{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Det er et mirakel ! :) {{forumTopicSubject}}

Heej derude smiley

Vil lige dele et forsinket "julemirakel" med jer.
I morges fandt jeg min ene undulat i bunden af sit bur - han lå på maven og baskede med vingerne.. Jeg tog ham ud, og han så meget slap og skidt ud smiley viste mine forældre ham, og vi sad og kiggede lidt på ham, og blev enige om at ligge ham tæt på buret så han kunne slappe af.. Vi var helt overbevidst om at han var ved at dø smiley Han pustede meget hurtigt, hans hjerte slog hurtigt, han åbnede ikke sine øjne, krøllede sine klør sammen, og ville ikke holde fast i nogle grene... så vi lagde ham altså på et tæppe på toppen af buret

Lige pludselig åbnede han øjnene og virkede lidt mere "klar" i det. Jeg prøvede at rette ham lidt op, og så åbnede han sine klør og satte sig op ! smiley Sådan sad han i en halv times tid, stadig med hurtig vejrtrækning og hjertebanken.. Han havde stadig ingen balance, så han kunne ikke andet end bare at side stille...

Nu her for et par timer siden, kom han til sig selv igen smiley Han begyndte først at bevæge sig mod lågen, så jeg bar ham ind i bunden af buret, hvorefter han selv hoppede op og spiste af sine frø smiley Nu er han bare en smule træt, men render han rundt og pipper og pudser sig som normalt smiley

Aner ikke hvad der skete !? Mine forældre mistænker hjerteanfald eller hjerneblødning, men så er det bare underligt han er sig selv igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er et mirakel ! :)
Kommentér på:
Det er et mirakel ! :)

Annonce