{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Tove B
Tove B
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 8

Projektopgave - produkt {{forumTopicSubject}}

Hejsa! smiley

Jeg har projekt uge, og har ingen idé om hvad for et produkt jeg skal lave.
Vores overenme er "En verden i forandring" og jeg har valgt at have om: Ligestilling, hvor jeg skriver om kvindensrettigheder gennem tiden, rødstrømperne og mere.
Så ville hører om nogen havde en idé til et produkt, da jeg virkelig er blank :)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektopgave - produkt
  • #1   21. jan 2014 Klæd dig ud som rødstrømpe, mal skilte og lav demonstration som intro til oplægget. smiley

• #2   21. jan 2014 Det var en rigtig fed idé, KNL havde smiley fremlæggelser med bevægelse i er ALTID det bedste; fang publikum, lav noget spændende, lav noget uventet. Det værste er de fremlæggelser, hvor der bare monotont bliver gennemgået et powerpoint med halvdelen af teksten stående som personen skal sige smiley

• Tove B
    Tove B Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 8
    #3   21. jan 2014 Det er en fremragende idé! Men nu er det sådan at jeg er alt for genert til at gøre noget så vildt...

Andre forslag? smiley

• #4   23. jan 2014 Jeg har desværre ikke andre forslag end at peppe fremlæggelsen lidt op, det er altså det, der i sidste ende virker. Men hvis du er for genert til det, så går det jo heller ikke, for man skal ligesom også have den rette "energi" og mod til at gøre det smiley har du overvejet at lave et super flot powerpoint i stedet for? Nu tænker jeg mere på fremlæggelsen og ikke så meget på produktet. Men et flot powerpoint, der er forståeligt for publikum og visualiserer det, du snakker om, er også rigtig godt smiley

Kommentér på:
Projektopgave - produkt

Annonce