{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Jokes i forbindelse med ridning. {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der kan blive næsten imponeret over, hvor lamme jokes især fyre er i stand til at komme med, når de ved at man rider?

Det er jo så langt ude, og slet ikke hverken sjovt eller frækt. Jeg fatter det simpelthen ikke x) Så sent som i dag, begynder en fyr at skrive til mig. Han skriver så på et tidspunkt: ''Så må du da give en ridetur en dag så''. Jeg vælger at ignorere undertonen og svare blot, at min hest ikke bliver redet på, så det kan jeg ikke. Det mente han så ikke var vigtigt, for som han skrev ''så må vi jo bare bruge fantasien ;-)''

Altså, tror de virkelig at det virker at gøre vores sport til et seksuelt emne, hvergang de omtaler det? Jeg gider ikke en gang svare når jeg får de kommentarer ..

Har i nogen sjove/mærkelige eksempler? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jokes i forbindelse med ridning.
  • #2   18. jan 2014 Min grandkusine sagde til mig hvad en dreng havde svaret da hun sagde at hun red "Så må du da kunne nogle vilde sexstillinger?"

Man tænker bare OMG..

• #3   18. jan 2014 Bare svar at du gider da ikke ride sammen med ham for din hest er da 10 gange bedre XD
    Ej spøj til side, jo det er rimelig latterligt og så er de sindssyge dårlige de jokes de få bikset sammen.
    Jeg tror bare det er en af de ting der høre til at være en ride pige så kan vi jo bare grine lidt af deres uvidenhed eller uopfindsomhed om man vil smiley

• #4   18. jan 2014 Jeg undre mig bare over, at de ikke fatter at det ikke virker x)

• #5   18. jan 2014 Altså, min bedste ven fortalte mig den ene dag:
    "Mie...Jeg har lavet min helt egen undersøgelse, og det er sådan, at selvom i er ridepiger, så rider i altså ikke særligt godt"
    Hvortil jeg svarede "Det er jo fordi i er alt for små...Vi er vandt til 400-500 kg mellem benene" - Så vidste han ikke lige hvad han skulle sige til det! xD HA!

Så ja...xD
    Dem der med alle joksne, de kommer altså ikke ret langt i livet smiley

• #6   18. jan 2014 #5 hahahaha! fedt svar!

• #7   18. jan 2014 Haha ja! Jeg var også lidt glad, for min meget hurtigt tænkende hjerne lige der xD

- Især fordi han er typen, der virkelig går op i størrelser smiley

• #8   18. jan 2014 min veninde sagde til min pony:
    der var en rød hest og en grå hest
    den grå sagde til den anden ''hvordan er det enlig og have ild i pelsen'' xD
    og den anden svarede '' det ved du da alt om, der er kun asken tilbage'' xD

• #9   18. jan 2014 Hele tiden..

"Så du er ridepige? Du må være god i sengen!!" Du tror simpelthen en gang letridning på dig og din lille ven ville være fedt? I beg to differ...

"Hvad er din hobby?" Jeg rider. "hehehe... Hvad kan du så bedst lide at ride på? ;)"
    Ja, en hest smarte! Sådan en stor én med fire ben og en hale.

"Jeg vil gerne være din vilde hingst, høhøhøhø" Jeg foretrækker vallakker, men det kan vi nemt ordne, du!

"Jeg er single og vild, måske du kunne tæmme mig? ;)" Med de lamme replikker er der nok en grund til at du er single.

Og så top fjolserne.. "Bliver du tændt at af ride på en stor hest?" Nej... Bare nej..

• #10   18. jan 2014 Ej hvor fedt Pinsharp smiley

• #11   18. jan 2014 Haha Mel xD
    De er så dumme nogle af de der fyre xD

• #12   18. jan 2014 Bumle - Det er ikke engang det hele.. En fyr skrev til mig på en side der hedder BlackMarket for nogle år tilbage og ja... Here goes, taget direkte ud af samtalen:

Ham: Hvad går du og laver?

Mig: Ikke det vilde. Leder efter en hest at ride, hvad med dig?

Ham: Hehe, hvorfor kunne det misforstås?

Mig: Hvad er der at misforstå, når jeg siger at jeg leder efter en hest at ride på?

Ham: Min humor er nok lidt pervers smiley Enten leder du efter en rigtig hest at ride på, ellers leder du efter en fyr at ride på smiley

Mig: Når jeg siger hest, så mener jeg sgu nok hest. Som i stort dyr med 4 ben og en hale. Kan virkelig ikke se hvordan hest kan ændres til at jeg leder efter en stor fed p** at sidde på.

Ham: Heste er da også meget søde.

*facepalm*

• #14   18. jan 2014 HAHAHAHAHA!!!!!! FUCK hvor er han dum!!! smiley :D smiley :D xD

• #15   18. jan 2014 HAHAHAH fuck, det er lige gået op for mig at jeg har misset den hentydning hver eneste gang en fyr har sagt "jamen så må du da give en tur en dag!"

.... fuck mit liv!! smiley

• #17   18. jan 2014 Åh gud, kan slet ikke klare de drenge -.-
    Eller når drenge siger at vi bare sidder på hesten og den så gør alt arbejdet??! Jeg får så tit den kommentar og hver gang har jeg lyst til at klappe dem en med en stol -.- -.-

• #18   26. mar 2014 Simone: Nemlig!

Stol & Piger vs. Drenge!

Kommentér på:
Jokes i forbindelse med ridning.

Annonce