{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

min pony er endnu mere skadet:'( {{forumTopicSubject}}

jeg købte min lille araber pony for ca. 6 mdr siden, og han kom hjem og var en frisk og flot fyr. og alt gik fremad:D

i efterårsferien fik han så trådt sin sko af, og optåen op i hoven. vi fik en smed ud og fik sat den på igen. han gik så rundt med en øm hov og vi ventede 3 dage og han fik det lidt bedre. en uge efter fik han så gjord det samme igen:( denne gang fik han ikke skoen på da der var kommet en hovbyld. han stod så med indparkning omkring hoven, og havde boksro i 2-3 uger. så fik han en boot på og kom så på ene fold for at få så meget ro, der stod han i 2 mdr (det var en MEGET stor/slem hovbyld).
han fik så smed og fik sin sko på igen og jeg kunne begynde at skridte man stille og roligt 2 uger efter (det blev ca 4 uger efter da jeg gav ham lidt mere tid). jeg begynde at ride ham lidt og han trådte ikke helt igennem, og vi mente det var fordi han stadig var lidt øm.
2 uger efter fik vi så dyrlæge fordi han skulle handels undersøges og han var lidt skæv benet pga der var taget så meget af hoven af for at få bylden væk:( og han skal nu stå i 3 mdr ekstra altså i alt 6-7 mdr pause:'(
idag kommer jeg så ud og striler han og hygger lidt og jeg syndes han halder lidt jeg tjekker ham så og han har fået den dybeste flænge på det dårlige "byld" ben, det er brand varmt og helt enormt hævet!!
kan det lige blive være? jeg havde lige fået ham og så spilder jeg 6 mdr på han står skadet:'(

jeg ved snart ik hvad jeg skal gøre med ham!?:( smiley :'(
skulle lige ud med det:( har lyst til at tude !:'( !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min pony er endnu mere skadet:'(
Kommentér på:
min pony er endnu mere skadet:'(

Annonce