{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.527 visninger | Oprettet:

Skal justin bieber udvises? *DEBAT* {{forumTopicSubject}}

Nu har vi jo hørt om hans mange crimes. Han er ved at gå over stregen. Nu er der samlet over 100.000 underskrifter til at han skal udvises til canada, så nu skal det tages op i det hvide hus.
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article2206079.ece
Hvad synes I? Jeg ved jo der er nogle beliebers i blandt hg-brugerne. Hvad synes I? Er det måske ikke fair nok at tage konsekvensen af sine egne handlinger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal justin bieber udvises? *DEBAT*
  • #1   31. jan 2014 Sygens den unge mand, skal have lov til at feste vider i USA

• #2   31. jan 2014 Hvorfor?:) han har brudt utallige love og det generer tydeligvis amerikanerne

• #4   31. jan 2014 Ligefrem udvises ved jeg nu ikke, men jeg synes det er helt fair at han kommer i spjældet i nogle dage og indser, at man altså ikke kan fræse rundt og lege king of the world uden at tage konsekvenserne for ens handlinger. Han er jo blevet helt skudt i hovedet af de stjernenøkker, fordi han kan købe sig til/ud af ALT næsten. Synes det ville være helt fair hvis han fik et par år i fængslet, men desværre kan han jo baile sig ud

• #5   31. jan 2014 Jeg syntes sådan set han burde blive behandlet som en hver anden person. Han har højst sandsynligt fået længere snor fordi han er berømt, og med alle de piger som ser op til ham (og sikkert også gør som ham) så syntes jeg ikke det er okay, at sende en besked ud om at det er okay at bryde loven og der ikke sker noget ved det.

• #6   31. jan 2014 fordi han bliver smidt ud af Canada kan han bare slå sig ned i USA ! har intet til overs for den slags mennesker...

• M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 323
    #7   31. jan 2014 Jeg synes det er totalt ude af proportioner. Der skal nok findes en hel del korrupte politikere, embedsmænd og topledelser i det land, der har forbrudt sig mere mod menneskeheden end en musikindustrislave som Bieber.

Husk altid på, at medierne er eneherskende, når det handler om, hvad vi læsere/seere skal vide og ikke vide noget om. Hvis man tror Bieber er den mest oplagte at smide ud af landet på baggrund af lovovertrædelser og for at være dårlig rollemodel, så tror jeg man er ret god til blindt at tro på de historier, den såkaldt frie presse, ønsker at "sælge" os.

• #8   31. jan 2014 Nu kender jeg ikke de amerikanske udvisnings love, men hvis en hver anden var blevet udvist skal han da også. smiley

• #9   31. jan 2014 Det er jo lige det. I usa kan han jo bare betale sig ud af fængslet hvis han ender der. Desuden tror jeg det vil være bedre for både ham og amerikanerne hvis han blev udvist til canada. Har hørt noget om at han har en depression eller sådan noget. Så er det ikke sikkert at han vil kunne holde til fængsel jo.

• #10   31. jan 2014 Mht depression: Rigtig mange store musikere har jo et eller flere psygiske småproblemer på grund af det store pres.
    Hele verden ligger jo et kæmpe ansvar på dem. De skal være perfekte til alt. De skal synge være populære, smukke, kloge, rige og så skal de kunne klare 100.000 interviews om ugen (okay, måske en overdrivelse) så jeg tænker der kan være noget om depressionen?

• #11   31. jan 2014 Ud med ham, reglerne må gælde ham, ligesom alle andre.
    Længere er den ikke, om han er berømt eller ej.

• #12   31. jan 2014 Det er jo fuldkommen ligemeget, om han har en depression eller ej. Ja, det er da skide synd, og slet slet ikke sjovt, men det betyder altså ikke, at man skal behandle ham anderledes, fordi han så ikke kan holde til fængslet. Så skal han jo have hjælp. Men der går rigtig, rigtig mange mennesker rundt med depression i USA, og det betyder jo ikke, at Justin Bieber skal behandles anderledes fordi han har en depression - han skal stadig stå til ansvar for sine handlinger, så er det jo bare ærgerligt, at han ikke tænkte sig om i første omgang smiley

• #13   31. jan 2014 Funke, jeg er helt enig, ville bare lige påpege at han måske har en skjult grund til at være så grov - selvom jeg på ingen måde syntes han handler korrekt, og jeg så hellere end gerne at han fik en form for straf

• #15   31. jan 2014 tænker behandlingsdom hvis det har slået klik for ham og bliver han ikke der må han jo ind bag tremmerne og kigge en tur

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #16   31. jan 2014 Han skal behandles som alle andre mennesker. Han er ikke en skid mere værd end hverken dig eller mig.

Så hvis hans straffe er store nok til en udvisning, så ud med ham

• #17   31. jan 2014 Det var heller ikke for at slå hårdt ned på dit indlæg, tænkte lige over at det godt kunne lyde sådan, men du har ret, så kan han sikkert ikke holde til at være i fængsel, men igen, det tror jeg heller ikke de fleste kan smiley

• #18   31. jan 2014 Ej, Alisa, det kunne da være hyggeligt med et besøg fra ham xD
    Så kunne han måske også få sin dom i stedet for at betale sig fra den...

• #19   31. jan 2014 Louise H - lige præcis! her kan man desværre ikke betale sig ud af fængslet smiley

• #20   31. jan 2014 100.000 fra usa er stort set det samme som hvis 50 skrev under i danmark det er intet.. smiley

• #21   31. jan 2014 Seriøst, bare fordi han er Justin Bieber skal han udvises? smiley
    Der er flere mio. Mennesker i U.S.A der har gjordt langt værre ting en det han har foretaget sig, og det hvide hus? De er da fuldstændig ligeglade med sådanner en lille bagatel, jeg tror de har nok i serie morderne og dem der kidnapper børn i flere år os.v smiley

Det er jo kun haterne der vil have ham udvist resten af landet er jo ligeglade smiley

• #22   31. jan 2014 Synes det er helt fair. Bare fordi han er et "pop-ikon", giver det ham ikke ret til at bryde loven. smiley

• #23   31. jan 2014 Stephanie - ja, men det staten skal gøre, er at fjerne problemerne. Dvs. sætte de kriminelle i fængsel. I justins tilfælde kan han bare købe kaution, derfor bliver problemet jo ikke fjernet. Det ville blive fjernet hvis man udviste ham til canada.

• #24   31. jan 2014 Synes ikke han udvises smiley der er sikkert også en masse andre unge der har gjordt det han har gjort, og ja enig med Stephanie bare fordi han er Justin Bieber skal han udvises, så var der mange mennesker der skal udvises smiley
    Obama har også sagt nej til han skal udvises smiley
    - han flytter alligevel væk fra USA smiley
    Hilsen en Belieber der synes nogle af de ting han gør vanvittige, men støtter ham for altid smiley

• #25   31. jan 2014 (link fjernet)

Tjek Emil vahl's mening. Er så enig som det er mugligt at værre!

Og self bliver han ikke udvist, pjat altså

• #26   31. jan 2014 Et eller andet sted synes jeg at det er i orden hvis han bliver "smidt" ud af USA og tilbage til Canada. De udlændinge i danmark (som ikke har dansk statsborgerskab) bliver også smidt ud hvis de gentagende gange overtræder loven.
    Det kan godt være at han er en presset ung mand, men mon ikke dette kan være en øjenåbner for ham? Mindre fest og mere privatliv tror jeg vil være en fordel.

• #27   31. jan 2014 Selvfølgelig skal han udvises. Han skal ikke behandles anderledes bare fordi han er kendt. Færdig slut.

• #28   31. jan 2014 Ud med ham! Helt ud!
    Lad hans navn blive forbudt o danmark

• #29   31. jan 2014 Cille - argh det er måske lige en overdrivelse. Skal vi så alle gå rundt og kalde ham "you-know-who"? xD

• M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

#30   31. jan 2014 Hvis Biebers forbrydelser er stygge nok til udvisning af landet, så kan USA vist godt booke jævnlige flyafgange over de næste par uger....eller måneder...

Hvor er proportionssansen henne? Drengen er en mindf*cked celebritydukke og ikke storkriminel! Det virker som om der køres hævnstemning fordi man måske synes han er selvfed eller laver elendig musik. Herregud, han er 19 år og frarøvet ethvert glimt af et normalt menneskeliv. Selvfølgelig anede han da ikke hvad det ville koste ham rent psykisk at gå ind i branchen, ligesom hans mor nok sad og talte dollarsedlerne for det indre blik. Jeg tror uendeligt få vil kunne holde til det liv, de kendte lever. Og hvad sker der efter han annoncerer at han trækker sig tilbage fra branchen? SÅ begyndte det at tage fart med hans nedtur og et SWAT-team stormer hans hus om natten på grund af æggekasteri mod et hus?! Det er IKKE normal praksis. Der er penge bundet i guldkalven Bieber, og hans management kunne ikke drømme om at slippe ham.....

Historierne lige nu giver, om ikke positiv, så ihvertfald opmærksomhed. Og Bieber får sig en pæn reminder om, at man ikke skriver kontrakt med de tunge drenge i branchen uden at underskriften er bindende.

• #31   31. jan 2014 Jeg håber at alle har gået i skole, for så burde det også give mening at han ikke skal udvises, igen nævner jeg at der er så mange værre forbrydelser i U.S.A end det småtteri han har lavet, U.S.A har været korrupt i flere hundrede år, hvis man har penge derovre er det sku ligegyldigt hvad du har foretaget dig, men nu hvor det er Justin Bieber der er i rampelyset går det op for nogen at det er korrupt i i U.S.A flere hundrede mennesker bliver hver måned sluppet løs fordi de kan betale sig ud af det.

Det er jo kun fordi det er Justin Bieber at folk går op i det... smiley

• #32   31. jan 2014 Ja det synes jeg! smiley
    'Amen jeg kan ikke fordrage den knægt.. Eller hans alt for overdrevet fans! Nogle tudede da han kom i fængsel? For det var jo ikke hans skyld! Når nej, øh..

• #33   31. jan 2014 Cille - jeg var en af dem der græd smiley
    Fordi han betyder så meget for en, og har lært en en masse, det er virkeligt hårdt at se det, man føler sig tom, når det er en man holder så meget sf, og man pludselig ser ham i den situation, det er virkelig forfærdeligt smiley men altsååååååå det der med racet og han blev stopper er en stor LØGN! Politiet havde løjet om ham smiley
    Gider ikke diskuterer om ham, for har virkelig et MEGET stort temperament ang. ham, det har jeg ihvertfald vist mine veninder smiley
    [IMG] http://i59.tinypic.com/hupq3m.jpg[/IMG]

• #34   31. jan 2014 Okay, det har ikke noget med Justin Beiber at gøre, men jeg bliver lige nødt til at spørge... Kan man betale sig ud af fængslet uanset, hvilken dom man har fået, hvis man har penge nok? smiley

• #35   31. jan 2014 Udvises? Ej nu må de stoppe.

• #36   31. jan 2014 Josefine du har jo aldrig mødt ham? Han har aldrig været et godt forbillede?

Ej jeg forstår det virkelig ikke.

• #37   31. jan 2014 Personligt synes jeg hellere knægten skal gøre noget ud af den pension han har snakket om og få sig noget hjælp. De interviews jeg har set med ham har han set SÅ ufattelig trist ud.

• #38   31. jan 2014 Så længe han ikke kommer til Danmark, så er jeg ligeglad, men put ham endelig i fængsel i et andet land, hvor man ikke kan betale sig ud, for at give ham en lærestreg. Sådan en kunne han godt bruge.
    Jeg har aldrig kunne lide Justin Bieber, og vil aldrig nogensinde kunne lide ham.
    Ja jeg kan ikke engang lide at sige hans navn, så han bliver til dagligt omtalt som Bæver.
    Han slipper afsted med alt for meget, og det kan bare ikke passe.

• #39   31. jan 2014 Enig Uglen! smiley

Selv hvis jeg kunne lide ham, ville jeg ikke kunne høre hans musik for hele min vennekreds HADER ham, haha!

• M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

#40   31. jan 2014 Rynkedellen, han får med garanti ikke lov at gå på pension. Det ville hans management aldrig tillade. Der er penge i musikindustrislaverne.

• #41   31. jan 2014 Cille: Pænt navn btw. Hedder det samme smiley
    Uheldigvis er der mange i min vennekreds som elsker ham, men jeg ser det ikke som noget dårligt, for ligeså snart de snakker om ham, ja så gør jeg grin med ham smiley

• #42   31. jan 2014 Er du døbt Cille? smiley

Det kender jeg også for godt smiley

• #43   31. jan 2014 Cille: Dog ikke, men jeg overvejer at få lavet en navneændring, når jeg kan, da jeg ikke bliver kaldt Cecilie smiley

• #44   31. jan 2014 Til alle os der absolut ikke kan lide Bieber.. Her er nogle geniale parodier! smiley

http://www.youtube.com/watch?v=iMYsM1XtoYE
    http://www.youtube.com/watch?v=HfVQO7K4wXc
    http://www.youtube.com/watch?v=gYiWJPZX2i8

Glæder mig til en verden, hvor han ikke længere nævnes.. Åh jeg længes!

• #45   31. jan 2014 Jeg er så døbt Cille, det betyder sent på Sønderjysk. Ja, jeg blev født lidt for sent, haha! smiley Har levet op til mit navn siden smiley

• #46   31. jan 2014 M K
    Det er bare så synd for ham.

• #47   31. jan 2014 Årh hvor snyd!
    Så må jeg dælme også leve op til det navn, for jeg kommer altid for sent eller står sent op smiley

• #48   31. jan 2014 Giraffen

Ja, ja det kan man smiley

• #49   31. jan 2014 Alle må vel have deres meninger og idoler, jeg kan ikke selv finde ud af det fordi jeg ikke kan elske eller hade en person jeg ikke kender, men at andre kan dette acceptere jeg, til en vis grænse.

Nu er Beliberen Josefine P tilfældigvis min bedste veninde, og derfor har jeg forstået hvorfor og hvor meget han betyder for mange mennesker, jeg kan ikke se nogen grund til at folk hader ham, så er der så mange andre mennesker at hade f.x alle morderne, men dem er folk ligeglade med...? smiley

• #50   31. jan 2014 Konsekvenser må være konsekvenser.. Kendt eller ikke kendt smiley

• #51   31. jan 2014 Giraffen - nej. Jeg er ret sikker på at slemme forbrydelser kan man ikke købe sig ud af. Men de fleste kan man smiley

• #52   31. jan 2014 Er Belieber og syntes det er dybt åndssvags at folk har indsamlet stemmer til at han skal ud... Hvad f*ck rager det dem?? XD Belieber vrede!

• #53   31. jan 2014 Det rager dem at hvis han kører spritkørsel, handler narko og slår uskyldige mennesker, så bliver amerikanerne ikke så glade/utrygge.

• #54   31. jan 2014 Ahahah "'Vi, USAs indbyggere, føler, at vi bliver fejlagtigt repræsenteret i popkulturens verden. Vi vil gerne have, at farlige, uforsvarlige, ødelæggende og stofmisbrugende Justin Bieber bliver udvist, og at hans arbejdstilladelse bliver inddraget. Han truer ikke blot vores folks sikkerhed, han har også en dårlig indflydelse på vores nations ungdom. Vi, USAs indbyggere, vil gerne fjerne Justin Bieber fra vores samfund.'"
    Imponerende, at 0,565 promille af USAs befolkning kan tale for alle indbyggere i USA smiley Derudover er det da godt nok hans egen sag, om han tager nogen former for narkotika, han er da trods alt herre over sin egen krop.

• #55   31. jan 2014 Hvis det er ulovligt, er det vel ikke kun hans egen sag.
    Og de taler ikke for alle. De siger VI usas indbyggere. De nævner ikke noget om alle indbyggerne.

• #56   31. jan 2014 Vis i har et problem med folk så hold det for jer selv fordi at det er det der som starter rygter. Det er dumt at skrive sådan for der er mange som bliver kede af det og ja jeg beskytter ham men i kan ikke være det bekendt og jeg er ikke spor gammel men gammel nok til at kunne forstå at man ikke skal sige højt hvem man hater

• #57   31. jan 2014 Nej man skal ikke hænge folk ud, men justin bieber er overalt i medierne og at spørge om folks mening til at han skal udvises er da okay?
    Desuden synes jeg ikke nogen herinde er grove mod nogen, men hvis du har noget på hjertet kan du da bare ytre din mening. smiley

• M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

#58   31. jan 2014 Truer folkets sikkerhed?? Ahr mon ikke den ære tilfalder visse andre, mere magtfulde institutioner end Justin og hans beliebers. Jeg er stadigvæk imponeret over mediernes evne til at skabe de sygeste proportionstwists i denne sag.

Jeg vil vurdere Justin Biebers trussel mod den nationale sikkerhed i nogenlunde samme størrelsesorden som truslen fra en bagekartoffel....

• #59   1. feb 2014 Hold kæft, hvor synes jeg, at det er synd for knægten. Det må virkelig ikke være let at have så mange mennesker hele verden over, som ønsker det værste for ham..
    Selvfølgelig kan hans forbrydelser ikke retfærdiggøres, men at han skal smides ud af USA? Stop dog.. Hvor mange skal så ikke det?

Desuden har der været snak om, at han faktisk hverken kørte ræs eller var påvirket af alkohol ved hans seneste (mulige?) forbrydelse. Han skulle eftersigende kun have kørt 55 km/t i en 50-zone med en promille på 0,14 - altså ikke for meget.
    Politiet skulle have løjet om ham, hvilket egentlig ikke skulle undre mig. De kunne jo lige så godt være nogle af de mange amerikanere, der nærmest ønsker ham død.
    http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article2202576.ece

Om han er uskyldig, det aner jeg ikke, men ovenstående kilde er i hvert fald ikke mindre pålidelig end så meget andet, der bliver skrevet om ham.

Og nej, jeg er ikke belieber..

• #60   1. feb 2014 Og det er blevet bekræftet, at hans promille ikke var for høj, som betjentene havde sagt

• #61   1. feb 2014 Hør beliebers stoler på sit idol derfor ved de næsten om han er kriminel og det er han ikke

• #63   1. feb 2014 Når man siger "USAs indbyggere" refererer man altså til samtlige indbyggere. Men det ville måske ikke røre dig, hvis min kæreste og jeg lagde noget op offentligt, hvor der stod "vi, den danske befolkning går ind for voldtægt og stofmisbrug en masse"?
    Jeg synes mest af alt denne sag minder om heksejagt. Det er da total langt ude, at præsidenten skal tage stilling til om en ung knægt skal udvises for simple drengestreger. Jo, jeg synes bestemt det er hans egen sag, om han ryger joints eller tager lidt kokain, det skader ikke den amerikanske befolkning, at han gør det. Hvorfor gå op i, at lige Justin Bieber ryger, når der er så mange andre, der gør det, hvorfor ikke tage fat i en af dem?

• #64   1. feb 2014 Cille: du ved så ikke om jeg har mødt ham smiley og JO han kan godt være et forbillede for nogle!! Oh gard altså!! Han er en fin fyr, der bare har nogle lidt mindre heldige venner smiley jeg har støttet havde siden 2009, så hvorfor skulle man stoppe med at støtte ham, bare pga, ligesom man dropper ham efter det der med Jelena?
    Mange mennesker forstår ikke os Beliebers smiley

• #65   1. feb 2014 Katrine jeg giver dig ret i at den kan misforstås, men det er ikke det de mener. Og hvis loven siger at man ikke må tage stoffer (kender ikke de amerikanske regler), så er det et brud på reglen, og ligemeget hvem det går ud over skal han straffes for at bryde reglen.

• #66   1. feb 2014 Misforstås? Det er et beskidt retorisk kneb, som du endda tilsyneladende hopper med på. Hvem er du til at sige, hvad de som er kommet med udtalelsen mener? Det er underordnet, hvad de mener, det er jo det, der bliver skrevet. Ja, selvfølgelig skal han have samme straf som alle andre får for det samme, når han er blevet opdaget, men det er da ikke udvisningsgrund. Men det er mere den holdning, der kommer til udtryk i den omtalte udtalelse jeg kritiserer, de sygeliggører ham.

• #67   1. feb 2014 Jeg går op i, at Justin Bieber laver så meget ballade, netop fordi han er forbillede for en masse, masse unge piger. Der findes rigtig mange ikke helt så intelligente tøser derude, som kommer til at tro, at det er helt i orden at begå forbrydelser, når man er "sej" eller kendt. Og det er absolut ikke i orden. Hans status gør, at der faktisk er rigtig mange unge piger, der lige nu ærligt synes, at det er synd for Bieber, hvis han skulle i fængsel, eller som set på videoen hvor de bilder dem ting ind, at Bieber bare kan gøre hvad han vil, fordi han er så almægtig. Det er jo fuldkommen ude af proportioner. Nu ved jeg ikke, om politiet i realiteten løj, som i har skrevet, men der er stadig helt ufatteligt, at så mange 14-årige tøser faktisk kan bilde sig selv ind, at han ikke skal tage konsekvenser af sine handlinger som et helt almindeligt menneske smiley

• #68   1. feb 2014 Fünke, jeg er lidt enig i #67, bortset fra, at det nærmere er pigernes dumhed og naivitet jeg ser som et problem, end Biebers udskejelser.

• #69   1. feb 2014 Hmm, det har du ret i, for han gør jo ikke noget, som mange andre ikke gør, problemet er bare, at netop fordi han er kendt, så ser flere millioner piger op til ham og tror, at det er i orden. Derfor synes jeg han burde ændre sin opførsel smiley

• M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

#70   1. feb 2014 Tja jeg synes at de ægte bad guys i det her er de voksne forventeligt fornuftige mennesker, der fratager et barn hans barndom for at de kan spinde guld. Bieber var en naiv knægt der næppe anede hvilket pres der ville havne på hans skuldre. Han er ikke andet end en moderne slave. Det er branchen der er syg, ikke ham. Men heksejagten er gået ind, og bagmændene er usynlige i medierne, derfor går de fri.

• #71   1. feb 2014 Han skal have præcis den samme straf som enhver anden ville have fået. Hverken hårdere eller mindre straf.

• #72   1. feb 2014 Kan godt forstå Canada. Sådan en person gad jeg heller ikke have i Danmark.

• #73   1. feb 2014 DD: hvad er det du synes, at han skal smides ud for? Og det er amerikanerne, der vil have ham ud af USA, ikke canadierne smiley

• #74   1. feb 2014 Så omvendt da, i don't care. En person som ham er jo intet positivt længere at være kendt for at have boende, og når han gang på gang beviser han ikke er i stand til at opføre sig ordentligt = ud.

Samme med indvandre her i DK.

• M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

#75   2. feb 2014 DayDreamer, der var engang en klog mand der skrev:

Control the media and you control the masses".

Måske det er værd at huske på at den eneste viden omkring Bieber er den viden medierne har fodret os med. Hvis man ved lidt om hvordan medier fungerer, særligt i US, så ved man også at de IKKE er upartiske og bestemt ikke fri for at være menings/holdningsdannende samt ret manipulerende. Medierne beslutter HVAD folket skal mene om de enkelte sager, dermed også hvad holdningen skal være til Justin Bieber. Den suveræne magt har de, ved deres måde at fremlægge sagerne på, det de vælger at vise og især også vælger IKKE at vise os. Den menneskelige hjerne er ufatteligt nem at manipulere med, derfor man opererer med begrebet "sheeple" istedet for people. Medierne kan køre folk rundt i manegen som en flok får...og selvfølgelig bliver det udnyttet. At sidde på medierne er at sidde på magten. Det er uden tvivl verdens mest magtfulde våben.

• #76   2. feb 2014 M K

Så lad os vende den om at sige: HVIS allle de ulovligheder som den kære frelste Bieber har udøvet, alle skulle være korrekte (sprit kørsel, hash, ulovlig abe, og og og) SÅ ud med ham, fuld forståelse herfra.

• #78   2. feb 2014 lad dog barnet

• #79   2. feb 2014 Sofie, ja, han opfører sig da i hvert fald som et barn smiley Men jeg synes det er på tide at han mærker konsekvenserne af at opføre sig på den måde. Der er nemlig alt for mange, der bare siger "lad ham dog gøre det, han har det hårdt" eller sådanne ting

• #80   2. feb 2014 Når der er så mange som bliver udvist pga. det - hvorfor skal han så ikke?
    Sæt ham på lig fod med andre, hvis andre bliver udvist på disse kriminaliteter, så skal han også. Jeg tror også kun det er sundt for ham at han får sig nogle rap over de fingre.

• #81   2. feb 2014 Jeg synes det hele er lidt tragikomisk... Altså mange af jer beliebers er simpelthen for meget... Amen altså, det er da fair nok at gå op i ham og hans musik, men i behandler ham som en eller anden hellig gud.

Justin Bieber skal have de fængselstraffe han fortjener, han kørte påvirket dragrace i et bolig område! Hvad hvis han havde kørt en ned? "Amen alle laver fejl, han er jo bare ung!" Amen altså..... Forstår simpelthen ikke jeres syge tankegang. smiley

• #82   3. feb 2014 Lidt længere oppe er der et link hvor der står fra udlageren at han ikke kørte race

• #83   4. feb 2014 Justin havde IKKE kørt race, Justin havde IKKE taget stoffer, Justin havde IKKE Drukket alkohol, det eneste der var galt var hans kørekort var udløbet smiley
    Justin havde en meget lav promille, og de betjente der sagde det der om ham er fyret!

• #84   4. feb 2014 Men kilder.. At han ikke har kan i princippet være ligeså forkert som han har.
    Jeg har grund til at tro at hans beliebers kan "fortrænge" sandheden eller nedlægge rygter (sande som falske).

• #85   4. feb 2014 Det er rigtigt da Miami's politi har bekræftet det smiley

• #86   4. feb 2014 Ens kørekort kan ikke bare sådan lige udløbe.. Han fik hans da han var, hvad? 16 år? Og hvad er han nu? 20-21? Ens kørekort udløber ikke på 4 år. Og ja, jeg ved godt det ikke er samme regler 'in the US', men jeg ved tilgengæld at man skal have fornyet sit kørekort efter 16 år og 6 måneder (afhængig af hvilken stat man bor i, men den lavest grænse går til 16 år og 6 måneder)

Og jer beliebers har det med at skulle fortrænge sandheden for at beskytte ham. Så det med at det ikke passer, det tror jeg simpelthen ikke på. Han har lavet lort før, han har et kæmpe pres på sine skuldre i forvejen, så hvorfor skulle han ikke lave lort igen.

Altså undskyld mig... Men mange af jer der sidder og beskytter Justin, i har jo aldrig mødt ham. I kommer jo aldrig til at kende ham personligt, så hvorfor gå meget op i ham, som person? Det er da fair at man er fan, og går op i ham og hans musik, men synes altså at det går for vidt i langt de fleste tilfælde. smiley

Han er jo et kæmpe forbillede for mange unge mennesker, så jeg forstår ikke hvorfor han ikke bare kan følge loven? smiley

• #87   4. feb 2014 han er så 19 smiley
    Jeg er så ligeglad med hvad i tror på, jeg skriver bare hvorfor han blev stoppet smiley

• #88   4. feb 2014 Om han så er 19 eller 20 år, det har ingen betydning. Hans kørekort kan stadig ikke nå at udløbe på de få, drengen har haft et kørekort.

• #89   4. feb 2014 Jaja, det godt med dig du smiley

• #90   4. feb 2014 Læstes lige du skrev vi ikke kender ham som person og vi ikke har mødt ham, du ved så ikke om jeg har mødt ham? Os beliebers kender ham, vi ved hvordan han er, det er bare noget der er svært at forklare smiley Ha betyder noget for os, derfor beskytter vi ham, du beskytter vel også dine veninder eller venner når der nogle der kritisere og nedgøre dem? :o)

• #91   4. feb 2014 Anna Toft: Men nu er det jo så blevet bekræftet at han i hvert fald ikke har kørt mere end 5 km/t mere, end hvad fartgrænsen tillod. Har også læst, at betjentene der løj omkring ham nu er suspenderet, kan dog ikke garantere, om det er sandt smiley men når nu først de har løjet/overdrevet hans fart, mon så ikke det også er sandt, at hans promille IKKE var for høj? smiley

• #92   4. feb 2014 Ullahesten: de havde også overdrevet med hans promille smiley
    Men er så enig med dig! smiley

• #93   4. feb 2014 Har du mødt ham personligt? Har du snakket med ham? Har du haft en samtale med ham? Men kan ikke kende en person personligt, når man aldrig har haft en samtale med vedkommende. Om det så er løgn eller ej, så skal han stadig følge loven, og indordne sig efter systemet som alle os andre alm. Mennesker!

Men idc.. Kør jeres eget løb i jeres fantasiverden. Igen - jeg fatter ikke jer beliebers syge tankegang.

• #94   4. feb 2014 Jeg har støttet Justin lige fra starten af, jeg har støttet ham igennem ALT.

Han er et menneske, ligesom alle os andre, alle laver fejl, ingen er perfekte..
    Ja, han har lavet nogle dumme ting, han har nogle uheldige kontakter. Men han er stadig bare et menneske. Der er mange andre amerikanere der også ryger forskellige ting, men hvorfor er det så SÅ meget forkert at Justin også gør det? Det er lige så slemt alle de andre gør det, men det er kun fordi folk(haters) ser der sker ham det værste.

***Anna Toft***: Hvorfor nedgøre andre(beliebers)? Jeg syntes ikke det er i orden... Fordi vi støtter en person, og elsker en person SÅ meget, hvorfor skal vi så nedgøres? Lad os nu have et forbillede, han er forbillede for SÅ mange mennesker, lige nu nedgøre du mange mennesker. Syntes du det er iorden? ...

Jeg tror på politiet har overdrevet, folk ser bare der sker ham det værste.. Han er bare et menneske, og han har et stort pres på sig! Jeg støtter ham stadig, og vil altid gøre det! Jeg har støttet fra starten, og vil støtte ham til slutningen..

Men til gengæld skal han stå inden for de ting han har gjort(hvis de er sande, hvilket jeg både tror og håber på de ikke er..) smiley

• #95   4. feb 2014 Jeg nedgøre på ingen måde beliebers. Jeg siger at MANGE af jer går for vidt, har jeg sagt at lige præcis du går for langt? Nej. Synes ud skulle tage at læse mine indlæg igen, inden du beskylder mig for at nedgøre folk.

Grunden til at det ikke er i orden, når det lige præcis er ham(det er ville være samme grund, som hvis det var Miley eller Lady Gaga), er fordi der er så mange mennesker der ser op til ham! Selvfølgelig laver man fejl, og nej, ingen er da perfekte. Men Justin har så ufattelig mange fans, og yngre piger/drenge der ser op til ham, har ham som et forbillede, et idol. Derfor er det ikke i orden, fordi han sender så dårlige signaler, når han roder sig ud i noget lort.

Det skal ikke forestås som om jeg hader ham, jeg kan da godt selv finde på at høre noget af hans musik. Her tænker jeg på de beliebers der går op i ham med krop og sjæl, dem der har et alter, hvor de tilbeder, dem der skærer i sig selv, fordi drengen ryger en joint? Har du set en af de videoer for oven, der kan du selv se, hvor syge nogle beliebers kan være. Og det synes jeg er for meget.

Igen - tag lige og læs mine indlæg igennem igen. For der er tydeligvis noget du har misforstået.

• #96   4. feb 2014 Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan elske, holde af og se ham som en ven. Han ved med 99,9% sikkerhed ikke at lige netop I eksisterer.

Super at i kan lide hans musik, i er fans og i måske synes han er lidt af en snack, det er all good, jeg er da også fan af musikere og elsker at høre deres musik, men ligefrem at elske en person man ikke kender og aldrig har mødt, det forstår jeg ikke. Jeg kan heller ikke sætte mig ind i at svine andre mennesker groft til, fordi de ikke lige synes at ens idol er det bedste der nogensinde er sket.

Please explain? Jeg fatter det virkelig ikke og jeg synes det er syg adfærd, når det går sådan over gevind.

• #97   4. feb 2014 Til Anna Toft:
    Jeg kan kun være enig med dig i at nogle går ALT for vidt..!

Du må undskylde hvis jeg har misforstået noget, JEG forstod det bare som en nedgørelse, men jeg vil også godt indrømme, at jeg ikke har læst ALLE indlæggene smiley

Jeg har på INGEN måde skrevet det for at nedgøre dig, for sådan et menneske er jeg ikke.
    Jeg bed bare mærke i "Jeg fatter ikke jer beliebers syge tankegang", det syntes jeg bare virkede som en nedgørelse(Jeg ved godt det måske ikke var sådan ment), sådan følte jeg det bare ) smiley Syntes bare det lød en smule for groft..

Jeg syntes også (uanset hvem man er), at man skal stå inden for sine handlinger, andet kan ikke være fair! smiley Også selv om man er Justin Bieber, Lady Gaga, Miley Cyrus osv, eller bare helt almindelige mennesker..

• #98   4. feb 2014 Det er i orden, Anne Sofie. smiley

• #99   5. feb 2014 Jeg kan godt forstå, hvordan man kan se op til ens idol, selvom man aldrig har mødt pågældende, for tit får artistens musik en stor og meget personlig betydning for én, og de følelser knytter man automatisk til det band eller den artist - jeg har selv prøvet det. MEN jeg forstår ikke, hvordan man kan smide sin moral sådan over bord, bare fordi man stædigt og naivt vil se sit idol på en romantisk og ikke realistisk måde. Stop med at fratage ham ansvaret for sine handlinger ved at sige, at han blot er havnet i et dårligt miljø - og start med at erkend, at han selv handler. Ja, man bliver påvirket i sådan et miljø, men det er stadig ham, der står bag sine handlinger. Hvis man fuldt og fast kan stå inde for, at det i orden at han laver de ting han gør - også de dårlige - så synes jeg godt nok det er en lidt slap moral man har smiley

• #100   5. feb 2014 Anna:
    Ja, jeg har mødt Justin og snakkede med ham , og mange fra hans Crew smiley
    Nej, men jeg fatter så heller ikke dig.
    Os Beliebers har bare et helt specielt bånd til den knægt smiley
    Du kan jo heller ikke "hate" på ham når du ikke kender ham personligt så, når du ikke har mødt ham, eller snakket med ham smiley

• #101   5. feb 2014 What ever Josefine, er faktisk pænt ligeglad. smiley
    Du får samme besked som Anne Sofie. Læs mine indlæg igen, for der er noget du tydeligt har misforstået. Jeg 'hater' ikke på Justin. Som skrevet tidligere, så hører jeg selv noget af hans musik? smiley

Selvom du har snakket med han, så kender du ham ikke personligt. Det jeg ikke forstår er hvorfor i begynder at skærer i jer selv fordi han ryger en skide joint? Altså seriøst? Hvad foregår der oven i hovedet på jer?(her tænker jeg på de mange beliebers der går op i ham med krop og sjæl.) Det skal ikke foreståes som om det lige præcis er dig der gør det, men det er der MANGE beliebers der gør!

Igen - læs dog for pokker mit indlæg inden i beskylder mig for at nedgøre og hate på folk. For det pisser mig pænt meget af, når folk sidder og beskylder mig for noget, jeg ikke har gjort.

• #102   5. feb 2014 Anna:
    Ja mange Beliebers skær i sig selv pga. det med den joint, virkeligt sært smiley
    Altså det er jo hans liv, han må leve det som han selv vil, men han skal huske på hele verdens øjne hviler i hans nakke smiley vi er her jo for musikken, men når nogle kritisere ham føler jeg en trang til at svarer igen smiley
    Mange af tingene ryster jeg selv på hovedet af de ting ham gør, men alligevel vil jeg altid støtte ham smiley

• #103   5. feb 2014 Jeg beskylder dig ikke for noget som helst smiley
    Jeg skrev bare det som jeg havde opfattet det.....

• #104   5. feb 2014 Ja, det er nemlig sært. Og det er det jeg ikke forstår.

Og ja, det er nemlig det jeg mener, det er derfor det bestemt ikke er okay, når det er ham, (eller hvilken som helst anden kendt.)fordi der er så mange der ser op til ham, jo? smiley

Well, not exactly.. Jeg blev da beskyldt for at nedgøre og hate på ham.

Men idc, i må jo gøre hvad i vil. JEG forstår bare ikke hvordan man kan gå så meget op i en person, men det er jo også bare mig? smiley

• #105   5. feb 2014 Det med at forklarer det med at hvorfor man går så meget op i ham er meget simpelt, han lærer folk en masse, man skal tro på sine drømme og aldrig sige aldrig! Hvilket har hjulpet mig gennem en del smiley så der for støtter vi ham, han er et godt menneske med et hjerte guld, men han har desværre gået en forkert omgangskreds.... smiley han donerer sine penge til velgørenhed, han giver sin Beliebers "gaver" ved de venter ved hans hotel og han giver dem mad og kakao, og gav 2 Beliebers en iPhone 5c hver fordi de så hans musikvideo "Confident"
    Vi støtter ham i det gode han gør og ikke det dårlige han gør!! smiley

• #106   5. feb 2014 Gået = fået smiley

• #107   5. feb 2014 Han er jo så langt fra den eneste der gør den slags? smiley

Og at han er i et dårligt miljø, er hans eget valg. Tvivler stærkt på han er blevet tvunget til at skulle være sammen med dem. smiley

• #108   5. feb 2014 Nej det er han ikke, men stadig han har et hjerte af guld! smiley
    Nej det er han ikke,men synes nogle af dem han ikke være sammen med, ville ønske han ville være med sammen med Ryan & Chaz smiley

• #109   5. feb 2014 Well, jeg aner ikke hvem de er, og hvilken indflydelse de har haft på hans liv. Men én ting er sikkert. Hans dårlige omgangskreds er hans helt eget valg. Han har selv valgt at omgåes dem! smiley

• #110   5. feb 2014 Ja, det har han smiley

Kommentér på:
Skal justin bieber udvises? *DEBAT*

Annonce