{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Det er bare så svært! {{forumTopicSubject}}

Hej alle på HG. Nu står det sådan til at jeg har mig en rideskole part, på jordens dejligste hoppe! Og meningen var jeg rigtig gerne ville være spring rytter, men men..... Den jeg har part på (fie) hun kan/vil ikke springe så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Og vi er ved at få solgt nogen ponyer på rideskolen så der kommer nok nogen nye. Og hvis en af dem kan springe vil jeg jo gerne have part på den, så jeg kan komme videre med mit spring. Men jeg elsker jo fie så højt!!! Hun er jo mit et og alt smiley og det er bare så svært at vælge fie og så give op på min store drøm, eller skal jeg vælge en pony der gerne VIL springe så jeg kan komme videre???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er bare så svært!
  • #1   30. dec 2013 For dit eget bedste at komme videre i din spring smiley

• #2   30. dec 2013 Vi kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre.. Det er du nød til selv at finde ud af smiley

• #3   30. dec 2013 Kan du ikke have en dag hos hver? smiley

• #4   30. dec 2013 Måske du til at starte med, skal vente og se hvad der komme, måske løser problemet sig selv.

• #5   30. dec 2013 Bumle: Det ville jo kræve, at hun skal betale og bruge tid på 2 parter. Og det er pænt dyrt.

TS: Synes du skal vælge en af de nye heste, hvis der er en mulighed for dig der. Klart at du elsker Fie rigtig højt, men for at lærer mere og komme videre, så må du skifte. Det er også sund for sig. (:

• #6   30. dec 2013 Opgive din bedste ven eller finde en der kan udleve DIN drøm men måske ikke er en lige så god ven..

• #7   30. dec 2013 Og du er sikker på, at Fie ikke kan? Det kunne jo være, hun kunne blive helt glimrende med træning og tålmodighed smiley

• #8   30. dec 2013 Det er jo aldrig let at vælge imellem sin bedste ven, og en hest du ikke engang kender endnu smiley
    Hvis du holder så meget af Fie ville jeg nok vælge hende, men nu ved jeg jo ikke hvad der betyder mest? Din drøm om at blive springrytter eller din bedste ven? smiley
    Jeg havde aldrig opgivet min bedste ven, fordi den ikke kan springe, så syntes jeg hun betyder mere end det smiley
    Men det kan da sagtens være Fie kan lære det? Hvis du har tid og tålmodighed til at lære hende det? smiley

• #9   30. dec 2013 Fie hun har haft nogen dårlige oplevelser med spring, og hun begynder at løbe VÆRD gang hun høre bomme der bliver smidt på jorden...

• #10   30. dec 2013 Er fuldstændig enig med Stald Christinelund!<3Junker savnes!!<3

Jeg rider selv på to heste (rideskoleponyer) den ene har jeg altid redet stævner på - både spring og dressur (LD2B og LE primært) Den anden er forholdsvis ny og den vil så gerne ned med hovedet (hvilket der ikke er særlig mange elevheste som vil)
    Den som jeg altid har redet stævner på er kørt træt i spring og jeg kan måske ikke starte springstævne mere pga. det (fair nok) Nu rider jeg så udelukkende på den nye i begge timer om ugen.. Jeg savner den anden så ubeskriveligt meget fordi det var ham jeg startede med at ride på og han var nok det nærmeste man kommer på min bedste ven. Jeg er derfor nået til den konklusion at jeg gerne vil ride dem begge, men jeg har to ridelærer - den ene mere seriøs end den anden. Jeg kan ikke ride ham jeg altid har redet hos min seriøse ridelærer eftersom jeg har lært det jeg kan så jeg er nu på udkig efter en ridetime hos min anden ridelærer så jeg bare kan hygge med ham og ride uden sadel osv for det er min ''seriøse'' ridelærer ikke så glad for at man gør.

Nå hahah det jeg ville frem til er at du skal mærke efter hvad der er vigtigst for dig! Vi kan ikke rigtig bedømme hvad der betyder mest for dig smiley Personligt havde jeg nok beholdt min nuværende part eftersom du ikke kender de nye heste og ikke ved om i klikker osv. Så det skal nok vente til de nye heste kommer og så derefter overveje hvad der betyder mest. Den bedste ven eller din springdrøm smiley

• #11   30. dec 2013 Jeg kan også se at du ''kun'' er 12 år så du har da massere af ponyår tilbage smiley
    Så du kan vente til du mener du er klar til at give slip på Fie for det er rigtig svært! smiley

• #13   8. jan 2014 nu går jeg også på den rideskole fie står på og Fie er tilfældigvis min ponys halvsøster og den gang Fie ikke gik rideskole sprang jeg sammen med Fie og hendes ejer og den gang ville Fie heller ikke springe. Ja hun har haft nogen dårlige oplevelser ned springningen men jeg mener at hendes ejer sagde til mig fie også havde noget i bagbene der gjorde hun IKKE måtte springe så højt fordi så ville hun begynde at få ondt i bagbenen. men hun på gerne springe de der 30-40 50 cm, men Vis Amalie gerne vil springe noget højere så syntes jeg du skal vælge en anden pony Fie bliver jo stadig på rideskolen og hun bliver stadig nede i stalden så du kan stadig nusse med hende smiley :D smiley

Kommentér på:
Det er bare så svært!

Annonce