Hvad bruger i jeres tid på? {{forumTopicSubject}}
Puha, jeg har været total afhængig af min computer og tv tidligere. Men nu har jeg jo haft Akando rigtig lang tid, og har været i praktik (lærerstuderende) mv, så det sidste stykke tid, har jeg næsten ikke brugt min computer eller siddet foran tv'et - og det har været SKØNT!
Min tid har nogenlunde set sådan her ud. Undervise fra 8-14, og til Akando, hjem og forberede lidt, hvor jeg så har siddet med min computer noget af tiden, lave lidt praktiske småting som mad, vask mv, og så evt 45 min foran tv, og i seng.
Nu er jeg færdig med praktik, og tilbage til skolen igen - og dermed computeren. Og jeg vil være SÅ træt af at være afhængig af den igen..
Ja, det er jo så en side af sagen, men den anden er, at jeg keder mig som en gal, når jeg ikke har noget at lave!
Min kæreste bor fx ikke sammen med mig pt, og han er ved at uddanne sig inden for it, så han sidder jo nærmest ved sin computer 24/7, og hvis han ikke gør, når vi er sammen, laver vi mad eller ser tv.
Der går et par år før vi kan købe hus (og der er projekter at gå i gang med), så ind til da, hedder det stadig lejlighed. Og min er kun et værelse på 10 m2.
Når jeg er hos ham, eller på mit værelse, aner jeg simpelthen ikke, hvad jeg skal lave mere! Der er intet på min computer der trækker pt (heldigvis!), og der er ingen huslige projekter at gå i gang med.. Så tiden går bare, og ja...
Så hvad laver i, når i ikke er hos hesten, eller sidder foran en skærm?
Jeg har malet/tegnet lidt, men det er sjældent at "gnisten" er der, øv øv..
Læse gør jeg slet ikke, da jeg er semi ordblind, og bruger computeren til at få læst de fleste ting op med
Mangler simpelthen inspiration, til at "komme videre med mit liv"!
feb 2008
Følger: 212 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.897
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 680
Ellers så bager jeg boller, kager eller andet godt og fryser det ned, til senere
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 472
dec 2009
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 472
jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 208
jul 2006
Følger: 674 Følgere: 1052 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.954
nu starter jeg så også op i fitness her om lidt, og håber at det trækker mig lidt ud af de gamle vaner.. men ellers ved jeg det sgu heller ikke!
jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 208
mar 2010
Følger: 51 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 315
dec 2007
Følger: 31 Følgere: 42 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 226
Jeg går hjemme, sygmeldt.
Passer hestene, når jeg vågner, gør rent, stener computer og tv.
Har også hund og katte der skal tages af, når kæresten kommer hjem, skal jeg somregel til at lave mad, og bagefter ud til den hest vi har opstaldet, når vi kommer hjem er det sent, så er der ik så møg andet end igen at sæt sig i sofaen med bærbar og tv.
jul 2009
Følger: 141 Følgere: 182 Heste: 8 Emner: 3 Svar: 383
Lektier
Ride mine 3 ponyer + Dem som jeg ride for nogen
Og så gåt jeg til skydning 2 gange om ugen
Så jeg keder mig aldrig
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
Jeg strikker ser ikke meget tv har aldrig gjort det.
Jeg går en del op i at lave god og varieret mad
Jeg passer en andens heste på en anden gård, for tiden til April det tager også tid.
vh
Annette
aug 2008
Følger: 79 Følgere: 72 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 78
- går lange turer i skoven
- laver lektier
- tegner
- skrive historier/digte
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 24 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 1.493
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
Så kommer jeg hjem, sover indtil vi skal spise (lider af en depression som også gør at jeg har et helt koloenormt søvnbehov (specielt fordi jeg bliver så træt i hovedet af alle de mennesker i min hverdag på gym)
Så spiser jeg, rydder op og laver de få lektier jeg nu har for/kan overskue og så serjeg tv og går i seng.
Om torsdagen går jeg dog til fodbold, men grundet kroniske knæskader i begge knæ må jeg ikke løbe særlig meget, så det er også ved a tdø ud nu
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 244
feb 2011
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 425
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
Mange tak skal i have!
Træning/fitness er godt nok slet ikke mig, og har heller ikke økonomien til noget dyrt/fast aktivitet/kreative gøremål..
Men jeg har faktisk længe tænkt at købe et 10-turs kort til svømmehal. Så kan jeg jo altid kører derned og plaske lidt rundt, når jeg ikke har andet at give mig til, end at sidde foran en skærm!
Jeg har brugt meget tid på at lave udstyr, men det er bare noget af det økonomien ikke er der til pt, desværre..
Men man kan jo altid gå rundt og få ideer til, hvordan man gør værelset mest hyggeligt og praktisk, så det var slet ikke så tosset en ide og her kan jeg jo sagtens hører lydbog imens
Vil gerne gå til dans, men det er desværre også for dyrt
Gåture er super, når jeg er hos kæresten, det burde jeg gøre meget mere!
Går også meget op i mad og gode råvarer, så måske jeg skulle eksperimenterer yderligere med det!
Jeg elsker at skrive historier, men slog hurtigt tanken væk igen, da det jo også er ved min computer. Men det er selvfølgelig noget helt andet, at sidde ved computeren og arbejde med en historie, end når man er afhængig af de sociale medier
Jeg har gået til judo for nogle år siden, boksning kunne måske være spændende
Mange tak for alle jeres gode forslag!
Det har sat masser af ideer i gang, som i nok kan se
Hvad bruger i jeres tid på?