{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Hvad betyder mine drømme?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Så en anden havde lavet et forum, og kom til at tænke på mine mærkelige drømme som jeg har haft i flere år nu..

Det er sådan at jeg i min drøm altid kan flyve.. (ved godt det er mærkeligt...) Men det føles så naturlig og VIRKELIG livagtig!!
Det er altid med nogle jeg kender, hvor vi flyver over en ø, en skov eller bare et eller andet smiley

Og det mærkeligste af det hele er, at jeg rent faktisk elsker de drømme for jeg føler mig så godt tilpas og som om jeg er speciel... (Lam sætning men what ever)

hvad kan det betyde???

Tak! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad betyder mine drømme??
  • #1   2. feb 2014 At du var en fugl i dit sidste liv måske? smiley

Jeg er ikke så god til drømmetydning. smiley smiley

• #2   2. feb 2014 ''Når du har en flyvedrøm, er det vigtigt at lægge mærke til, hvilken følelse du har i drømmen. Mange oplever, at de er glade og lykkelige, når de svæver, og så er det et tegn på, at du føler dig fri, eksempelvis fordi, du har løst et problem eller er forelsket.'' smiley

• #3   2. feb 2014 Isabella: kan meget vel være anden del -.-' hihi smiley

• #4   2. feb 2014 Det er skam ikke underligt at drømme, at man flyver - det er meget normalt, at drømme det. :o)

At flyve i en drøm, kan betyde flere ting. Hvis du føler ro og behag, mens du flyver. kan det betyde at du har overblik/overskud i dit liv - du er 'ovenpå'. Hvis du føler frihed, kan det være noget med en overgangsfase, og at denne overgang får dig til at føle dig fri.

Hvis du føler uro og ubehag, kan det betyde at du er ved at miste jordforbindelsen, ikke er tilfreds med dit liv og/eller prøver at flygte fra noget.

• #5   2. feb 2014 jeg har 6/7 dage mareridt.. -.-

• #8   2. feb 2014 Men jeg har altid den samme følelse HVER gang jeg drømmer den? Og jeg drømmer den næsten hver nat med forskellige variationer smiley

• #9   2. feb 2014 Kunne du tænk dig at flyve? eller springe i faldskærm?

• #10   2. feb 2014 Drømme hos forskellige personer er aldrig ens og betyder sjældent det samme. :o)

Det en drøm betyder for den ene personer, betyder den sikkert ikke for en anden person.

Man er nødt til at kigge på hvad der sker i ens liv og hverdag, hvis man vil finde ud af hvad drømme betyder.

Nogle gange er drømmen en bearbejdelse af en hændelse i hverdagen. Det man drømmer er ofte noget, der har gjort stort indtryk på én i hverdagen - på både godt og ondt.

Andre gange er det noget mere overordnet, hvor drømmen viser en mere generelt følelse. Fx en følelse af at være tilfreds med livet, eller en følelse af at man er fanget i sine pligter osv.

At flyve i en drøm (med en god følelse involveret), kan derfor - som jeg har skrevet tidligere - både være et symbol på, at man føler sig fri i sit liv, har godt overblik og overskud over hverdagen, og det kan være et mere konkret symbol - som nogen nævner, at man fx er blevet fascineret af fuglene.

Men hvis det er en drøm man drømmer jævnligt, med små variationer, er det næppe fordi man har funderet over hvordan det føles at flyve. Medmindre man er VIRKELIG fascineret af fulge, så kommer sådan en drøm altså ikke igen og igen og igen og og og... :o)

Jeg vil sige, at jo oftere man drømmer en bestemt drøm/et bestemt tema, jo mere overordnet skal man se drømmen. Forstået på den måde, at så er drømmen nok ikke et symbol på en bestemt hændelse man lige har været udsat for, men nok nærmere et symbol på hvordan man overordnet har det med tilværelsen. :o)

• #11   2. feb 2014 tak CTS smiley Jeg er ikke fascineret af fugle så tror det er den sidste smiley

Kommentér på:
Hvad betyder mine drømme??

Annonce