Blogger
26. feb 2013 Følger: 944 Følgere: 3037 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Justin Bieber - Hjernevaskede fans? {{forumTopicSubject}}
Nu tager jeg jo et meeeget ilde set emne op, for vi alle ved når først den første hardcore fan kommer, bliver vi ædt.
Dette er ikke et 'Justin kan intet' emne, men et 'Hvad han nu har gjordt igen og hvorfor hans fans finder på alle de undskyldninger' emne.
Jeg har undret mig lidt over hvordan kan kan være så, ja jeg kalder det sygelige besat, af en person, at ALT personen gør kan retfærdiggøres for dem?
Nu er han jo f.eks blevet anholdt grundet sprit kørsel og gaderæs. Det kan vi vel blive enige om at SELVOM det er kære Justin, er det ikke iorden.
Men alligevel finder de hardcore fans på diverse undskyldninger.
Hvis vi tager udgangspunkt i linket forneden
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=259246427567482&set=a.188109791347813.1073741829.148797115279081&type=1&theater¬if_t=comment_mention
Her er det direkte andre der er respektløse nu, ikke Justin.
'Man kan se han har tårde i øjnene' (det kalder jeg jo beruset tilstands øjne, men fair nok) og 'Han har jo sine grunde' osv osv.
Siden hvornår gør det sådanne sager som han foretager sig iorden?
HVAD er det der gør at så mange af hans fans helliggøre ham, retfærdiggøre alle de utrolig mange grove ting han foretager sig og taler hans opførsel skøn i stedet?
Som sagt selve drengen handler emnet ikke om, han er et menneske og bestemt ikke den eneste der udøver disse formor for kriminalitet. Men hvorfor er det at han hedder Justin grund nok til at finde på diverse retfærdiggørenheder for hans opførsel?
Hvordan kan man være så hjernevasket at man ikke kan se det han gør er ikke iorden, selvom han hedder Justin Bieber?
Håber vi kan få en lille Debat op. Evt referere til andre berømtheder og deres fans + opførsel.
Og hold nu venligst tonen
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
okt 2012
Følger: 116 Følgere: 91 Heste: 20 Emner: 31 Svar: 633
Han burde da sidde inde lidt tid og tænke over, hvad han har gjort..
Bare fordi han er berømt skal han da ikke slippe så nemt fra alting..
No hate
aug 2010
Følger: 18 Følgere: 65 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 211
Men nej det ikke okay men hvad med alle de andre? Bare fordi han er kendt er det ham man hører mest om, men der er da mange andre der gør det samme!
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.820
''Han er kun 19 og han er en dreng så selvfølgelig skal han da leve livet''
Siden hvornår er man blevet uansvarlig bare fordi man er en 19-årig dreng?
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Sådan er det med små piger sådan ahr mange det også med deres fædre foreksempelt.. Det ret normalt de spiller personen op på en pilestal og kan derfor ikke acceptere at han gør noget forkert eller at han jah er langt ude og en dum knægt på afveje..
Trist men sandt..
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
"kærlighed gør blind" er der nogle der siger, og de som falder så voldsomt for diverse kunstner, har brug for denne idol dyrkelse for at skabe egen identitet. De er pludselig en del af et fælles skab, og det gør dem blinde.
bare rolig de fleste finder deres teenage idol dyrkelse yderst pinligt når de bliver voksne.
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 411
Altså jeg syntes STADIG at han er den barnlige...
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3037 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Det er jo det jeg prøver at sige. At fordi han er kendt, gør det det han gør da ikke ok?
Det er derimod logik at de ulovligheder en kendt foretager sig, deler sig hurtigt rundt i medierne. Det trods alt altid mere spændene med en kendt der udføre ulovligheder, end en ukendt.
Men ved begge dele burde der vare SAMME straf og ved begge dele kan det da umuligt retfærdiggøres, eller hvad?
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Tårer i øjnene? Han ser da meget glad ud, synes jeg.. Lidt for glad, i forhold til hvor han var henne da billedet blev taget.
Kan ikke lige se hvordan det er respektløst at anholde ham, når han laver ballade og bryde loven, meeeen der er sgu mange hardcore fans der ikke er til at trænge igennem til. Heldigvis kan de da nå at blive klogere, mange af dem er ikke så gamle.
Og så er der dem der er tabt i svinget, de bliver aldrig klogere, de bliver bare ved med at være crazy obsessed. Tragisk.
jul 2009
Følger: 131 Følgere: 131 Heste: 15 Emner: 16 Svar: 165
Men udover det er jeg nok lidt hjernevasket, hallo drengen er jo PERFEKT!!! xD
Blogger
Åh sry har slet ikke set det emne..
Blogger
Amen for satan, du lyder jo til at være 'normal i bolden' endnu. Men det er da næsten en sjældenhed at møde efterhånden.
aug 2010
dec 2009
jan 2013
Melaninet : prøver skam... Det er bare træls at blive undervurderet hele tiden you know ???
jan 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 208
dec 2013
Følger: 7 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 18
aug 2010
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Hvem ville ikke gøre det? Altså hallo? Spyt, mmmmmmhmmm...
maj 2013
Følger: 29 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 253
Så træt af det, håber snart de vågner af deres lille justin bieber drøm!
dec 2009
Haha, det er sateme ulækkert...
apr 2011
Følger: 43 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 47 Svar: 194
Justin der græd tidligere idag.
Vil lige udtale mig lidt om idag. Ja, Justin gjorde en virkelig dum ting, som på ingen måde er acceptabel, om man er kendt eller ej. Jeg er skuffet over ham, men tror virkelig også at han er skuffet over sig selv, tror faktisk, at han denne gang tager tingene mere seriøst. Det betyder dog ikke at han ikke vil begå fejl igen, for det vil han, ligesom du, og jeg vil. Men lad os håbe at han ikke begår forbrydelser igen, for at overtræde loven er uacceptabel adfærd, man skal respektere reglerne, også selvom man har penge og fame nok, til egentlig at være ligeglad, og altid kunne købe sig fri fra konsekvenserne efter.
Det sagt, så synes jeg også at det er forfærdeligt hvor mange af jer der siger at i "skammer jer over at være belieber", virkelig, ligefrem 'skammer' jer over, at være fan af denne dreng? Jeg ved godt at hans image er på vej ned i toilettet lige pt, men istedet for at skylle ud, hvorfor så ikke hjælpe ham op igen? Altid vær stolt over at DU har været fan igennem alt lortet, at du har formået at være stærk, og aldrig vende ham ryggen. Dét burde du være stolt af. Du kan sagtens udtrykke dine meninger om hans handlinger, og brokke dig over hans opførsel, men aldrig skam dig, over at være belieber.
Jeg er sikker på, at dette bare er en fase Justin går igennem. Jeg ved at han vil udvikle sig som en moden mand, der har hjertet og fornuften det rette sted. Tænk på hvordan Justin har det lige nu, han ved sikkert godt, at mange af hans fans allerede har vendt ham ryggen. Han begik en fejl, ja. Men den fejl har mange berømtheder, og mange normale mennesker også begået - ikke at det gør det bedre, men det burde få dig til at se det fra et andet perspektiv, at han begår utroligt dumme, men menneskelige fejl, som vi selv kunne gøre, og som nogle af os 100% kommer til at gøre, når vi bliver ældre.
Lad os give ham en pause nu. Selv om han opfører sig som en idiot nogle gange, er han jo ikke en. Og det ved både du og jeg. Så lad os holde ham i hånden når han mest har brug for det.
- Alberte.
Selv er jeg en kæmpe Justin Bieber fan, men han skal fanme opføre sig ordentligt. Jeg syntes at Alberte virker til at være rimelig god i knolden endnu
Jeg mener selv at 2500 dollar er aaaalt for lidt, især når han er så rig! Egentlig så burde han nok sættes i fængsel for hvis det også bare er 2500 dollar igen næste gang, så lærer han jo ikke rigtig noget af det?!
Blogger
Arh muligt han synger ok, men det at han er kommet så langt er lige så meget held.
Der finde sså mange, bedre sangere der ude, som ikke havde heldet med sig.
jan 2013
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
Selvfølgelig er det ikke alle belibers der sådan, mange af dem har faktisk lidt hjerne, det er bare de poptøser der der smadre det for de andre.
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.003
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
Jeg syntes det er noget pjat, at være så besat af en person. Det er for meget når man retfærdiggøre en anden persons dårlige adfærd.
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1921 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.517
Jeg tror at han har det EKSTREMT dårligt, og det hjælper bestemt ikke med alle de skrigende fans overalt med mobiler og autografbøger hvorend han bevæger sig. Han kan jo ikke engang kigge ud af vinduet før folk overfalder ham.
Jeg har VIRKELIG ondt af ham, men som alle andre må han sidde inde så læng som han skal ,og så håber jeg da for ham, at han kommer ud og væk fra søgelyset. Det er gået helt af sporet det her.
dec 2009
Sorry, jeg kunne ikke lade være, den sammenligning fik mig bare til at fnise lidt
feb 2009
hvis han har det så dårligt, så skulle han måske få noget hjælp, det plejer andre at søge om, når de har det skidt
apr 2011
Følger: 43 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 47 Svar: 194
Haha God humor, men hvor har du dog egentlig ret XD
aug 2010
Synes bare det er tarveligt at det ALTID er de dårlige ting der kommer frem! Og aldrig de gode ting han han gør og har gjort! De er kun interesseret i de dårlige ting der sker omkring ham og ikke alt det gode han har gjort for mange folk! Synes det er en forkert tankegang nogle folk har.... (Dem der kun finder det dårlige og ikke det gode!)
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.037
Kærlighed gør blind hvad enten det er Justin Beiber eller ens egen kæreste.
Bare et gæt.
sep 2009
Følger: 17 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 118 Svar: 558
Jeg tror der kan være flere grunde til det. Der er jo tonsvis af teenagepiger (og yngre) som er mildt sagt besat af ham (hans udseende, musik og privatliv for den sags skyld). Jeg tror hans fans enten prøver at fortrænge sandheden (at han er "kriminel"), eller går i forsvarsposition da de er vant til hate fra andre.
Jeg synes ikke mindst det er respektløst af Justin at være sådan et dårligt eksempel overfor millionvis af små/store piger. Selvfølgelig skal han ikke have stramme regler og følge loven mere end alle andre, bare fordi han har fans, men så i det mindste redegøre overfor dem, hvorfor og at det er iorden at han er blevet anholdt (ved ikke om han allerede har gjort det på twitter eller noget). Vi ved jo hvordan en fangruppe kan storme en person eller anden gruppe med hate og trusler.
Blogger
Se du er lidt det eks jeg skriver om bare i mild form.
aug 2010
feb 2011
Følger: 52 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 21 Svar: 135
aug 2010
feb 2009
ja jeg spørg bare
aug 2010
aug 2010
dec 2013
maj 2013
Følger: 114 Følgere: 249 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 614
Ku Hele verden ikke bare glemme han findes, lade ham slappe af og huske ham igen når han selv er klar til det hele..
feb 2011
Følger: 52 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 21 Svar: 135
dec 2013
maj 2013
Hvis han ikke kan tage det, så må han droppe ud (hvilket han har gjort i et år) men skrigende fans overalt, må jo også være trættende. Han kan ikke få et normalt liv(jo, han kunne flytte til en lille by i spanien, skifte navn til kurt og passe geder) hehe
For at være ærlig, selvom han siger han elsker sine fans (hvilket han vel også gå på en måde) så elsker elsker han ikke sine fans. Tror også fans (især hans) må være trættende. Skrigende teenagepiger dagen lang. Puha, ja kan godt forstå hvis han er lidt (meget) træt af skrigende piger.
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 543
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.401
Jeg tror, at de sygeligt besatte beliebers mangler noget i deres liv, som de finder i Justin Bieber. Via twitter, instagram og youtube osv. kommer de hurtigt til at føle at de rent faktisk kender Justin i virkeligheden, og som 'belieber' er man -igen via alle de sociale netværk - en del af et kæmpe fællesskab. Hans 'budskab' om at man skal følge sine drømme og kæmpe for det, inspirerer mange, han giver folk håb og inspirerer dem til at tro på sig selv (hvilket jeg synes er en god ting). Han var jo selv bare en lille almindelig knægt på youtube engang, og pludselig er han verdensstjerne - det giver mange håb om at drømme kan gå i opfyldelse.
Derudover er han jo en flot og charmerende fyr, jeg tror også det spiller en kæmpe rolle.
Jeg tror at mange af de sygeligt besatte beliebers mangler venner/fællesskab, kærlighed, omsorg, selvtillid osv., og alt dette finder de ved at være beliebers. De føler sig meget stærkt knyttet til ham, de føler sig forelskede/at de elsker ham, nogle ser ham nærmest som en gud.
Som nyforelsket er man ofte helt blind, og vil til hver en tid forsvare vedkommende, jeg tror det er lidt den følelse de har. Samtidig må det også være sørgeligt og tomt på en måde, for det er jo en falsk kærlighed som aldrig vil blive gengældt. Det er vel også derfor mange af dem græder, endda besvimer når de er til koncert med ham eller møder ham personligt, nogle har dedikeret hele deres liv til denne person, det må være meget overvældende at møde ham.
Det er sjovt som det på en del punkter kan sammenlignes med religion - jeg har netop haft om hvorfor folk vælger at blive religiøse, og det jeg har skrevet her (at man mangler noget i livet, bliver en del af et fællesskab osv.), kunne lige så godt have været svaret på hvorfor nogle mennesker vælger at blive kristne. 'Belieber'-fænomenet er tæt på at være en religion.
Dette jeg har skrevet, omhandler selvfølgelig kun nogle personer. Så er der jo de almindelige fans, som bare godt kan lide ham og/eller hans musik. Vi har vel alle idoler og kendis crush osv.
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.401
. Jeg er enig med dig ang. filmen, bortset fra det du nævner med hende pigen. Jeg STORTUDEDE da jeg så det, jeg syntes hun var så kær, og det er bare så sørgeligt og uretfærdigt at hun skulle dø så tidligt.
Den måde han var overfor hende på de klip man så, det gik lige i hjertet på mig (selv min far var rørt!) jeg kan simpelthen ikke tro, at hans tårer ikke var oprigtige, for hold da op hvor skal man have et hjerte af sten hvis man ikke bliver påvirket af det.
nov 2010
Følger: 175 Følgere: 179 Heste: 5 Emner: 263 Svar: 991
But anyways. Jeg er belieber.. Ret stor belieber, og har været det i over 4 år. Dét Justin gjorde igår, er jeg ikke stolt af, og mit hjerte blev knust, at Justin er røget så langt derud. Alt det fame har fucked den rigtige Justin Bieber op. Først vidste jeg ikke hvad jeg skulle tænke, for rygterne gik omkring ham og hans fængsel straf, 6 måneder?! $2500 ''slap'' han med, og straks flippede mennesker ud, fordi de ''små'' penge, er jo INGEN ting for justin - nej det er det ikke, men hvorfor han er Justin Bieber skal hans bøde så dobbles op? Jeg støtter ikke Justin op omkring det der skete i går, men han gjorde det fordi han er noget derud hvor han ikke kan bunde mere. Han er blevet ''forladt'' af hans manager Scooter, som er i fuld gang med alle hans andre nye sangere, hans mor er igang med hende ''tour'' med at skrive autografer i hendes nye bog, og hans far render også rundt og har travlt - derfor endte han ud i at hænge ud med de ''forkerte'' som mennesker kalder dem. Lil'za, Khalli osv. Som tager stoffer, og ja i det hele taget bare ikke er dem som tænker sig helt så godt om.. HVOR er Scooter, når Justin har brug for ham?
Alt det her har ødelagt Justin, og det mennesker ikke ved, er at for 5 måneder siden blev Justin diagnosticeret med en depression, og det eneste er folk gør, er at gøre grin med det? Jeg er skuffet over Justin, men Justin betyder for meget for mig, fordi at hans musik har hjulpet mig igennem alle svære og hårde tider, til at jeg kan vinke farvel til 4 år af mit liv. Jeg fulgte min drøm om egen hest, fordi Justin fulgte sin omkring at blive musiker, og jeg troede på at det kunne ske.. Im here to stay no matter what, men det ændre ikke min holdning til det der skete i går.
En ting er sikkert, og det er at Justin vil prøve at finde sig selv igen, fordi lige nu, har han tabt sig selv. Da han kom ud i går, så Jeremy (hans far), og alle hans Beliebers fra Miami, stå og synge ''Be Alright'' begyndte han og græde.. Jeg er sikker på at han heller ikke selv er stolt over det der er sket i går, og det er hverken hans crew, eller hans familie.
feb 2009
Kan ikke lade være med at grine.
Halloooo, du snakker som om du kender ham og hans famile - og du kender dem ikke, du kender til det medierne skriver om ham, og hvad han smider ud på hans profiler, men det viser jo ikke hans rigtige jeg.
Det er ikke fordi at han er selveste Justin Bieber, at han skal have en kæmpe bøde, han skal have en kæmpe bøde til afskrækkelse og gru for andre, der kunne være lige så dumme, og lige en anden ting: han er ikke færdig med at gøre dumme ting ;-).
Man kan jo altid sige nej tak til stoffer og alkohol, og det kunne han også have gjort :).
nov 2010
feb 2009
Du er som de millioner af andre piger, som ikke kender ham og som aldrig vil komme til at kende ham, eller nogensinde bare udveksle et ord med ham.
nov 2010
Jeg regner heller ikke med at møde ham, kende ham, eller udveklse ord med ham, men jeg har en drøm om det - er der noget galt med det? Er det forbudt og drømme om ting?
feb 2009
Jeg udtaler mig ikke om dit liv, men bare fans af ham generelt.
Nej, det er ikke forbudt at drømme, men for mig at se, er det en usund måde at drømme på. Hans fans lyder som besatte.
Pipfuglen - nemlig!
feb 2011
Følger: 72 Følgere: 20 Emner: 1 Svar: 29
Du synes det er lamt, din mening, der er ingen grund til at sige det folk, på den måde, uden og overhovedet og kende dem...
jul 2013
Uanset hvad, når man laver noget lort, så må man osse stå til ansvar for det - og her er ingen idoler heller hævet op på gudestadiet.
Og faktum er, at knægten er gammel nok til at vide at han laver noget lort - han virker bare pænt ligeglad fordi han er... tadaaaaaa... alle små pigers 'gud'.
Ærligt talt er han sguda ikke noget pissegodt forbillede for nogen for tiden, med alt det brian-lort han render og laver.
feb 2009
Hun må gå så meget op i ham som hun vil, men jeg må også gerne tilkendegive min mening, right?
maj 2013
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 83
Blogger
Men lad mig spørge af: siger vi lige at en ukendt person laver alt det samme ballade som ham, fordi personen står under diverse pres og har depression (som jo var undskyldningen for Justin) hvad så? Ville i også beskytte den person eftersom det er nøjagtigt det samme, eller er den person en kæmpe asshole fordi puuuha det gør man ikke?
Og et andet, måske langt ude scenarie. : hvis justin skulle gå hen og voldtage en af hans fans. Kunne i så stadig finde på alverdens undskyldninger for ham? Han er presset? Han er ked af det? Eller måske enda give fanen skylden?
Rent interesse spørgsmål som jeg glæder mig til at høre svar på
maj 2013
Jeg siger sådan: Justin Bieber har lavet lort i det og der kan hans såkaldte belieber ikke forsvare ham, uanset hvor meget de elsker han.
Sorry to say, men det er ikke i orden hvad han har lavet.
nov 2010
Hvis beviserne var rigtige, at han havde voldtaget en fan ville jeg miste rigtig rigtig meget respekt for ham - men jeg syntes det er svært at sætte sig ind i, når det ikke er sket. Det ville være svært for mig at stoppe med at lytte til hans musik, så jeg ville nok se bort fra selve ham, og fokusere på hans musik.
Og jeg heliggøre på ingen måde Justin, tvært i mod ser jet ham som er ægte menneske som alle andre burde gøre.
Blogger
Det er da ikke umuligt? I princippet er alle dem der er kriminelle ude i noget lort som er opstået af pres. Justins pres er det jeg kalder luksus pres, der findes mennesker der har en helt anden form for pres. Hvorfor er det det kun er ok fordi det er Justin, hvorfor er det kun ham der kan presses nok til at gøre den slags?
Hvis du ser ham som et ægte menneske, som du skriver, burde du jo også mene han burde side i fængsel lige nu, eftersom han har fået alt for mange chancer, og nu enda udsætter andres liv for fare. Om han er Justin eller en gadedreng, der burde ingen forskel være
jul 2013
Nej, det holder simpelthen ikke!
jul 2010
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 831
Sådan en syg, overdimensioneret besættelse af en person, man dybest set ikke kender overhovedet - det er fuldstændig unaturligt, og der må ligge andre ting til grund end blot kærlighed til og fascination af personen. Dybereliggende ting, såsom usikkerhed, behov for noget at gå op i og et fællesskab at deltage i, og frem for alt en opmuntring og hjælp i hverdagen, hvilket fx Justin Biebers sange muligvis kan give - teksterne rammer vel meget godt ind i nogle af de problemer og følelser, man som teenager kan have.
Når alt kommer til alt er der jo ingen af hans fans, der faktisk kender ham. De har kun et medieskabt billede, nogle konstruerede interviews, hans udseende, sangstemme og tekster (som han ikke selv har skrevet) at forholde sig til. Det er klart, at der er ikke kan opstå ægte kærlighed på sådan et grundlag, set med mine øjne.
Og jeg håber ikke, at min kommentar støder nogen - for den er naturligvis ikke møntet på dem, der blot holder af hans musik og synes, at han virker tiltalende. Kun dem, der direkte tilbeder og dyrker ham - jeg ved nemlig ikke, om det i sidste ende er særlig sundt.
jul 2013
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 962
jul 2013
Hver og én har fået at vide at det sgu ikke er iorden, og så må man lade være med at ride/træne/whatever hvis man har en skoddag.
Jeg kan VIRKELIG ikke se grunden til at man skal have frikort med sådan en grund, bare fordi man er kendt.
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Heste: 7 Emner: 2 Svar: 962
jul 2013
jan 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 562
Det billede der hvor der er en anden fyr der ligger på ham er altså Photoshop! Han har selv lagt billedet ud et eller andet sted uden ham!
Man ved ikke hvad der er rygter ja noget af det er sandt men noget af der er sikkert også rygter. Og det billeder er godt nok laaaang tid siden der er blevet lagt ud!
Og jeg er selv belieber men han har gjort meget galt og skal tage sig sammen. Syntes dog at det er forkert at alle mennesker dømmer han 100 gange hårdere end hvis det var en "almindelig" person.
Og seriøst haters har ingen grund til at hade ham forstår ærligt talt ikke hvorfor de gider og blande sig i hans liv og hvad han har gjord forkert hvis de alligevel ikke interessere sig for ham!
Bare min mening!
jan 2012
Blogger
har du så også ondt af mig hvis jeg går ud og er til fare for andre, fordi jeg har haft depression i 8 år?
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.279
Hvis det er rigtigt, så er han da en nar. Som om at det ikke er slemt nok at han kører bil (påvirket af både alkohol og tilsyneladende også marihuana) men han kører også race?
Nej, jeg synes godt nok, at han har ødelagt det for sig selv. Og hvis han er under pres, har han da selv været skyld i det. Han valgte jo selv at indgå i musik- og kendis industrien.
Anywho, jeg følger ikke rigtig med. Synes ikke han er min interesse værd.
apr 2013
Følger: 36 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 42
Men hvis de blev ved med at lave de åndsvage stunts som Bieber gør, så ville jeg også miste interessen for dem.
Og kan ikke forstå hvordan alle de der 'beliebers' eller hvad fanden de hedder, kan blive ved med at beskytte ham og sige at han er perfekt??
Idioten sætter alles liv på spil ved at lave de åndsvage ting, og hvordan kan man så sige at han er perfekt???
nov 2010
sep 2005
Indtil da kan man ikke forholde sig til det.
nov 2010
nov 2010
nov 2010
sep 2005
Men ja, det er da foruroligende hvis politiet ikke har bedre at give sig til derovre. Lad os nu se.
nov 2010
maj 2010
Følger: 107 Følgere: 75 Heste: 4 Emner: 318 Svar: 1.520
maj 2011
Følger: 148 Følgere: 113 Heste: 7 Emner: 45 Svar: 1.179
Han kan næsten sætte kautions penge ind i sin månedlige økonomi.
Okay, det var ondt sagt, men jeg synes bare ikke at hans straffe udligner hans adfærd. Han er til fare for andre mennesker, men slipper med 2500 dollars ud af sine millioner og milliarder. Han lærer intet af det, og kunne ligeså godt gøre det igen i morgen, bare for at flere fans støtter ham og siger; "det er jo ikke hans skyld! Han har det jo virkelig skidt!" Ja, hvis han har det skidt må det næsten var hans fans' skyld. Uden dem ville han ikke være i søgelyset, ville ikke blive hatet og kunne leve et helt normalt liv som upopulær musiker. Der er mange musikere som bare udgiver nogle cd'er, men som ikke behøver være enormt populære. Ja, han kunne gøre det igen imorgen og være ude i overmorgen, uden at lære en pind af det...
feb 2013
Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 323
Jeg poster ikke dette fordi jeg ønsker at forsvare de ting han har gjort....mere for at indikere, at dem der for alvor bør bebrejdes sandsynligvis er de, der er toppen i en branche, hvor mennesker reduceres til pengemaskiner og marionetdukker. Det er jo bestemt ikke kun Bieber der udviser sær adfærd eller begynder at té sig åndssvagt, mange kendte bryder ned under det enorme pres og som tak bliver de fremstillet i medierne som nogen vi kan sidde og grine af. Jeg tror der er masser af ufine metoder og et pres uden sammenligning på de "idoler" de unge generationer bliver hjernevasket til at dyrke.
aug 2011
Følger: 70 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 383
Jeg forstår i det hele taget ikke det der "fan" noget, som ungdommen går så meget op i. Syntes bare at det er klamt at Justin fans, ved alt om ham. Altså hvad fanden skal de bruge hans blodtype til?
feb 2013
http://youtu.be/ddV1ooTUb2E
Andre eksempler er feks når hun pludselig taler med tydelig britisk accent, eller når hun - iført en bestemt lyserød paryk - ikke kan huske sin kæreste, som hun så godt kan udtale sig om, når hun er den "karakter" som har denne kæreste. Hver person, eller "alter" har nemlig sin egen specifikke historie og særlige kendetegn.
Og hvor mærkelig Miley Cyrus end kan være, så optræder hun yderst besynderligt i dette interview. Som om hun switcher, når Ellen siger ordet boyfriend.
http://youtu.be/kHe55gYppak
Ligesom hun i mine øjne ligner en der er totalt ude i en eller anden fjern galakse under sit pinlige WMA twerking show.
jan 2012
Og ja han har gjord dumme ting som han selvfølgelig også skal straffes for men derfor har jeg stadig ond af ham når han har haft depressioner.
Og pipfugle:
Undskyld troede ikke du mente det for sjov!
Blogger
Jo han er en forbryder. Bare fordi han er berømt betyder det ikke han ikke er en forbryder lige så meget som alle andre når de gør disse ting.
Så du ville også have ondt af mig hvis jeg gik ud og gjorde sådanne ting?
jan 2012
En forbryder er da sådan en der stjæler og bryder ind i andres huse? Eller er jeg forkert på den?
Men ja han har gjord noget dumt og skal have straf jeg er bare belieber så det nytter altså ikke at fortælle mig mange ting... Men ja han har gjord mange ting sammen og jeg syntes også selv at han skal tage sig sammen og det har jeg også skrevet før...
Og det er ikke det jeg har ond af jeg syntes bare at det er synd at han har haft depressioner og har taget medicin for det i længe.
jan 2012
feb 2011
feb 2013
feb 2011
feb 2013
Blogger
Men så det vel også synd for alle andre der har depressioner?
Men at man har det, gør det jo ikke ok hverken at tage stoffer, udføre spritkørsel, have illegale dyr osv osv.
jan 2012
Vi har alle forskellige meninger
Blogger
Problemmet er han bliver jo netop ikke dømt ligesom os nej, han slipper nemlig fra det hele fordi 'han er Justin'. Var det en af os, så halleluja....
feb 2013
feb 2013
(link fjernet)
aug 2011
dec 2013
Pipfuglen: Jeg fik stress! Fuuuuuck jeg elsker den! XD
aug 2011
dec 2013
feb 2013
Der er alt, alt for mange penge i ham til at de lader ham trække sig tilbage, det er helt sikkert.
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 27
Jeg tror at folk reagere hårdere på ham og sviner ham til osv, ja, fordi han er kendt. De kan jo ikke svine en person til som de ikke kender til eller er i TV-avisen / aviser / medier osv.
Blogger
De reagere jo netop IKKE hårdt på Justin?
jul 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Svar: 6
Blogger
feb 2009
jul 2013
feb 2014
Følger: 1 Svar: 1
Er ret bange for de fans der ved mere end ham om dem selv.. Ved hvilket hospital han blev født på, hvilken tid, hvilken blodtype, hvilken læge.. Det creepy..
I en lille by tæt på Toronto. Sant Joseph hospital. 2. etage, rum 126 klokken 12:56. Han havde AB+ boldtype, doktoren hed Simon, det var en tirsdag og det regnede.
Blogger
Det der, det burde du ikke være stolt over.
feb 2011
Blogger
Øhm. Nedgøre? Jeg ser det nu ikke som en nedgørelse at skrive jeg ikke mener man bør være stolt over at have stalket så meget. Fødselsted osv okay, men enda blodtype? Det bliver lidt uhyggeligt. Men fred værre med det, hvis du ser det anderledes.
feb 2009
det der er skræmmende og ikke normalt!
Justin Bieber - Hjernevaskede fans?