{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.397 visninger | Oprettet:

Øjenvipper og øjenbryn {{forumTopicSubject}}

Hellooo!

Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt om jeres skønhedstips smiley

Ej, det er fordi jeg har nogle usandsynligt grimme øjenbryn og ingen vipper for neden. Så jeg ville lige høre om I kender til noget "få dine øjenbryn og vipper til at gro" mikstur. Jeg ved godt, at man kan få noget til bryn, der pepper dem lidt op, men mit problem er bare at de er mega tykke inde mod næsen, og så er der overhovedet ikke noget fra midt på øjet og ud. Synes det er lidt kikset (Hjælper ikke rigtigt, når jeg plukker) smiley
Er også lidt træt af at jeg ikke kan bruge mascara for neden. I kender måske en god eyeliner, der er vandfast, som kan hjælpe mig lidt?

På forhånd tak for svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjenvipper og øjenbryn
  • #1   28. jan 2014 Jeg bruger vaseline - det fungerer godt for mig!

• #2   28. jan 2014 Jeg ville vokse brynet of så tegne det op ude i siderne. ikke så det er malet men bare markeret. mht. vipperne ville jeg nok bruge en eyeliner evt. i Brun som kan "smudges" altså "tværes" lidt ud så farven bliver lidt sløret. smiley

• #3   28. jan 2014 Mine øjenvipper var også helt vildt korte, og havde ikke ret mange. Indtil jeg købte ren almindelig neutral vaseline. Jeg begyndte at bukke mine vipper om aftnen istedet for om morgnen, og derefter putte vaseline på en af mine gamle vaskede øjenvippe børster. Jeg kunne tydeligt se resultat efter 2 ugers tid. Havde meget længere og fyldigere øjenvipper. Jeg er personligt rigtigt glad for det idag.

Jeg har helt hvide lyse øjenbryn, og blev træt af det, og begyndte at tegne dem op i mørkebrun, som jeg stadig gør. Jeg har fået mere selvtillid efter min "make over"
    Det var mine råd :)) Håber du kan bruge det:))

• #5   28. jan 2014 Lancome og max factor(mener jeg) har nogle vildt gode vandfaste mascara, i hvert fald den for lancome, den koster 150,- men det er det værd smiley
    Har også prøvet det med vaseline og synes også det hjalp.

• #6   28. jan 2014 Hvad med at få plukket dine øjenbryn hos en prof?
    Og så køb noget ordenlig optegner smiley

• #7   28. jan 2014 Jeg har hørt dårligt om at bruge vaseline til at få sine øjenvipper til at gro, da det skulle være farligt hvis det kommer i kontakt med øjet. Du kan også købe noget serum som gør at dine øjenvipper vokser

• #8   28. jan 2014 Indeholder vaseline ikke også petrolium eller noget? Det kan næppe være sundt smiley

• #9   29. jan 2014 Tak for svarene! Tror jeg tager en kigger på det. Er lidt i tvivl om vaseline er skidegodt, da det jo ikke er vildt sundt. Mine vipper har det nemlig med, at falde af...

• #10   3. feb 2014 Vaseline er lige så godt som det andet sjask man kan købe til at få længere øjenvipper.

Brug en brun blyant til at tegne øjenbryn med, lidt af gangen, for det ser også kavt ud, hvis det er for mørkt og tydeligt.

• #11   3. feb 2014 Kan kun sige en ting M2! Det er dyrt men det virker og det er dokumenteret da det har det virkestof der sætter gang i hårsækkene

Kommentér på:
Øjenvipper og øjenbryn

Annonce