{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Hjælp til lektier: Boganmeldelse {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg håber i kan hjælpe mig med nogen dansk lektier. Jeg har læst Heartland nr. 1, og skal skrive en boganmeldelse, men jeg har ikke fået nogen spørgsmål omkring bogen eller hvad man nu skal sige, så hvis i vil stille nogen spg. til bogen, eller bare hvad i godt ville vide. Jeg har skrevet forfatteren og hvornår den blev lavet, men nu er jeg bare helt lost.. Så hvis i vil hjælpe mig, ville det være skønt!
Hilsen Thea smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til lektier: Boganmeldelse
  • #1   29. jan 2014 Du kan lave et resume uden at fortælle det mest spændene smiley
    Eller skrive din mening om bogen smiley

• #3   29. jan 2014 Nu kan jeg se, at du er 13 år, så det er nok ikke er vildt avanceret boganmeldelse i skal lave, men jeg tænker at du kan starte med kort at skrive om, hvad bogen handler om. Så kan du jo skrive om hovedpersonen - hvordan er hun? hvordan behandler hun hestene? Du kan også skrive om miljøet. Hvor bor de? Er det ikke på stutteri? I så fald kan du jo beskrive stutteriet, hvis det måske skiller sig ud fra det normale. En boganmeldelse er jo helt bogstaveligt talt en anmeldelse, så du skal jo også inkludere din egen mening, evt. efter du har skrevet lidt om personerne og miljøet. Synes du bogen var god? hvorfor/hvorfor ikke? Hvad er det præcis, der gør den god/dårlig, og hvilke personer kan du anbefale den til? børn, unge, ældre, alle, hvorfor? smiley

• #4   29. jan 2014 Du kan skrive resume, forfatterportræt, hvad du mener om bogen, andre værker i samme serier og af samme forfatter, symboler i bogen, konflikter i bogen og du kan lave berettermodel til den.

• #5   29. jan 2014 Tak. Jeg tror bare at det skal være mere som det Feline skriver, fordi det er sådan noget vi har om, og det er det min lærer gerne vil have om tror jeg smiley Men tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Hjælp til lektier: Boganmeldelse

Annonce