{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Fjollet krikke bortgives !! {{forumTopicSubject}}

Jeg tror simpelthen at jeg bortgiver min utrolige fjollet krikke smiley

Igår da jeg var færdig med at ordne stald, går ind og ordner et par ting til at jeg skal sætte hestene ind ca 1 time senere. smiley

Da jeg kommer ud igen er Money og følle-fis rendtt igennem hegnet og står nu og spiser Bent`s nyplantet jordbær smiley

Nå.... skumle krikke altså, jeg får fat i følle, hun er så nem, kalder blidt på Money som står 4 meter væk smiley

Det har så ikke den tilsigtet virkning, istedet for at komme hen til mig, stikker hun halen i vejret ( så meget som hendes dækken tillader) og løber derud af med høje knæløft i rimelig hurtigt trav smiley
Følle kalder på mor smiley
Tante kalder på Money smiley

Ingen respons, der er helt lukket af i øregangen.. smiley
Turen går op og ned af indkørslen i fuld fart, mens hun gør sig til for hingstemanden i folden der.... brunstige frille altså smiley

Nå... ind i boksen med følle, og så ud efter den tossede hest smiley

Så tanten må spænde op og ned af indkørslen alt i mens hun råber : MONEY MONEY.... kom så HER !!! smiley

Gad vist hvad naboen har tænkt, når konen står der og råber penge på engelsk ? smiley

Endelig hører Money raslen med brødposen.... og den kan man ikke modstå, så hun stopper og lader sig fange, bliver skældt grundigt ud ( tror hun er klapperende ligeglad) og ind med hende. smiley

Så næste problem var stakkels hingstemand der var kørt helt op, og var fuldstændig kulret over den dame der sådan havde gjort sig til
Men lidt æbleguf, så glemte han det hurtigt igen smiley

men for hivlet altså... smiley og stakkels Bent har stået og vrælet over hans fine jordbær, som enten er spist eller trampet ned smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjollet krikke bortgives !!
Kommentér på:
Fjollet krikke bortgives !!

Annonce