Sims! {{forumTopicSubject}}
Ja, nu vrimler det altså lige med spørgsmål!
Jeg har været en klovn, og derfor har jeg smidt min disk til mit Sims 3 væk. Det betyder selvfølgelig, at jeg ikke kan få spillet startet!
MEN så googlede jeg det, og der så jeg, at der var en, som havde skrevet at man godt kunne spille uden disk, man skulle bare smide sin CD-key ind på Orgin.
Det prøvede jeg så, men den ville ikke godtage min kode, fordi jeg allerede havde tilføjet den som spil på en gammel e-mail, som jeg havde. Altså jeg havde tilføjet det inde på Sims' hjemmeside.
Det var irriterende, så jeg prøvede at gå ind på den gamle bruger og fjerne spillet. Men det er altså ikke en mulighed, så jeg er kommet frem til, at jeg nok skal prøve at slette den gamle bruger. Da jeg så prøvede det.. Ja gæt selv! Jeg kunne ikke slette den. Er der evt. nogle af jer, der ved, hvordan man gør det?
Jeg har også prøvet at forbinde min nye e-mail med den gamle, men så sendte den mig bare hen på noget support noget, hvor jeg skulle skrive en mail. Der må da være en anden udvej..?
Så alt i alt, vil jeg egentlig gerne høre, om der er nogen der har haft samme problem, og som måske kunne få det løst?
Langt og smørret indlæg, men håber i forstår det meste af det!
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
okt 2013
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 101
okt 2004
okt 2013
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 101
okt 2004
Sims!