{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Drømme er tiltaget :( {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere

Jeg har før skrevet herinde angående tilbagevendende drømme om min eks ( læs evt et af mine indlæg som kan findes på min profil), men problemet er nu at drømmene har taget til, altså i hvor tit ham eks'en dukker op bag øjnene når jeg sover. Hvis jeg siger der i gennemsnit MAX er 2 nætter om ugen hvor han ikk medvirker og er 'hovedperson'.

Hvad kan det betyde at han dukker så meget op? Kan det ha noget at gøre med ham og hans nuværende sind eller? Har fået fortalt i starten af de drømme med ham at det var min underbevidsthed som ryddede op men når det nu er så åndssvagt meget han dukker op begynder jeg selvfølgelig at tvivle på om der virkelig er en oprydning eller om min underbevidsthed eller nogen eller noget prøver at fortælle mig noget andet??

Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind for det dur ikk at jeg ikk kan få fred om natten eller jeg er jo dybt lykkelig om natten men så snart jeg vågner er jeg jo helt ude af den smiley

Så håber nogen kan være med til at få samlet det her uoverskuelige puslespil der åbenbart er inde i hovedet på mig!

rigtig god mandag i hvertfald !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme er tiltaget :(
Kommentér på:
Drømme er tiltaget :(

Annonce