Alt for sød kæreste :( {{forumTopicSubject}}
Står i den trælse situation at min kæreste er alt for sød får slet ingen modstand! Han er 22 og jeg 21. Vi har været sammen godt 5 mdr nu og det bliver bare kun værre. Feks i morges sku han møde kl 6 jeg sku først kl 9 men på de 5 min han stod og og fik tøj på sagde han fandeme 3 gange at han elskede mig og jeg havde svaret på det første gang så 3 gang svarede jeg slet ikke lod som om jeg sov. Han bor hos sine forældre hvor min hest så os står og hver gang jeg tager i stalden følger han med han muger ud giver halm wrap og vand og står jo så os gerne og kigger på mens jeg rider om jeg så skal ride to står han gerne og hundefryser til jeg er færdig. Når vi er hjemme i lejligheden ved mig hvis jeg så Feks går i bad så når jeg er færdig er lejligheden fuldstændig ryddet op og opvasken taget jeg ved godt jeg burde syntes det var dejlig men jeg vil bare gerne have en smugle modstand!! Vi har ikke skændes for han giver sig med det samme der er noget til trods for det er mig der er forkert på den. Ser vi tv eller film eller bare generelt skal han altid røre ved mig holde om mig eller kysse mig men jeg er bare ved og have fået nok! Jeg er rigtig glad for ham så er ked af det er sådan. I weekenden havde jeg besluttet og være hjemme hos mig selv alene hvilket han ikke kunne forstå, da jeg så tog ud til hesten lørdag kom han selvfølgelig ud i stalden og spurgte om ikke jeg nok ville blive og da jeg sagde jeg ville ud og spise med et par veninder blev han små sur og sagde han savnede mig altså os og han havde svært bed og undvære mig. Jeg aner ikke mine levende råd hvad jeg hverken skal gøre eller sige til ham! Hans venner er begyndt og kalde ham kærestekedelig hvilket jeg godt kan forstå. Er jeg ude med venner bliver han gerne hjemme fra sine venner i håb om jeg skulle ske og komme bag efter.
Undskyld det blev lidt langt men skulle altså bare ud med det.
Har i også oplevet fyre der er for søde?
jun 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 182
Men det lyder som et luksus problem.......
Kan måske følge dig i det med, at han sagde jeg elsker dig 3 gange på 5 minutter.... men det med opvasken ville jeg da ELSKE!
jan 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.584
Jeg gider ikke skændes konstant, men jeg vil heller ikke føle at det er mig der bestemmer det hele, og at han bare "følger med", og ikke selv har en holdning til hvad han ønsker.
Du kan ikke ændre folk, så hvis du ønsker mere "modstand", så er du nok desværre nødt til at slå op med ham, da man ikke kan tvinge folk til at være anderledes end de er
Håber I finder ud af det, så I begge bliver tilfredse
sep 2004
Følger: 21 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 146 Svar: 331
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.858
Måske kan det være hårdt, men du må sige, st hvis det skal fungere for dig, jamen så må i også kunne være hver for sig nogle gange. Han skal acceptere at du gerne vil være alene i stalden nogle gange eller gå ud med dine veninder. kan han ikke det, så må i tage den der fra.
jan 2014
feb 2011
Følger: 26 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 902
Jeg har lidt samme problem som dig, men slet ikke på samme måde! Vi kan dog sagtens skændes og give hinanden den plads vi skal have, men jeg føler mig slet ikke god nok til ham, for er jeg sulten jamen så skal han nok lave det og hente det til mig!
Jeg føler mig lidt som en der for min kæreste til at gøre alting imens jeg bare ligger på sofaen og feder den..
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3037 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Ja min kæreste gør så godt nok også alt, men jeg skal sku sparke ham afsted
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Sådan noget kan jeg ikke holde ud - det lyder som et luksusproblem, men altså... det er så frustrerende, når man er glad for én.. Specielt fordi det lyder underligt at sige: "Du er alt for sød!" Det gør man jo ikke sådan lige....
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 1.110
Du må tale med ham, men husk for alt i verden at du ikke må fremlægge det som at han gør sådan og sådan, det irriterer dig når han siger osv.
Det er dig der har problemet og at du gør ham til problemet vil starte en lavine....tro mig.
Sig at DU har behov for at savne ham. At du er bange på hans vegne for at hans kammerater vil vende ham ryggen og at du har brug for at du ikke er hans eneste ven. Sig måske at du har lidt dårlig samvittighed over for ham ift den tid du bruger på hesten, så måske han kunne finde en interesse der kunne optage ham.
Han er nødt til at få nogle input udefra, ellers kører I total fast og du ender med en kæreste der bor hjemme på sofaen og trofast sidder og venter på dig. Hmm ved nærmere eftertanke var det nok en medvirkende årsag til bruddet med min eks.
okt 2008
Følger: 96 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 60 Svar: 686
Tror bare altid man vil have det, som man ikke kan få. Tog han ikke opvasken, så vil det nok også være irriterende, eller kyssede han dig aldrig - så vil du nok også syntes det var lidt trist. Men "jeg elsker dig" sætningen virker måske lidt overdrevet så ofte. - men på den anden side, så har du fandme en kæreste, der vil gøre alt for dig, og er der for dig. JEG syntes du er heldig!
dec 2011
Følger: 188 Følgere: 257 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.246
Ham jeg er sammen med nu er ligeså sød, gør rigtig meget for mig, husker helt ned til månedsdage (vi har været sammen i godt 5½ år), hjælper hvor han kan - MEN han giver mig den nødvendige modstand. Kalder mig en spade, når jeg er en, siger når der er noget han synes er træls og sammen får vi det løst. Vi er stort set aldrig uvenner, selvom vi er sammen ca. 24/7 (begge går hjemme). Det er vel 1 gang hver/hver anden måned hvor vi lige får et flip, og en halv time efter er det ovre. Dét kan jeg have med at gøre, og tror også det er derfor vi klinger så godt.
jan 2014
mar 2012
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 770
Han skal nok ændre sig - men det vil sikkert tage mange år, før det sker. Og det bliver næsten helt sikkert ikke med dig ved hans side.....
Det er selvfølgelig altid fedt at være elsket og forkælet, men ikke hvis det er på bekostning af din og hans selvstændighed. Og du skal gå, før du ender med at blive kvalt i hans selvopofrelse....det gavner hverken ham eller dig, at I fortsætter på den måde.
Bedste tanker herfra...
Alt for sød kæreste :(