{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

NatasiaU
NatasiaU
Følger: 3 Emner: 21 Svar: 85

Stort tøse dilemma! {{forumTopicSubject}}

Hej Hg!

I forgårs blev jeg uvenner med min tidligere bedsteveninde... Og i får lige hele historien.
Dagen før vi blev uvenner, sad jeg og brugte 3 timer på at redigere en film til min veninde som hun skulle bruge som hendes produkt til hendes projekt.
I den uge hun forberedte sig, har hun snakket nedladende til mig også har hun været virkelig egoistisk.
Dagen efter spurgte jeg hvordan hendes projekt gik, og hun fortalte det gik dårligt og at de ikke kunne li hendes film, også sagde hun "Hvis jeg får 00 er det din skyld, for det var dig der redigerede den"
Jeg blev så sur, for jeg havde brugt 3 timer på en film, og hun sagde ikke tak, overhovedet.
Derefter kaldte jeg hende egoistisk og arrogant og sagde hun var utaknemmelig..
Derefter kom hun krybende tilbage for at sige undskyld, men gad ikke skrive med hende mere.

Vi har ikke snakket sammen siden, så her kommer spørgsmålet. Skal jeg tilgive hende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stort tøse dilemma!
  • #2   31. jan 2014 livet er sku for kort til at rende og være sur over sådan noget......

du kan lære af det og frem over lade hende lave sine ting selv, så kan du være der og støtte, opmuntre og trøste hvis det går helt galt

• #3   31. jan 2014 Ja, det syntes jeg, siden du skriver at "hun kom krybende tilbage for at sige undskyld". Så må hun da have indset at det var tarveligt. smiley

• #4   31. jan 2014 Ja selvfølgelig skal du tilgive hende! Når man er venner, kommer der selvfølgelig problemer, og hvis hun virkelig er/var din bedste ven, så burde du nok tilgive hende på et tidspunkt! Efter noget tid finder du nok også ud af at du ikke kan undvære hende, siden i er bedste venner! smiley
    Selvfølgelig er det ikke i orden at hun ikke engang siger tak, men det kan jo være der er sket noget i hendes liv, som gør hun er lidt irreteret.. prøv at snakke med hende om det! smiley

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#5   31. jan 2014 I alle mine aggressioner har jeg sagt hun aldrig skulle kontakte fordi jeg synes det var så tarveligt gjort af hende...
    Da jeg fortalte at min computer først kom tilbage den dag hun skulle fremlægge, blev hun virkelig sur på mig, og sagde at jeg måtte finde på noget andet. Undskyld det virker lidt plat, men mener ikke selv jeg gjorde noget galt.
    Men så må jeg vel snakke med hende om det...

Tak til jer smiley

• #7   31. jan 2014 Jeg kan så også blive en rigtig bitch omkring eksamen, jeg bliver ganske enkelt død nervøs og stresser altid når jeg læser op. Nej det er selvfølgelig ikke i orden at være ubehøvlet over for andre blot pga eksamenspres, men hun har da i det mindste sagt undskyld. Ergo hun har indset at hun er handlet forkert, det mindste du kan gøre er at tilgive hende.

• #8   31. jan 2014 Ville overhovedet ikke tilgive veninden med det samme, det må hun da gøre bedre. Fremover skal hun da behandle dig ordenligt, ellers så kan hun da lige så godt gå. Der er vel en grund til i tideligere har været bedsteveninder.
    Hvis det var mig, ville jeg ikke tilgive hende. Efter noget tid ville jeg da snakke med hende, men hvis hun stadig ikke opførte sig ordenligt over for mig, ville jeg ikke havde noget at gøre med hende. Det jo selvfølgelig din beslutning, men ville ikke finde mig i ikke at blive behandlet ordentligt.

• #9   31. jan 2014 Ja, din veninde reagerede arrogant og egoistisk, men hun har sikkert været stresset og nervøs for fremlæggelsen. Så længe det er noget så småt burde man kunne se ud over det som veninde. Din veninde burde dælme ikke være bange for at miste dig, fordi hun kan miste overblikket og flippe lidt ud.
    Som bedste veninder må man gå i store sko og støtte hinanden.

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

#10   1. feb 2014 Swips det er bare det, at hver gang jeg ringer til hende mens hun er i skole til lektiecafe, hvor hun alligevel ikke laver noget. Så råber hun af mig og spiller virkelig smart, og når jeg så siger vi ses, for jeg ikke kan holde ud at høre på det, råber du bare "OKAY FARVEL" og lægger direkte på.

Kommentér på:
Stort tøse dilemma!

Annonce