{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det umuligt at sælge en kombi sadel
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   9. feb 2014 Både og.
    En kombi sadel kan ikke erstatte en dressur eller springsadel, men de er udemærket til f.eks tur ridning

• #2   9. feb 2014 Jeg skal da selv købe en kombi...Men sadelen skal jo passe hesten smiley Og jeg kommer til at købe ny kombi da jeg ikke finder en der passer brugt smiley

• #3   9. feb 2014 Astrid - Jeg skal købe en der er springorienteret, de nye kombi sadler laves nu til dags imod en retning, så medmindre man skal op i de høje klasser så gør de arbejdet godt nok smiley medmindre rytteren alligevel ikke kan ride så de behøver ekstra hjælp af sadelen smiley

• #4   9. feb 2014 Jeg har i hvert fald svært ved at få solgt min, skønt den er som ny og næsten aldrig brugt ...

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #5   9. feb 2014 Team: uanset om en kombisadel er springpræget eller ej, bil den aldrig være lige så god som en rigtig springsadel smiley

Støtten er anderledes, i kombi end i spring/dressur sadler

• M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 323
    #6   9. feb 2014 Jeg har en vældig pæn og velholdt Thorowgood kunststof kombisadel til salg for kun 800 kr inkl gjord.....tror ikke jeg har fået en eneste henvendelse!

• #7   9. feb 2014 Tror generelt det er svært at få solgt sadler.. Jeg har min Kieffer Master til salg og den er heller ikke solgt til trods for 1/2 år i kommission smiley Men nu sælger jeg den selv og kan sætte prisen lidt ned smiley

• #8   9. feb 2014 Har nok noget at gøre med at vi er blevet mere bevidste på at IKKE bare smide en eller anden sadel på vores heste. smiley Og heldigvis for det, selv om det er surt at sidde med en sadel der ikke kan bruges smiley

• inge d
    inge d Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 67
    #9   9. feb 2014 Jeg rider hellere end gerne i en kombi sadel og har også en jeg er super glad for. Mit behov er altså ikke større en min ridning sagtens kan foregå i sådan en, men nu rider jeg altså heller ikke kun i sandkassen. Jeg har så en "rigtig" dressur ved siden af til samme kræ, men vælger for det meste kombisadlen. Tror problemet for manges vedkomne er, at den "ikke er fin nok", når den ikke er special fremstillet til et bestemt formål.

Kommentér på:
er det umuligt at sælge en kombi sadel

Annonce