{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

betyder denne drøm noget?? {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley

Jeg ville lige høre, om i mener denne drøm betyder noget?
og hvis den gør, hvad betyder den så?
Håber i kan hjælpe, for har haft den i tankerne hele dagen
Jeg drømte den i nat (natten til i dag).

Den handler om min gamle pony, som blev aflivet for lidt over 3 år siden. Jeg elskede ham rigtig højt og savner ham stadig selvom jeg nok er kommet mig over ham.

Jeg drømte at han ikke var blevet aflivet, men solgt. For min mor syntes at det var synd at aflive ham når man godt kunne gå på en mark og hygge sig og være hygge hest.
Jeg vidste ikke at han var blevet solgt, men det fortalte min mor mig så, og jeg blev sur på hende over at have løget for mig, altså sur inden i. Men vreden blev oversvømmet af glæden da hende og min far havde hentet ham, for nu måtte jeg godt få ham tilbage, og jeg læssede ham ud af traileren. Kan huske at jeg stod med ham neden for rampen og kiggede på hans smukke ansigt og tænkte noget i retningen af "det er virkelig ham!" jeg var virkelig virkelig glad smiley men stadig vred inden i.
Jeg trak ham ind i et ridehus, som lå der hvor vores stald rigtigt ligger. Og så longerede jeg ham, for han elskede at blive longeret. Og jeg var bare så glad og overvældet over at have ham tilbage.

Hvad tror i det betyder, hvis det betyder noget særligt? smiley

Han blev aflivet fordi han havde været kraftigt forfangen og netop ikke bare kunne gå og være hyggehest.
Jeg fik ikke sagt rigtig farvel til ham, da jeg var på klasse rejse, og han blev aflivet i den uge jeg ikke var hjemme, og jeg vidste ikke at han blev aflivet der.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  betyder denne drøm noget??
  • #2   24. jan 2014 Åh, jeg har selv drømt noget lignende med min gamle part..
    Tror desværre ikke det betyder noget, selvom man ville ønske det.. smiley

• #3   24. jan 2014 ja jeg mener jo også selv at ALLE drømme betyder/er et udtryk for noget smiley

ville gerne lære at tyde dem smiley

• #4   24. jan 2014 Bliver så utrolig ked af at høre om dit tab og om at ikke har fået muligheden for at sige farvel... smiley Jeg fik aldrig sagt farvel til min bedste ven, og kommer mig nok rigtig aldrig over det smiley :'( smiley Det er snart 5 år siden...Jeg tænker også at du måske ikke rigtigt er over det da du drømmer som du gør..Du mangler en afslutning.. Tror din underbevidsthed fortæller dig at du har behov for en afslutning og at du faktisk ikke er så uberørt som du måske tror... Måske du kan lave en sermoni e.l. hvis du bliver ved med mareridt.. Bare et forslag..
    Mvh TT

• #5   24. jan 2014 Ingen drømme betyder noget smiley
    Der er en del forskning på området, og een af de fremherskende teorier er at drømme er hjernens måde at sortere indtrykkene fra dagens oplevelser. De skal altså ikke tillægges større værdi end de oplevelser man har haft i løbet af dagen.
    Lidt som hvis hver oplevelse man havde haft, blev lagt i en stor pose, og så rystede man godt og trak brugstykker op og lagde dem i tilfældig rækkefølge smiley
    Dermed ikke være sagt at drømme ikke kan føles betydningsfulde for os, men det er den mening vi lægger i dem (vores vågne/rationelle jeg), der giver dem mening.
    Trist at høre om dit tab smiley

• #6   24. jan 2014 Jeg mistede min soulmate for 3 uger siden, og drømte for noget tid siden at hun stod på folden igen. Jeg troede at hun var et spøgelse, men det var hun ikke, og jeg kunne give hende et kys på mulen. Folk kan sige hvad de vil, men jeg er overbevist om at hun besøgte mig i den drøm. Og jeg blev endnu mere bekræftet i det, da en telepatør sagde at det var fordi hun havde besøgt mig.

Så jeg forstår dig uden tvivl. Og jeg er sikker på at det betyder noget! smiley

• #7   24. jan 2014 Tindur: ja du har måske lidt ret i at jeg ikke er kommet helt over det. Jeg kan stadig godt blive ked af det når jeg tænker på ham og mindes ham. I dag sad jeg i boksen hos Bella, som jeg fik ca. 2-3 uger efter Magnus (min gamle pony) blev aflivet, og tænkte over drømmen, og blev ret ked af det.
    Fik en klump i halsen og tårer i øjnene da jeg skrev indlægget...
    Baggrunden på min mobil er den samme som den altid har været: et af de første, og bedste billeder jeg tog af Magnus.
    Ved ikke om det var et mareridt, for det var jo egentlig en god drøm smiley

Det skal lige siges, at jeg godt vidste at han skulle aflives, men ikke at det blev da jeg ikke var hjemme, vi havde nemlig aftalt at det blev ugen efter jeg var kommet hjem.

• #8   24. jan 2014 Camilla: Forskning kan for min skyld (til en hvis grænse) sige hvad den vil, der er er nogle ting videnskaben ikke kan forklare smiley i følge mig i hvert fald ...

Krikkerne: ej hvor vildt! smiley havde ikke skænket det en tanke at han kunne besøge mig. Tror selv rigtig meget på telepati smiley

Bliver lidt glad ved tanken om, at det måske er fordi han har besøgt mig smiley så savner han måske mig lige så meget som jeg savner ham
    Stemningen i drømmen var god og glad, så han har vel ikke bebrejdet mig eller været vred smiley
    Jeg har spekuleret meget på, om hvis jeg fik en telepatør til at kontakte ham, om han så ville være vred på mig.

• #9   24. jan 2014 Det samme har jeg tænkt..Om min bedste ven troede jeg svigtet ham...(Ved jo at de ikke tænker på den måde men det er bare hvad jeg føler) Havde jeg vidst det havde jeg jo været der..Men det var jeg ikke så jeg svigtet.. Mine tanker og følelser... Men igen har ikke penge at bruge på sådan luksus som hesteviskere for så ville jeg have kontaktet Tormod og fået ham til min nuværende hest + til min gamle bedste ven smiley

• #10   24. jan 2014 ja det er ville være så fedt at komme i kontakt med dem, og lige som "få ro i sjælen" og vide hvordan de har det, om de savner en, og om de føler sig svigtet, det skal jeg helt klart en dag når jeg har råd smiley
    Både til Magnus og min nuværende hest Bella, da vores forhold til hinanden ikke er så godt som det har været smiley

• #11   24. jan 2014 jeg tror at drømmen betyder at han lever videre inde i dig smiley
    og jeg ville altid tro at drømme betyder noget, uanset hvad en flok videnskabsmænd siger! smiley

• #13   25. jan 2014 Eva-Maria: joo, men det er jo 3 år siden? smiley er ikke 100% sikker, men tror at det første gang jeg har drømt om ham, i hvertfald på denne måde smiley

Kommentér på:
betyder denne drøm noget??

Annonce