Stort tøse dilemma! {{forumTopicSubject}}
Hej Hg!
I forgårs blev jeg uvenner med min tidligere bedsteveninde... Og i får lige hele historien.
Dagen før vi blev uvenner, sad jeg og brugte 3 timer på at redigere en film til min veninde som hun skulle bruge som hendes produkt til hendes projekt.
I den uge hun forberedte sig, har hun snakket nedladende til mig også har hun været virkelig egoistisk.
Dagen efter spurgte jeg hvordan hendes projekt gik, og hun fortalte det gik dårligt og at de ikke kunne li hendes film, også sagde hun "Hvis jeg får 00 er det din skyld, for det var dig der redigerede den"
Jeg blev så sur, for jeg havde brugt 3 timer på en film, og hun sagde ikke tak, overhovedet.
Derefter kaldte jeg hende egoistisk og arrogant og sagde hun var utaknemmelig..
Derefter kom hun krybende tilbage for at sige undskyld, men gad ikke skrive med hende mere.
Vi har ikke snakket sammen siden, så her kommer spørgsmålet. Skal jeg tilgive hende?
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
du kan lære af det og frem over lade hende lave sine ting selv, så kan du være der og støtte, opmuntre og trøste hvis det går helt galt
maj 2013
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 554
aug 2009
Følger: 93 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 75
Selvfølgelig er det ikke i orden at hun ikke engang siger tak, men det kan jo være der er sket noget i hendes liv, som gør hun er lidt irreteret.. prøv at snakke med hende om det!
sep 2013
Følger: 3 Emner: 21 Svar: 85
Da jeg fortalte at min computer først kom tilbage den dag hun skulle fremlægge, blev hun virkelig sur på mig, og sagde at jeg måtte finde på noget andet. Undskyld det virker lidt plat, men mener ikke selv jeg gjorde noget galt.
Men så må jeg vel snakke med hende om det...
Tak til jer
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
feb 2011
Følger: 72 Følgere: 20 Emner: 1 Svar: 29
Hvis det var mig, ville jeg ikke tilgive hende. Efter noget tid ville jeg da snakke med hende, men hvis hun stadig ikke opførte sig ordenligt over for mig, ville jeg ikke havde noget at gøre med hende. Det jo selvfølgelig din beslutning, men ville ikke finde mig i ikke at blive behandlet ordentligt.
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
Som bedste veninder må man gå i store sko og støtte hinanden.
sep 2013
Følger: 3 Emner: 21 Svar: 85
Stort tøse dilemma!