584 visninger
|
Oprettet:
hvrofor begyndte du at ride?? {{forumTopicSubject}}
Hej HG piger, jeg vil gerne høre hvad der gjorde så i begyndte at ride?? hvorfor var det lige være ridning i valgte? og hvad syntes i er det dejligste ved hesten??
altså dengang jeg valgte at jeg skulle ride var fordi jeg virkelig elskede dyr og så havde jeg set nogle videoer inden hvor hestene kunne en masse trick og det syntes jeg så hyggeligt ud,
det dejligste ved hesten er helt sikkert at man kan få sådan et stærkt bånd og en hest kan komme til at betyde alt for en
og så syntes jeg ogdå bare at det er dejligt at have et stærktbånd med sådan et kæmpe dyr
hold det i en pæn tone
-Sofie
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.903
Hvorfor jeg rider nu = fordi det er helt fantastisk at kunne samarbejde med hesten på den måde. Det er godt for sjæl og krop. Uden ridning ville min krop ikke have det nær så godt og når jeg bare tænker på ponyen, så smiler jeg
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 58 Svar: 680
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 535
rider dog ikke pt XD passer nok godt så meget som jeg kommer til skade både mentalt og fysisk for tiden :3
det dejligste ved en hest uuuh den svær :3 bare hesten generalt :3 bare at kunne være med dem og hygge :3
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 1.059
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
sep 2007
Følger: 67 Følgere: 71 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 1.058
Jeg ved ikke rigtig hvad der gør at jeg elsker hest så meget som jeg gør. Men jeg ved jeg elsker følelsen af samhørighed og at den så let kan lære de små signaler der skal til for at ride måske også lidt den "magt" vi har over så stort et dyr. Allermest elsker jeg at den er "afhængig" af mig så jeg har noget jeg skal hver dag det giver mig en følelse af betydning. Hele mit sociale liv er også bygget op omkring min hest.
jun 2013
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 150
For cirka 3 år siden skulle jeg med min veninde ud og se hende ride til undervisning. Jeg syntes det så spændende ud og så spurgte jeg mine forældre om gå til ridning.
Jeg rider stadig den dag idag, og jeg rider på verdens dejligste pony!
Jeg har altid været utrolig glad for heste, men det var først da jeg var lige ved at fylde 10, at mine forældre gav mig lov
Det jeg syntes er det dejligste ved hesten:
Jeg syntes det er et fantastiks dyr. Og det er vildt så tæt et bånd man kan få til en hest.
jan 2009
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 201 Svar: 1.948
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
jun 2013
Følger: 22 Følgere: 23 Heste: 7 Emner: 14 Svar: 89
Jeg rider bare ikke så meget her får tiden..... Jeg hygger mere med hesten, strigler, longere, rider en shætter, og ordner bokse sammen med min veninde ude hos min part Rider en gang i mellem ude hos min part (altså hvis man ser bort fra det med at ride shætteren )
apr 2012
Følger: 27 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 669
Det bedste er nok bare det at være sammen med hesten. Ja, jeg elsker at ride men bare det at hygge og nusse om hesten er bare det bedste!
jan 2014
Følger: 1 Svar: 1
Jeg begyndte nok mest på grund af min storesøster red og jeg var fuldstændig forgabt i de der små søde ponyer!
De var dog ikke helt så søde første gang jeg skulle ride, men det er jo en helt anden historie!
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.693
Så fik vi flere penge, jeg begyndte at ride og nu snart et år efter elsker jeg det kun endu mere
aug 2011
Følger: 37 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 921
Grunden til at jeg rider nu er den glæde ved at være hos noget så fantastisk hver dag! Tænk hvor heldig man er ^^,
Jeg elsker det sug det giver i maven og adrenalinen der pumper og når ens muskler er ømme så fortsætter man bare!
jan 2009
Følger: 41 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 196
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
Jeg ville gerne have en hest og plagede og det da jeg var lille. På et tidspunkt er min mor kommet til at sige, at man skal have gået til ridning før man kan få en hest. Nå, jamen så ville jeg da bare gå til ridning
Det lykkedes min mor at trække den til jeg startede i 1. klasse, da hun ville have at jeg var lidt ældre, og åbenbart troede at man normalt startede efter sommerferien.
Nåja, og så er jeg fortsat. Men den der hest der kan rides på, den har jeg ikke set endnu. Men jeg må jo affinde mig med part og de rideture jeg kan snige mig til
nov 2013
Følger: 55 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 37
Hvorfor jeg begyndte at ride: Fordi jeg altid har elsket heste. Jeg sad på en pony da jeg var 2 år gammel og begyndte at syntes at ridning er sjovt og meget udfordrene.
Hvorfor jeg rider nu: Fordi jeg syntes ridning er en go/dejlig sport. Det er et stort dyr man får et godt venskab med. Jeg har redet i snart 5 år og har lært rigtig mange ting inden for springning. Dressuren betydder ikke særlig meget for mig da jeg jo er springrytter.
okt 2010
Følger: 45 Følgere: 72 Svar: 80
Men jeg havde nogle veninder som red , og var med dem ude hos deres hest nogen gange, og jeg syntes bare det var fantastisk!
dec 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 314
Det jeg elsker mest ved hesten er selve hesten og at man bare kan glemme alle sine problemer når man er sammen med dem
mar 2010
Følger: 18 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 116
apr 2012
Følger: 9 Følgere: 6 Emner: 2 Svar: 22
Jeg synes det bedste ved hestene er de forstår en på en helt anden måde, de kan mærke hvad du føler og man kan virkelig slappe af sammen med dem, for ligemeget hvilken heste det er så kan du faktisk være dig selv.
jul 2006
Følger: 674 Følgere: 1053 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.955
aug 2004
Følger: 20 Følgere: 34 Heste: 6 Emner: 11 Svar: 221
Det er stadig noget af det bedste for mig, som er sket i mit liv.
Fra jeg var helt lille, var jeg bare bidt af en gal hest, og er det stadig som nu 40 årig. Hæhæ.
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.735
For heste lå SLET ik i kortene for mig.
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
hvrofor begyndte du at ride??