Det er et mirakel ! :) {{forumTopicSubject}}
Heej derude
Vil lige dele et forsinket "julemirakel" med jer.
I morges fandt jeg min ene undulat i bunden af sit bur - han lå på maven og baskede med vingerne.. Jeg tog ham ud, og han så meget slap og skidt ud viste mine forældre ham, og vi sad og kiggede lidt på ham, og blev enige om at ligge ham tæt på buret så han kunne slappe af.. Vi var helt overbevidst om at han var ved at dø Han pustede meget hurtigt, hans hjerte slog hurtigt, han åbnede ikke sine øjne, krøllede sine klør sammen, og ville ikke holde fast i nogle grene... så vi lagde ham altså på et tæppe på toppen af buret
Lige pludselig åbnede han øjnene og virkede lidt mere "klar" i det. Jeg prøvede at rette ham lidt op, og så åbnede han sine klør og satte sig op ! Sådan sad han i en halv times tid, stadig med hurtig vejrtrækning og hjertebanken.. Han havde stadig ingen balance, så han kunne ikke andet end bare at side stille...
Nu her for et par timer siden, kom han til sig selv igen Han begyndte først at bevæge sig mod lågen, så jeg bar ham ind i bunden af buret, hvorefter han selv hoppede op og spiste af sine frø Nu er han bare en smule træt, men render han rundt og pipper og pudser sig som normalt
Aner ikke hvad der skete !? Mine forældre mistænker hjerteanfald eller hjerneblødning, men så er det bare underligt han er sig selv igen
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
jeg ved desværre ikk noget om fugle, men det er rigtig dejligt at han har fået det bedre din fugl
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.043
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 80 Svar: 1.276
maj 2009
maj 2009
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.946
maj 2009