{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Nyt reglement -_- + møg dag {{forumTopicSubject}}

hejsa!

nu syntes jeg ligepludselig ikke at det er så fedt at skulle til stævne i næste måned -_- jo jeg glæder mig da stadig MEN!...

I går tjekkede jeg lige dressurreglementet, for at se om jeg måtte have sorte handsker på når min jakke er blå. (fair nok, det må jeg ikke)
Men så falder jeg lige over de tilladte bid og ser at det bid jeg for et par måneder siden begyndte at ride min hest med, ikke længere er tilladt smiley det er da bare neder!
især fordi det jo næsten er helt nyt, hun går super lækkert på det, og jeg købte det netop fordi det var tilladt til konkurrencer smiley
Det er et udelt trense bid.
Og lige nu har jeg slet ikke råd til at skynde mig ud og købe et andet bid, så jeg må altså tilbage til det gamle, et for stort 2-delt trensebid smiley

Og så har de da også lige ringet og sagt at den super lækre nye ridehjelm jeg havde bestilt, som skulle komme i slutningen af januar, ikke kan komme hjem for slutningen af MAJ smiley der er jo længe til, så jeg kan ikke engang glæde mig til at få en lækker ny hjelm på, medmindre at de kan få den hjem/har den hjemme, et andet sted smiley
Det er jo bare nedern!

Og ham der skulle have været forbi, og forhåbentlig købe min knallert, har aflyst smiley forhåbentlig kommer han så i morgen

Håber bare ikke at det skal blive ved sådan resten af dagen

Hvordan har jeres dag været indtil videre? smiley andre der syntes de har en møg dag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt reglement -_- + møg dag
Kommentér på:
Nyt reglement -_- + møg dag

Annonce