{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Christina piercinger - hvad syntes i?
  • #1   22. jan 2014 Troede ikke det var den nedenunder, da jeg googlede det i billeder... smiley

Men jeg bryder mig ikke om det. Fair nok hvis andre gør. smiley
    Også bare æv, hvis der går betændelse i...

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #2   22. jan 2014 Jeg har aldrig forstået pointen med den smiley

• #3   22. jan 2014 Jeg syntes bare de er så fine! smiley
    Den skulle ikke være sådan en sølv kugle, bare en lyserød blomst, altså en sten, der skinner^^

• #5   22. jan 2014 Synes de er rigtig fine, overvejede selv en, men modet var der ikke smiley

• #6   22. jan 2014 Jeg synes også at de var vildt fede engang, og så ikke alligevel da jeg ikke vil have en piercer imellem mine ben, og den gror 100 % sikkert ud ved mig, da de fleste piercinger gør det smiley

• #7   22. jan 2014 Bente - Meh.. Det var træls at de gror ud, for det ser vel forfærdeligt ud bagefter.. ved du hvorfor de har så dårlige chancer for at 'overleve'?
    Jeg har også tænkt på at få en klitoris, men den anden kan ses mere^^

• #9   22. jan 2014 Den er rigtig fin, sådan én. Jeg har en triangel, som sidder en smule højere. Den fik jeg sat en ring i med det samme og den er super fin og har altid været det.

Den bedste rensemetode for sådan én er i øvrigt tis smiley

• #11   22. jan 2014 Melanie - Var den svær ikke at få betændelse i? Jeg får nemlig rigtig nemt betændelse i sådan noget. smiley

-- I øvrigt, en triangel er det ikke sådan en der går ret langt ind?

• #12   22. jan 2014 Der har aldrig været betændelse i den smiley

Jeg kan kun finde billeder hvor den sidder under klitoris. Min sidder som en Christina, bare en lille bitte smule højere og den er vandret smiley

• #14   22. jan 2014 Nej, nej, den var slet ikke slem at få lavet.. Huden er så tynd dernede at nålen smutter igennem, som en varm kniv i smør.. Et meget kort niv og så var det overstået smiley

Min sidder som sagt ikke som billederne på google, den er "omvendt" så den sidder lidt højere end christina piercingen, men stadig i det helt bløde hud over klitten..

Den er meget nem at passe. Den skal bare renses med lidt tis og vand.. Jeg brugte ingen form for intim sæbe..

• #15   22. jan 2014 Damn, jeg blander piercingerne sammen, min ligner en klitoris forhud piercing, som vist på billedet der er linket til, men det er den ikke, den sidder lidt højere smiley

Christina'en er højere end min og skal igennem mere hud, så den vil sandsynligvis gøre mere ondt end min gjorde. Min sidder øverst i den tynde hud lige under, hvor en christina ville blive lavet smiley

• #16   22. jan 2014 Er chancen for at den bliver afstødt, lige så stor som chancen er ved en Christina? smiley

• #17   22. jan 2014 Altså, min har siddet samme sted og hygget sig, siden den blev lavet. Jeg ved faktisk ikke om chancen er den samme, men jeg vil tro at chancerne er større for en christina end min. Det er dog som sagt uden at vide det. Jeg kender ingen der har haft problemer med samme piercing som jeg smiley

• #19   22. jan 2014 Nogle menneskers hud spytter simpelthen alt ud der bliver puttet i den, men min sidder rimelig "dybt" så jeg vil gætte på at den meget gerne skulle blive siddende i de fleste tilfælde smiley

Der er heller ikke noget der generer den, mht tøj osv..

• #20   22. jan 2014 Årh nu tør jeg næsten ikke, da min krop ikke engang kan klare nye sko uden at min fod bliver et stort sår..-.-'
    Men de er bare sååå flootte! smiley

• #21   22. jan 2014 Alternativet kunne være den jeg har, hvis du ikke tør få lavet en christina og gerne vil have en intim piercing.

Den gør virkelig ikke særlig ondt at få lavet og den heler hurtigere, samt at faren for at den smutter igen, nok ikke er ligeså stor. Jeg kan garantere dig for at en christina kommer til at gøre meget, meget mere ondt end min gjorde smiley

• #22   22. jan 2014 Har du et billede af en der ligner den du har? Altså hvis det ikke bare er en der sidder i klitten. smiley

• #23   22. jan 2014 Vil SÅ gerne have en. Synes den er så flot.

Men.... Heg tør ikke sorede ben for min piercer altså..

• #24   22. jan 2014 Ej Melanie... Er det mærkeligt hvis jeg siger jeg har en træng til at bede om et billede? xD

• #25   22. jan 2014 Haha, DD! Vil du gerne se mig uden trusser, hva, hva, hva? smiley

Hehehe.. Jeg kan godt finde et billede af en der sidder som min, men jeg sender det lige på pb, så folk ikke bliver forskrækket over at få en tissekone i ansigtet :b

• #26   22. jan 2014 HAHAHAHA Melanie, jaaa måske et mislykket flirt forsøg? hahah

• #27   22. jan 2014 Hah godt så! smiley

• #28   22. jan 2014 Jeg bliver lidt vild nu smiley Har sendt dig et billede DD smiley

• #29   22. jan 2014 OMG den er så feeeed! smiley Ønsker selv at å den men tør sgu ikke smiley

Kommentér på:
Christina piercinger - hvad syntes i?

Annonce