880 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

er det forkert af mig? er det forkert af mig?

For et måned siden, efter min kæreste og jeg lige havde fundet sammen( efter 3 år som venner), var jeg til julefrokst med min kæreste, sammen med mange af hans venner. Der i mellem hans x. Jeg vidste på daværende tidspunkt ikke at det var x' en såjeg sætter mig ned og snakker med hende, da jeg ikke kender nogle og gerne vil tage del af min kærestes vennekreds. Hun begynder at tale, og hun kommer så ind på emnet med at hun har været sammen med min kæreste, normalt er jeg ikke jaloux anlagt, men hun begyndte at tale om hvor dejlig han er, og hvordan de lå og puttede sammen under dynerne, og hvordan det første kys med hinanden var. Selvom hun vidste at jeg var hans nye kæreste. Samtidig med det siger hun hvor meget hun fortryder at de slog op. jeg går ud og ryger, og fortæller min kæreste det, og bliver lidt halv mobset over at han ikke havde advaret mig på forhånd.

Jeg siger til ham at jeg ikke er meget for at de ser hinanden, men ville ikke forbyde ham det.

men dagene går og jeg for med "en fejl " læst hans sms' er fra x' en, og ser at det ikke er særliglangt tid siden de havde skrevet sammen, hvor hun fortæller ham hvor en dårlig kæreste jeg er, og at jeg er snobbet og absolut ikke åben for et venskab med hende, og hvor højt hun elsker ham osv osv. min kæreste prøver bare at lade som ingenting i beskederne, og fortæller hende at det er mig han elsker osv.men hun bliver bare ved. Samme aften sender x'en en venneanmodningpå facebook, til mig, hvor jeg skriver til hende at jeg ikke tror det er en god ide at vi har et bekendtskab, for kan ikke se at det ville føre nogle steder hen. Hvor derefter hun begyndte at hemle op om hvor en stor fed klam kælling jeg er, og jeg prøver bare på at lukke hende ude af min kærestes liv, og jeg var en løgner osv osv.

Skal lige hilse at sige at jeg ikke har forbudt min kæreste at se hende, bare sagt at jeg ikke bryder mig om det at de ses alene, og har taltmed ham om at jeg har fået læst hans beskeder. hvad han heller ikke har noget imod da han intet har at skjule for mig.

det er ikke fordi jeg ikke stoler på min kæreste, er bare voldsomt bange for at miste ham, og samtidig med det går det mig meget på at hun skriver sådan til mig, samt alle de ting hun hele tiden skriver til min kæreste. har prøvet at sige på en pæn måde at jeg ikke vil have at hun sender de beskeder til ham, ikke at de ikke må skrive sammen, men bare at hun skal lade være med at hænge mig ud, og kommemed de intime beskeder til ham.

hvad kan jeg gøre for at hun ikke irritere mig så meget, samt skal jeg bare lade min kæreste se hende alene når hun er " ked af det", som hun kan finde på at skrive kl 23 om aften?

P.S. uddyber gerne til dem der vil vide mere ....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det forkert af mig?
  • #1   14. jan 2014 Det er vel bare det indtryk hun har fået af dig - men derfor synes jeg bestemt ikke i orden, at hun skriver sådan til din kæreste. Jeg var godt nok blevet sur over det. Synes ikke det er forkert af dig. Havde nok selv reageret lignende.

• #2   14. jan 2014 Kæft, hun lyder som en dobbeltmoralsk kælling.. Kan godt forstå dig.. smiley

• #3   14. jan 2014 Skriv klart til hende, at hun skal holde afstand.
    De har slået op = hun har intet at skulle gøre med ham.

Og så tag en snak med din kæreste, omkring du er usikker om det, og kom på noget i begge to kan leve med. smiley

• #4   14. jan 2014 Behøver man forbyde sin kæreste at ses med x'en?
    Hvis min kæreste havde en x, så ville det være en selvfølge at kan jeg ikke lide hende, skal han heller ikke se hende..

• #7   14. jan 2014 Tak:D

Luna Maria: jeg har skrevet stille og roligt til hende at jeg synes det er upassende den måde hun skriver på, og om hun ikke ville lade være. Det skulle jeg ikke blande mig i, hun skrev hvad hun ville til dem hun ville.

derefter talte jeg med min kæreste, og vi gik på hans kompromi med at han stadig gerne ville træne med hende i fitness world, hvad jeg godt kan acceptere. og stoler på min kæreste når han skal ned og træne for der skal dog vores fælles ven med hver gang smiley

• #9   14. jan 2014 Ville snakke med kæresten om det, det kan ikke være rigtig at hun skal skrive sådan til dig smiley

• #10   14. jan 2014 Jeg ville bestemt ikke bede hende stille og roligt om det.. smiley

• #11   14. jan 2014 Hun er stadig i hans liv, fordi de er gode venner, samt hans bedste venner er hendes søskende. derfor er det et problem bare at cutte hende helt af

• #12   14. jan 2014 Syntes ikk det er forkert af dig, men vil syntes det er forkert af din kæreste hvis han ser hende bare fordi hun er ked af det, når du har sagt du ikke bryder dig om det.
    Men ellers så gi en helt kort og klar besked til hende om hvordan det foregår(-:

• #13   14. jan 2014 CoDoK: han svare hende over skype på det tidspunkt, men det er mere fordi vi begge er gamer, og sidder sammen og spiller, så kan siddeog se alt hvad hun skriver. han vil gerne have hun stopper med at skrive alt det der, men vil ikke miste hende som veninde, dog vil han gerne tage lidt mindre kontakt til hende i fremtiden

• #14   14. jan 2014 Spunk: Min kæreste ser hende ikke privat da han ved at jeg ikke bryder mig om det.

• #15   14. jan 2014 For mig lyder det til at det er hende der har et stort problem og at i tager det på en god måde det er svært for din kæreste når der er venner imellem men lyder fornuftigt det han har gjort håber for jer at hun snart fatter at det er slut smiley

• #16   14. jan 2014 Nygaard: tak håber jeg også smiley

• #17   14. jan 2014 Nu er jeg helt ærlig, og opfører mig nok som en 14 årig, men havde min kærestes x skrevet grimt til mig, og kontaktet min kæreste, så havde jeg pænt sagt, at stoppede hun ikke, så fik hun altså alvorlige problemer. Jeg vil under ingen omstændigheder finde mig i, at blive snakket grimt til, specielt når det er uden grund.
    Jeg synes du skal gøre meget klart for hende, at hun godt kan pakke sit l*rt sammen, og få sig et liv. Din kæreste gik fra hende af en grund, og er nu sammen med dig. Hun skal bare blande sig uden om. Ydermere vil jeg nok også bede min kæreste, om at droppe kontakten til hende. Hvorfor i al verden skal han være venner med en, der vedvarende snakker grimt til sin kæreste? Det begriber jeg ikke.

• #18   14. jan 2014 vil gerne takke for alle svarene, det er altid rart at vide andres mening smiley

Kommentér på:
er det forkert af mig?

Annonce