{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Jobs til 15 årige - Og hvad tjener i? {{forumTopicSubject}}

Jeg er på kanten til at være ruineret, og da jeg selv betaler alt jeg skal bruge, må jeg ud og finde et job. Men hvad kan jeg blive? Jeg er 15, men har ikke afsluttet 9. klasse. Hvilket er et krav ret mange steder. Så hvor kan jeg arbejde?
Hvad arbejder i som, og hvad tjener i om måneden? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jobs til 15 årige - Og hvad tjener i?
  • #1   5. jan 2014 Går du stadigvæk i 9.klasse? Skal du på en ungsomsuddannelse bagefter?

Der er jo masser af deltidsjobs, så som at stå i butik, bager, osv... Jeg gjorde det at jeg gik ned i det lokale storcenter og delte min ansøgning ud i samtlige butikker.

• #2   5. jan 2014 Står i kassen, det er faktisk ret hyggeligt. smiley

• #3   5. jan 2014 Tasha - Ja jeg går 'stadigvæk' i 9. klasse? Jeg skal i 10. klasse bag efter smiley

• #5   5. jan 2014 Nogen steder kan de sagtens tage folk ind der ikke har færdig gjort 9. klasse. Gik i 9. med en der sad i kassen i føtex. Tror det er noget i den dur du skal gå efter. H&M fx. tager ikke folk ind uden 9. klasse så tror det er mere dagligevare butikkerne man skal prøve at søge i

Jeg er selv svømmeinstruktør, har undervist i 3,5 år efterhånden (svømmet i 16. Går pt i 1.G på gymnasiet og er 16) Hvis du har en rideskole tæt på og har lyst, tid og humør til at undervise de yngste kunne det jo være noget også. Det er måske ikke det der giver mest men det er da en form for penge alligevel

• #6   5. jan 2014 Altså jeg mente det ikke som "stadigvæk", bare om du går i 9 klasse nu. Men ja, det er jo fint så smiley

Som sagt, bare afsted med en masse ansøgninger, der skal nok være nogen i dit lokalområde der kan bruge dig smiley

• #7   5. jan 2014
    Tit står der " Afsluttet 9 klasse eller under 18 år " :o)
    Så du behøves ikke nødvendigvis ha' afsluttet.

• #8   5. jan 2014 Altså deltidsjobs har man da altid kunne få, så længe man bare var fyldt 15? I hvert fald her i Hillerød.... Der var det ligemeget med hvad man havde afsluttet, da man jo ligesom var i gang med at afslutte det....

• #10   5. jan 2014 Prøv at høre på forskellige spisesteder - der kan du søge som opvasker smiley
    Eller på en Sunset Boulevard feks. som runner.. smiley

• #11   5. jan 2014 Jeg begyndte at arbejde i Rema 1000, lige inden sommerferien. Dvs da jeg var 15, og gik i 8. klasse smiley

• #13   5. jan 2014 Charlene - Jeg bor faktisk i Østjylland, nær Århus (Jeg ved ikke lige hvorfor der står Sønderjylland) Jeg søger ikke noget bestemt, da jeg bare hvor brug for at tjene nogle penge. Og jeg fylder 16 først i marts smiley

Kommentér på:
Jobs til 15 årige - Og hvad tjener i?

Annonce