{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

emilie
emilie
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99

ved ikke lige hvad jeg skal gøre (drenge) {{forumTopicSubject}}

hej jeg har et dilemma, eller hvad man siger.
altså jeg var sammen med en ven her i weekenden, og inden havde jeg virkelig sagt til mig selv at jeg ikke skulle få følelser for noget da jeg lige havde slået op med min kæreste og var virkelig såret efter..
det går så også fint lige indtil han fortæller mig at han har fået lidt følelser for mig og gerne vil have noget med mig...
og nu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre, fordi jeg har altid synes at han var utrolig sød, men sagt til mig selv at jeg ikke måtte få følelsr for ham.. men det har jeg fået nu og jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle ham det, og om jeg overhovedet skal? for jeg var meget afvisende overfor ham da han sagde det, da jeg jo er bange for at blive såret.

håber nogen herinde har nogle råd :))
-jeg har lånt denne her er profil og jeg er 15 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ved ikke lige hvad jeg skal gøre (drenge)
  • #1   20. jan 2014 Du kan ikke selv bestemme hvem du får følelser for. Og hvis du synes du er klar til et forhold er der vel ikke mere i det? smiley
    Du skal jo heller ikke føler dig tvunget til at få noget med ham. Du kan jo sige at du også synes han er sød, men at du ikke er klar til et nyt forhold endnu, hvis det er sådan du har det smiley

Stavefejl er gratis smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#2   20. jan 2014 tusind tak for svar smiley
    altså jeg er begyndt at få følelser for ham, men har ingen ide hvordan jeg skal fortælle ham det.. smiley men det er bare træls at jeg har følelser for ham, fordi jeg er bange for at blive såret..

• #3   20. jan 2014 Hmm kan du ikke lige skrive til mig privat så svarer jeg lidt senere smiley

• #4   20. jan 2014 Jeg kan ikke se hvad problemet er hvis han allerede har sagt at han kan lide dig? Så bliver du jo da ikke afvist hvis du fortæller ham at du har det på samme måde..

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#5   20. jan 2014 det ved jeg godt, men hvad hvis han har ombestemt sig eller sådan noget? ja ved godt det ville være mærkeligt.. meen..
    desuden har han så meget han skal tænke på her for tiden? smiley

• #6   20. jan 2014 hvad med bare måske at fortsætte med at ses som venner - så kan det være det sker helt naturligt lige pludselig? smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#7   20. jan 2014 problemet er jo bare at jeg nu har fået følelser for ham.. og han bliver meget hurtig joloux så ved ikke, han bliver jo nok sur hvis jeg så fx kysser med en anden.. smiley

ved bare ikke hvordan jeg skal sige til ham at jeg også har følelser for ham.. smiley

• #8   20. jan 2014 Men hvis du har følelser for ham, hvorfor så kysse med en anden? smiley
    Er ellers enig med CTA smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#9   20. jan 2014 hvis jeg er single og ikke har noget med nogen, og ikke er 100% sikker på at han har følelser for mig selvom han har sagt det gider jeg ikke sidde og vente på ham smiley men hvis vi havde noget rør jeg ingen..

men ville det være mærkeligt hvis jeg spurgte ham om han virkelig har følelser for mig? smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#11   20. jan 2014 jeg ved at jeg har følelser for ham, men grunden til at jeg er bange for at fortælle ham det er at jeg er blevet såret så mange gange.. og derfor er bange for at han også kommer til det..
    jeg ville kun kysse med andre for at komme over ham, fordi jeg har meget svært ved at komme over drenge jeg kan li... smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#12   20. jan 2014 skrev til ham lige for 2 min siden om han var sikker på at han havde følelser for mig, hvor han så svarede: jo men du gider ikke...
    jeg vil gerne, men ved virkelig ikke hvordan jeg skal forklare ham det så han også forstår at han ikke må såre mig.. eller ihvertfald prøve at lade vær`?

• #13   20. jan 2014 Igen så forstår jeg overhovedet ikke problemet, herre gud, drengen har allerede sagt at han kan lide dig, skal han tatovere det i panden, mænd er slet ikke så indviklede som vi gør dem til.
    Vil du ham, så sig det, vil du ham ikke, så sig det. Kommunikation og handling er vejen frem - ikke HG

• #14   20. jan 2014 Sig det som det er? Du er bange for at blive såret, længere er den da ikke.

• #15   20. jan 2014 Du kunne skrive at du gerne vil, men at du er bange for at blive såret. Hvis han er det værd vil han (nok) prøve at forstå dig smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#16   20. jan 2014 ja sorry ved det godt, det er bare meget svære end jeg lige troede..
    men tak for hjælpen.. smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#17   20. jan 2014 okay tusind tak for hjælpen.. så er det skrevet så må jeg se hvordan det ender.. smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#19   20. jan 2014 mange tak julie.. ja jeg er først lige kommet over min eks kæreste, selvom det var mig der droppede ham smiley da jeg fandt ud af at en stor grund til at han var sammen med mig var pga. min krop og at han var sej fordi han var sammen med mig.. selvom han sagde han elskede mig.. derfor har jeg også meget svært ved at stole på hvad drenge siger og om de mener det smiley

Kommentér på:
ved ikke lige hvad jeg skal gøre (drenge)

Annonce