor han ikk medvirker og er 'hovedperson'.
Hvad kan det betyde at han dukker så meget op? Kan det ha noget at gøre med ham og hans nuværende sind eller? Har fået fortalt i starten af de drømme med ham at det var min underbevidsthed som ryddede op men når det nu er så åndssvagt meget han dukker op begynder jeg selvfølgelig at tvivle på om der virkelig er en oprydning eller om min underbevidsthed eller nogen eller noget prøver at fortælle mig noget andet??
Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind for det dur ikk at jeg ikk kan få fred om natten eller jeg er jo dybt lykkelig om natten men så snart jeg vågner er jeg jo helt ude af den
Så håber nogen kan være med til at få samlet det her uoverskuelige puslespil der åbenbart er inde i hovedet på mig!
rigtig god mandag i hvertfald !
maj 2004
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 2.598
Jeg tror ikke på drømme betyder noget andet end din hjerne rydder op, gemmer og smider væk også bearbejder nogle ting.
Det lyder simpelthen bare til det er dig der ikke er kommet over ham
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 1.132
Måske noget du har brug for at tale med ham om for at 'lukke' det kapitel ?
Jeg drømmer tit om det jeg tænker på sidst inden jeg skal sove, prøv at se en film gerne en der er spændene eller uhyggelig, hvad der nu fanger dig og så læg dig til at sove lige bagefter mest du tænker på hvad der skete i filmen.
Gør jeg det drømmer jeg hele natten om den film
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Er du nu helt sikker på, at du ikke bare prøver at bilde dig selv ind, at du er afklaret?
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.037
Kan det måske passe? Hvis det kan, så prøv at sætte dig ned og skrive en liste over ting du er glad for at ha sluppet af med ved ham eller noget i den stil. Bare få tænkt det hele godt igennem og bliv afklaret med at I ikke er sammen længere.
Blogger
Følger: 65 Følgere: 72 Heste: 10 Emner: 147 Svar: 765
Nej jeg er helt klart ikk kommet over ham, og tvivler på jeg nogensinde vil da han var den første sådan rigtige hvor alt spillede korrekt og forelskelsen aldrig rigtig aftog osv
Blogger
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 1.132
Blogger
Drømme er tiltaget :(