{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.367 visninger | Oprettet:

Tak...Ja.... STOP {{forumTopicSubject}}

Davs.... IGEN - Kan starte med at sige dette bliver min sidste emne for en laaaang periode!

Men nu sprænger jeg snart i luften så i stedet for når i skriver/ansøger mig og at jeg så flipper ud. Får i den pæne version her.

Jajaja jeg fucket up i know... Men der var en grund til at jeg valgte at sige jeg gider ikke linke til min FB... Hvad skete der. Folk blev arrige og ville have den. Dum som jeg er, giver jeg jer den for at bevise jeg er den jeg er. Hvad har det så bragt med sig?

12 beskeder. 6 venanmodninger.

Så derfor ber jeg er om at lad vær! Skriv til mig her over, hvis i vil have et svar!

Jeg håber at i vil respektere dette. Da jeg kan ladevære med at med at lave noget her inde, Men face er mere eller mindre mit "liv" og jeg er konstant på så derfor!

PÆN TONE TAK!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak...Ja.... STOP
  • #4   7. jan 2014 Wut?

• #6   7. jan 2014 Kan du ikke lide at være famous?

• #8   7. jan 2014 Tænk at der er nogen der er så respektløse at snage i andres liv. Føj siger jeg bare!
    Stor respekt til dig Jesper, at du har nosser nok til at indrømme, når du har begået nogle fejl, og endnu mere respekt for, at du ikke flipper ud, når folk kommer med grimme kommentarer.

Jer der har bombarderet ham med beskeder og venneanmodninger - stop jer selv og pas jeres egne ting!

• #11   7. jan 2014 Hvad er det lige der sker? ... No clue.

• #13   7. jan 2014 Så fordi jeg var en idiot? Så skal i stalke mig på face
    Jeg siger jo bare jeg ikke gider have folk kontakter mig på face!

Simone: Fordi at bare fordi nogen er så dumme at stalke mig på face så gider jeg ikke slette min facbook?
    Desuden bruger vi den meget på min skole

NEJ, jeg vil ikke være "famous" Siger jo bare folk ikke skal kontakte mig på min facebook

• #14   7. jan 2014 Zoey: Knægten har for *bip* da en psykisk lidelse, og hvis han ikke har fået hjælp til den, så er det klart, at ting som dette sker! Seriøst.. I er for langt ude.
    Man skal ikke træde på folk der allerede ligger ned.

• #16   7. jan 2014 du kan jo bare lade være med at acceptere anmodningerne... værre er det vel heller ikke.

• #18   7. jan 2014 fortæl dem det personligt i en besked på fb? Eller afvis venneanmodningerne Det her er jo ikke et emne som vedrører flere tusinde HG-brugere - men 6 personer som har ansøgt dig smiley

• #19   7. jan 2014 MP: Når du ikke kan lave en posepocorn uden der er kommet 4 beskeder

Bla. fra en der hedder "hvor hvad"
    Christian Kage - Som INGEN Venner har og kun 2 billeder?

• #20   7. jan 2014 Sofie: Det der er nok kun 1/3 del af beskeder og anmodninger, Og mit liv er ligesom forkort til at svare på 36 beskeder og afvise 18 anmodninger !

• #21   7. jan 2014 Zoey - Tak, så er jeg med smiley

Og nu bakker jeg stille og roligt ud af emnet igen og håber at Jesper får hjælp, hvis det er dét han har brug for, for at få det godt. Good luck kiddo! smiley

• #22   7. jan 2014 Zoey: Hold op hvor er du dum at høre på. Det er jo absolut ikke en dum grund, når man har en psykisk lidelse som lige netop gør, at man kommer til at gøre sådan nogle ting.
    Har man ikke fået hjælp til at styre den lidelse, så har man INGEN chance for at lade være med at gøre de ting, som lidelsen får en til at gøre.

• #24   7. jan 2014 Uglen: Lad hende... Ved at ignorere hende viser du hvem der er klogest og vi udgår nok mudderkastning smiley

• #25   7. jan 2014 Zoey: Det var dråben! Jeg er blevet undersøgt og har fået den diagnose!

• #27   7. jan 2014 Zoey: Flab flab.. Det er vidst over din sengetid ..

• #28   7. jan 2014 Jesper: Det er bare slet ikke en fair behandling hun giver dig. Dårlig stil.. Virkelig..

• #29   7. jan 2014 Uglen: Hun bekræfter bare sit profilbillede...

• #31   7. jan 2014 Du har simpelthen ikke tid til at afvise venneanmodninger, men du har tid til at brokke dig over det, gå ind på hestegalleri, skrive et emne om det, følge det og svare på det? Men ikke tid/lyst/energi på at ignorere eller afvise venneanmodninger?

Den tankegang har jeg svært ved at følge. Men det er selvfølgelig ligemeget, så bruger vi andre bare tid på dine emner igen, mens du har for travlt til at slette venneanmodninger..

• #32   7. jan 2014 Jesper, kontakt din skolepsykolog e. lign. i stedet for at blive ved med at holde liv i ilden herinde. Det får du intet positivt ud af.

• #35   7. jan 2014 Kasper: Det gør jeg skam også men så bliver jeg aldrig færdig...

Zoey: Du startet!

• #36   7. jan 2014 OMG! Dit profil billede er nuttet!!

• #37   7. jan 2014 Kasper: Undrede mig lidt over du oprettet idag

• #38   7. jan 2014 Jeg føler at der blev kørt hårdt på dig i den sidste tråd, hvorfor jeg valgte at give mit besyv med - jeg tror vitterligt ikke at du er hverken ond eller syg, men at du havde brug for at blive hørt. Jeg havde for dig håbet, at du kunne "få ro" nu hvor sidste tråd endelig døde ud, så at du selv vælger at starte endnu en tråd op, forstår jeg ingenting af.
    Jeg ved ikke om du har et enormt behov for at være i fokus, men det kunne godt virke sådan. Det er på ingen måde spydigt ment, men jeg tror oprigtigt at du har et problem, og jeg håber sådan for dig at du får professionel hjælp.

Nu vil jeg gentage det samme råd jeg har givet dig mange gange: hold en pause fra diverse fora, for du skaber selv konflikterne. Og kontakt din skolepsykolog for at finde ud af, hvorfor du gør det.

• #40   7. jan 2014 Det er skræmmende, at der ikke er plads til alle herinde. Jesper har ligeså meget lov til at være herinde, som enhver anden.

• #42   7. jan 2014 Uglen: din kommentar er jo helt ud af kontekst. Intet af dette handler om Jespers ret til tilstedeværelsen på dette forum, det handler om at drengen har seriøse problemer, og derfor kommer folk (jeg selv inklusiv) med forslag til hvordan han kan hjælpe sig selv bedst. Et af dem er at holde en pause herfra, hvilket måske ikke er helt dumt, Jespers adfærd taget i betragtning.

• #44   7. jan 2014 det kan vel egentligt summes op i:

http://www.youtube.com/watch?v=6xryNpuqNEg

• #45   7. jan 2014 Line M: Nu citerer jeg lige et par personers sætninger; "Synes også bare du skal slette din profil heride, acceptere at når du har fucked sådan op kommer der en reaktion."
    "Slet nu dig selv - kom videre med dit liv.."

For mig ser det ikke ud som om, at de accetere, at han er herinde.
    Man behøver ikke at slette sin profil for at tage en pause herfra. Selv har jeg lige haft en pause på over 1 år herinde, og min profil blev da ikke slettet af den grund.

• #46   7. jan 2014 Jeg syntes nu bestemt ikke at Jesper skal slette sin profil, hvorfor mener i dog det? Han skal bare holde op med alle de opmærksomheds tråde, og bruge stedet mere til det det er beregnet til, nemlig heste.

• #47   7. jan 2014 Mennesker, stop med at træde i fortiden. Jesper har indrømmet, og det beundre jeg.
    jeg ville heller ikke have at folk sender anmodninger, for derefter at svine mig til.
    Så jeg forstår at Jesper vælger at lave dette forum, for næsten alle der ansøger, er nogle her inde fra.

• #48   7. jan 2014 Synes ikke at Jesper skal slette sin profil HVIS han kan finde ud af at tage en pause. Det er fint, hvis han svarer på et par emner hist og her med objektive svar, men at være personlig på nettet, det skaber kun konflikter og gør det kun værre i øjeblikket.

Til gengæld synes jeg det kunne være en fordel at slette den hvis ovenstående IKKE kan opfyldes og simpelthen smutte fra nettet et stykke tid. Få hjælp, meditere, finde sig selv, whichever works.

• #49   7. jan 2014 Hold da op, hvad sker der for folk! Har set med fra sidelinjen, og der er godt nok sket meget, på meget kort tid.

Forstår ikke, hvorfor folk vil snage mere i dit liv. De har fået svar på alt de har plaget dig om og mere til! smiley
    Jeg er på din side Jesper mht. at folk bare skal lade dig være nu i stedet for at pille dig ned. Du har indrømmet de ting du har gjort, hvilket er super flot! Det kræver mod, hvilket du har bevist at du har, nu er det bare at arbejde fremad i en positiv retning. smiley

Ignorer alle de beskeder du får samt venneanmodninger, hvis det ikke vil gavne dig! BE strong smiley

• #50   7. jan 2014 Sidste kommentar fra mig:

Had mig så meget i vil - Det praler af på mig!

Jeg sletter ikke min profil hvad end i synes jeg skal eller ikke skal.

Folk har ikke forstået meningen med tråden her... Fair nok!.. Bare i får et liv...

• #52   7. jan 2014 Tror ikke, der er nogen, der inderligt hader dig, Jesper.
    Men at de er sårede, forvirrede, måske endda chokerede, det er da klart. Rigtig mange har udvist medfølelse for dig, og det skal du ikke regne med, at de bare glemmer.

Forlad HG et stykke tid, alt skal stadig sluges af mange. Selv mig.

• #53   7. jan 2014 Zoey: Du kan j bare blokkere hende smiley

• #55   7. jan 2014 Zoey: jeg følger stadig tråden....

• #57   7. jan 2014 Idioten i dette tilfælde er ikke Jesper, men jer der vælger at svine ham til.

• #58   7. jan 2014 Idioten er ikke nogle

Jesper har faket forkert og folk har svinet ham til forkert

begge ddele er forkert men ingen er idioter

• #59   7. jan 2014 People.. bare stop. I gør det ikke nemmere for Jesper at tage en pause fra det her sted. Hate hjælper i hvert fald ikke for nogen.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #60   7. jan 2014 Seriøst, stop dig selv i en hulens fart!
    Stop med at opret indlæg med mindre det har nogen relevans inden for hestesporten!!!

Dine indlæg er unødvendige, og hører ikke til på HG

• #61   7. jan 2014 Astrid, det er ikke uden grund, at vi har off topic på HG. Han er fuldt berettiget til at oprette forummet, om det er en god idé kan vi jo så diskutere til uendelighed.

• #62   7. jan 2014 jeg har faktisk fulgt med i Jespers liv i lang tid...
    lige et kort øjeblik må jeg indrømme at jeg syntes at han var idioten...

men det har godt nok ændret sig!!! hold nu KÆFT hvor er det modigt at stille sig frem og sige - jep tøser.. i har ret, jeg løj, jeg er ked af det, undskyld og pardon at jeg spildte jeres tid....

(det er så nu alle dem der nyder showet skal finde popcornene frem, for nu er det nok mig der bliver lagt for had - enjoy yourselves...)

at der så sidder en flok HØNS der ikke har en skid andet at gå op i end at finde mere grams at rulle sig i, kaste med mere mudder og spille smart på skrift mens de pudser deres ellers møgbe******* glorier (for er i i virkeligheden bedre selv, når nu i tænker over hvor meget i nyder hele misæren omkring Jesper?)

øv hvor skulle i skamme jer så meget at jeres forfædre vendte sig i graven i ren og skær harme over det afkom de har efterladt sig...

måske var det på tide at alle dem der stadig bitcher og leder efter mursten at kaste med fik sig et liv eller endda sletter sig selv herinde fra, for lige så snart i har glemt Jesper fordi i har fået kørt ham sådan i sænk at han hverken tør sige buh eller bæh, så finder i jo bare et andet offer... det er set før...

helt ærligt.... stop jer selv... og lad da selv vær' med det dér....
    og så håber jeg at folk kan kende sig selv i det jeg har skrevet.. hvis de får problemer med det, så tager vi et navneopråb.

• #64   7. jan 2014 Forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan lade det ligge? Jesper har både indrømmet og undskyld, så er den ikke længere.
    Lad ham nu værre i fred!

• #65   7. jan 2014 CLAV - stop dig selv.... det eneste her der er sørgeligt er at nogen ikke har andet i hjernen end at nedgøre andre...

• #66   7. jan 2014 CLAV: Og hvad så hvis der er nogle, som vælger at dele deres liv herinde? Er der nogle regler for, at man ikke må det? NEJ..
    Tag en tudekiks og smut i seng.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #67   7. jan 2014 Clav: du har ret.. Hg er blevet stedet der handler om folk liv, ikke om folks heste..

Bare det var som før!

• #69   7. jan 2014 Ikke dig igen smiley

• #70   7. jan 2014 Pipfuglen: Som Jesper skriver, så er dette hans sidste tråd indenfor lang tid. Læste du dog bare den anden tråd igennem, så ville du kunne forstå, hvorfor han opretter så mange tråde og lyver om visse ting.

• #71   7. jan 2014 Og igen: Man ved, at man skal holde pause fra nettet, når man tager sig selv i at blive personligt berørt over at en ligegyldig person på en hestehjemmeside har løjet om sine familiemedlemmer og sin deltagelse ved et motorcross-stævne.. I bliver ved med at sige, at Jesper ikke skal oprette flere emner - dog både følger og besvarer I dem glædeligt, når først de kommer - og tilkendegiver tilmed, at de udgør jeres aftenunderholdning..

Dette her viser bare, hvor dumt det er at 1) lægge hele sin livshistorie til offentligt skue på nettet 2) at besvare og blande sig, når folk så alligevel lægger deres historier ud - især hvis man ved med sig selv, at man vil blive inderligt såret, hvis historien ikke passer 3) efterfølgende at blive ved med at snage i en fremmed persons privatliv, i håb om at opstøve løgne og fadæser, med hvilke man kan skabe forargelse, drama og underholdning.

Og hvad ER det dog for en opførsel, at kontakte og tilsvine drengen privat? Jeg er forbløffet over, at nogle mennesker har så lidt at fylde deres liv med. smiley

• #72   7. jan 2014 Signe: han kørte det motocross-stævne! Hvad nogle folk stadig ikke fatter er, at det var den helt forkerte liste der blev linket til!

Men lad nu det her emne dø ud! Jesus altså tøser!

• #73   7. jan 2014 Pudsigt, som din adfærd herinde altid følger samme mønster. Imponerende at der dog denne gang (endnu) ikke er nævnt noget med kønsdiskrimination.

• #74   7. jan 2014 "Men lad nu det her emne dø ud! Jesus altså tøser!", når man gang på gang opretter hjernedødt latterlige og opmærksomhedspåkaldende emner må man fandeme også tage konsekvenserne af det.

• #75   7. jan 2014 Der er en grund til at han har oprettet dem, og hvis du læser den anden tråd så har du svaret, lad nu vær med at trampe på en der allerede ligger ned! Og han har jo sagt undskyld samt jeg ved at han skammer sig DYBT! Hvorfor ikke bare stoppe den her, istedet for at skære såret op for at hælde mere salt og syre i?? Han har forstået det, men nogen af jer forstår åbentbart ikke meningen med det her emne!

• #76   7. jan 2014 hvorfor er det vores problem? bloker dem?

• #77   7. jan 2014 Det kan jo ikke dø ud, når der hele tiden bliver oprettet emner. Suk.

• #79   7. jan 2014 Så at Jesper tilsyneladende har en psykisk lidelse, giver ham fripas til at oprette diverse stupide emner gang på gang? Så en pædofil må gerne voldtage små børn?
    Hver eneste gang Jesper opretter indlæg som dette, får han hug. Hvis han ikke har lagt mærke til det, er det vist ikke kun mytomani han lider af.
    Jesper taler meget ned til folk, på trods af at det oftest er ham, der er idioten. I hvert fald når han først har vundet nogens sympati, og dermed kan føle sig stærkere igen. Det er deri problemet består, og det sker hver eneste gang, Jesper laver ballade! Af den grund lader det langt fra til, at han mener det, selvom han så har sagt undskyld.

• #80   7. jan 2014 Selvfølgelig bliver det forsvaret, når knægten har en psykisk lidelse! Nu må du altså styre dig CLAV og hoppe i seng sammen med dine små grise, i stedet for at have sådan et behov for at være sådan en høne.

• #81   7. jan 2014 Nu er det at være pædofil en helt anden ting, som ikke kan forsvares på nogen som helst måde. Dårligt eksempel..

• #82   7. jan 2014 Katrine
    Jeg har nu ikke oplevet Jesper opfører sig som en idiot overfor mig, tiltrods for at jeg altså lige har valgt at skrive til ham at han stadig kan regne med mig om nødvendigt.
    Jeg synes det er en unødvendig og grim kommentar du kommer med som den sidste, som konkludere en masse om en fyr du overhovedet intet kender til som person!

• #84   7. jan 2014 Clav: det er ikke for opmærksomhed han har oprettet alle de emner! Men et råb om hjælp! Han mangler den omsorg hans familie ikke giver ham! Ja, vi kan godt blive enige om at det var på en forkert måde han råbte om hjælp på, men det er der hans sygdom kommer ind i billedet! Og jeg vil til enhver tid forsvare ham!

• #85   7. jan 2014 SÅ skriv det dog til de folk som skriver til dig og lad være og bland hele HG ind i det latterlige noget du har gang i vi er ret ligeglade. så tag det dog op med det folk som er problemer og ikke alle os andre.. !! seriøst

• #86   7. jan 2014 Cecilie
    Ligesom Katrines sammenligning synes jeg den er ALT for voldsom. Hvem har taget skade af at Jesper har løjet udover ham selv? Der er ingen døde, der er ingen tilskadekommende, kun en flok tøser der skal vade rundt i det og ikke kan give ham fred, på trods af at han har undskyld og forklaret sig, hvilket er en del mere end de fleste andre her ville have gjort.

• #88   7. jan 2014 Jeg synes at det er FORFÆRDELIGT at i skal kører på Jesper på den måde for selv at få opmærksomhed! Det er til at slå sig selv ihjel i skam over at sådanne mennesker bor i Danmark!!!

• #90   7. jan 2014 Han kunne jo stoppe med og blive ved med og lave nye indlæg.. Han kunne jo stoppe sig selv også ville det jo ligesom være slut ret hurtigt

• #91   7. jan 2014 Uglen, forskellen mellem Jesper-eksemplet og pædofilieksemplet er et spørgsmål om grad og ikke art. Det er da præcis samme type af situation? Ellers må du forklare, hvorfor begge dele ikke følger denne form: en person der udfører dårlige handlinger som resultat af et medfødt fysiologisk defekt eller pga. forhold i opvæksten har stadig ansvaret for sine handlinger på trods af, at der er en årsag til, at personen gør som personen gør, som vedkommende ikke selv har været herre over.

Rynkedellen, hvorfor skulle han også skrive dårligt til dig, når du skriver søde ting til ham? Problemet er jo bare, at han generelt opfører sig dårligt. Jeg konkluderer godt nok provokerende, at han er kæphøj, når han har nogen til at bakke sig op. Derudover skriver jeg kun, at det lader til, at han ikke er ked af det. Og det synes jeg, at der er ret godt belæg for at sige. Det er ligesom at sige: ”Ej det er jeg virkelig ked af... din dumme idiot.” Det er fint, at han undskylder. Det er rigtig dejligt. Men det virker bare endnu mere tomt og flabet, når han så efterfølgende taler ned til folk.

Cecilie S, tja, at bruge stærke eksempler kan virke provokerende. Men det ændrer jo ikke på, at eksemplet blot er et udtryk for den samme slags situation, bare i et mere ekstremt tilfælde. De to situationer er principielt ens, hvorfor et argument om den ene også må holde om det andet. Ellers skylder man en forklaring på, hvorfor de ikke er ens i forhold til typen af situation (ikke bare ift. at det ene er mere ekstremt end det andet!).

• #92   7. jan 2014 I fatter stadig ikke hvad tråden går ud på! Det ENESTE han bad om vad at i skulle lade være med at ansøge ham på facebook. Og han oprettede en tråd om det, fordi han ikke gad skrive til hver enkelte bruger, der havde deltaget i det her!

• #94   7. jan 2014 Tjaaaaaaaa......
    Jesper: Hvis du vil undgå sådanne situationer som disse, så stop med at lave emner omkring, at folk skal lade være med at sende dig venneanmodninger, eller skrive til dig på Facebook. Så gør din profil privat, så det kun er dig der kan tilføje og skrive til de personer, som du har lyst til at skrive og være venner med.

Når du laver emner som dette og visse andre emner, så er du også selv ude om konsekvenserne af det du laver / skriver om. Du har selv sat dig i en position hvor tiltroen til dig, som person er på et meget lille sted, også selvom du er kommet med en undskyldning(eller hvad det så var) af det du har fortaget dig.
    Jeg tror ærligt talt, at du skal holde dig fra internettet - især forumrummer som dette i et stykke sted og finde ud af hvordan du kan hjælpe dig selv bl.a. ved, at snakke med nogle mennesker der kan hjælpe dig på rette vej (hvis den diagnose du påpeger du har er sandt).

• #95   8. jan 2014 Jeg har egentlig ikke ondt af Jesper ..
    Jeg har ondt af alle de tøser der sidder og har behov for at nedgøre ham, svine ham til og tale grimt om og til ham. Det er i sandhed dem der sidder tilbage med et problem. Som jeg ser det, så er Jesper nemlig kommet skridtet videre; Han har indrømmet sine fejl, og nu skal han så til at finde ud af hvordan han bedst kommer videre herfra.

Dem der sidder og sviner løs, de er ikke kommet videre, for de kan ikke se hvor forkert det er. Som jeg ser det, så står der vist 1-0 til Jesper smiley

• #96   8. jan 2014 Jeg forstår bare ikke hvorfor jesper skal blive VED med at oprette tråde.. Hver gang ender det jo i 'kaos'... Hvorfor er det du bliver ved med at oprette tråde når du ved hvordan det ender? hvor er det lige helt præcist du vil hen med dem? i don't get it... Men nok meget klogt at du holder en lang pause herinde fra smiley

• #97   8. jan 2014 Og jeg forstår ikke hvorfor dem der har så stort et problem, bliver VED med at svare i hans tråde.

• #98   8. jan 2014 Åh min gud, er der dog ingen moderatere på HG som kan sørge for at emner som disse fjernes? smiley

Jeg synes det begynder at blive rimelig plat... Helt ærligt bare stop, lige gyldigt om men er med eller mod Jesper må alle da kunne indse at dette er latterligt? smiley
    Men for lige at komme med noget konstruktivt: Er det så svært og kræver det alles opmærksomhed at blokerer folk fra FB og ignorere deres anmodninger og beskeder? Hvis du nu holder op med at skrive emner på HG kunne det jo være at folk mistede interessen for dig efterhånden smiley

• #99   8. jan 2014 smiley

• #101   10. jan 2014 Vi skal være sammen i weekenden, og hvis i stadig ikke tror på os, så kommer der billede som bevis!

• #102   10. jan 2014 Okaii... Hvad sker der for at jeg ser navnet på dette emne.. Og tænker: Det sikkert Jesper med endnu en prædken.. Juhu.
    No hate, meeen.. Grow up!

• #103   10. jan 2014 Heldigt for Jer, Louise (-;
    Kan I ikke være ligeglade med, hvad andre tror, og ikke tror?

• #104   13. jan 2014 Var i så sammen i weekenden Louise? smiley Venter spændt på billede

• #105   13. jan 2014 Cille CIBO: Ja, det var vi har også billede hvis det skulle være!

• #106   13. jan 2014 Ser i søde ud sammen? smiley :D smiley

• #108   13. jan 2014 CIBO: There you go smiley

profilbillede
  • #109   13. jan 2014 Ja lad os da se.. smiley

• #110   13. jan 2014 Lykke: Vil du have billeder af folk har ansøgt mig?

CIBO: Bevis nok?

• #111   13. jan 2014 Er det ham med brillerne? Han ser da slet ikke ud som de billeder jeg har set men ok.. smiley

• #112   13. jan 2014 Jeg flækker af grin lige nu, Cille, Louise er hende med brillerne smiley

• #113   13. jan 2014 Mandigt, men eh.. Okay. smiley

• #114   13. jan 2014 Cille: du er så åndssvag at høre på at det gør helt ondt

• #115   13. jan 2014 Nå, den var alligevel ny. smiley
    Jeg tog fejl, okay? Undskyld at jeg ikke liiiige kan se om du er en pige eller dreng altså, men okay jeg er jo også bare åndssvag smiley

• #116   13. jan 2014 Hvis du har set mine billeder så ved du os hvem der er hvem...

• #117   13. jan 2014 Tænk at være kærester med en, der har løjet med så mange mystiske ting... Haha, det vil jeg sige er så "åndsvagt at det gør helt ondt".

• #118   13. jan 2014 Aaaaarh det er altså ikke et helt fair udsagn, det der, Louise.
    Der bliver lagt et billede med to halve ansigter, i dårlig belysning, hvor man så heller ikke kan vurdere hårfarve og/eller længde.

Jeg ku sku heller ik rigtigt vurdere hvem der er hvem på billedet.

• #119   13. jan 2014 Må indrømme jeg heller ikke kan se hvem der er dreng og pige på det billed.. det jo ret svært nå man ser 2 halve ansigter det da intet og blive sur over.. Jeg har hanekam så hørte også nogle da jeg var i banken stå og viske bag min ryg er det en dreng eller en pige de kunne ikke se det bagfra.. at det måske er ret irrelevant for dem om jeg var en dreng eller en pige er jo ret ligemeget smiley

Men det da intet og blive sur over..

• #120   13. jan 2014 Mange tak MegaPixel, og nej Louise jeg har ikke kigget på dine billeder. Hvorfor skulle jeg dog det? smiley

Jeg er desværre enig Bidløse smiley

• #121   13. jan 2014 ..., jeg har heller ikke kigget i folks albummer.

IMHO så gider jeg ikke lave opsøgende arbejde i en tråd - jeg forventer at alle de relevante oplysninger er tilgængelige i tråden og ikke alle andre steder.

• #122   13. jan 2014 Undskyld for det jeg skrev Cille. smiley jeg var desværre super stresset og nevøs da jeg stod og skulle til eksamen, og havde ikke lige hjernen med da jeg skrev. Jeg trækker mine ord om at du var åndsvag, i mig igen. Undskyld

• #124   13. jan 2014 Cecilie S: taak smiley

• #125   13. jan 2014 Tak tak smiley

Kommentér på:
Tak...Ja.... STOP

Annonce