Erstatning efter bilulykke {{forumTopicSubject}}
Nogen der måske har stået i lign situation og ved hvordan det lige gribes an med erstatning?
Sagen er den at i lørdags blev kæresten og jeg påkørt på motorvejen og bilen totalskadet, den er vitterlig krøllet fuldstændigt.
Kæresten står for at alt med bilen, men jeg skal jo ligesom have dækket mine udgifter på behandling, og kan vel også få noget for svie og smerte, men hvordan?
Jeg er ikke sygemeldt hos lægen, det snakkede vi faktisk slet ikke om, men er sygemeldt på skolen da jeg ikke kan holde ud at sidde for mange timer pga smerter.
Er primært min nakke/ryg der giver mig smerter da nakken er forstuvet, og derved også har konstant hovedpine.
Sorry, men ønsker kun svar fra folk der faktisk har 100% styr på hvad de snakker om, enten fordi de er inde i de regler, eller selv har stået i samme situation.
For kan ikke bruge beskeder til noget hvor der bare står jeg skal til læge, for lægen, skadestuen og lægevagten har alle skrevet ned hvor jeg har ondt.
maj 2006
Følger: 181 Følgere: 199 Heste: 5 Emner: 94 Svar: 559
Men nu ved jeg ikke om det er den andens forsikring osv, nu da der er flere involveret.
Min bil blev erklæret totalskadet og fik så også penge for bilen.
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
aug 2012
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 4 Emner: 73 Svar: 701
For nytter jo ikke jeg bare spørg hans forsikringen med hvordan tingene foregår, for de vil jo selvfølgelig forsøg at slippe for at betale for meget.
aug 2012
jun 2006
Følger: 40 Følgere: 50 Emner: 16 Svar: 82
Har været hele møllen igennem
aug 2012
aug 2012
Så vi er sluppet meget meget billigt når man ser hvordan bilen ser ud, og vi trodsalt var en tur ovre i det modsatte spor og kysse autoværnet inden bilen røg retur igen.
aug 2012
Men går jo glip af en del undervisning på min uddannelse nu, og er i tvivl om hvor meget min nakke kommer til at holde til, og om jeg i det hele taget bliver klar til at arbejde fuld tid stald til sommer.