Det er bare så svært! {{forumTopicSubject}}
Hej alle på HG. Nu står det sådan til at jeg har mig en rideskole part, på jordens dejligste hoppe! Og meningen var jeg rigtig gerne ville være spring rytter, men men..... Den jeg har part på (fie) hun kan/vil ikke springe så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Og vi er ved at få solgt nogen ponyer på rideskolen så der kommer nok nogen nye. Og hvis en af dem kan springe vil jeg jo gerne have part på den, så jeg kan komme videre med mit spring. Men jeg elsker jo fie så højt!!! Hun er jo mit et og alt og det er bare så svært at vælge fie og så give op på min store drøm, eller skal jeg vælge en pony der gerne VIL springe så jeg kan komme videre???
jan 2013
Følger: 7 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 23 Svar: 83
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 54 Svar: 1.289
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
nov 2003
Følger: 70 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 54 Svar: 1.229
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.256
TS: Synes du skal vælge en af de nye heste, hvis der er en mulighed for dig der. Klart at du elsker Fie rigtig højt, men for at lærer mere og komme videre, så må du skifte. Det er også sund for sig. (:
nov 2011
Følger: 83 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 224
apr 2008
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.654
aug 2011
Følger: 68 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 1.077
Hvis du holder så meget af Fie ville jeg nok vælge hende, men nu ved jeg jo ikke hvad der betyder mest? Din drøm om at blive springrytter eller din bedste ven?
Jeg havde aldrig opgivet min bedste ven, fordi den ikke kan springe, så syntes jeg hun betyder mere end det
Men det kan da sagtens være Fie kan lære det? Hvis du har tid og tålmodighed til at lære hende det?
sep 2013
Følger: 19 Følgere: 14 Emner: 70 Svar: 84
aug 2009
Følger: 51 Følgere: 191 Heste: 4 Svar: 52
Jeg rider selv på to heste (rideskoleponyer) den ene har jeg altid redet stævner på - både spring og dressur (LD2B og LE primært) Den anden er forholdsvis ny og den vil så gerne ned med hovedet (hvilket der ikke er særlig mange elevheste som vil)
Den som jeg altid har redet stævner på er kørt træt i spring og jeg kan måske ikke starte springstævne mere pga. det (fair nok) Nu rider jeg så udelukkende på den nye i begge timer om ugen.. Jeg savner den anden så ubeskriveligt meget fordi det var ham jeg startede med at ride på og han var nok det nærmeste man kommer på min bedste ven. Jeg er derfor nået til den konklusion at jeg gerne vil ride dem begge, men jeg har to ridelærer - den ene mere seriøs end den anden. Jeg kan ikke ride ham jeg altid har redet hos min seriøse ridelærer eftersom jeg har lært det jeg kan så jeg er nu på udkig efter en ridetime hos min anden ridelærer så jeg bare kan hygge med ham og ride uden sadel osv for det er min ''seriøse'' ridelærer ikke så glad for at man gør.
Nå hahah det jeg ville frem til er at du skal mærke efter hvad der er vigtigst for dig! Vi kan ikke rigtig bedømme hvad der betyder mest for dig Personligt havde jeg nok beholdt min nuværende part eftersom du ikke kender de nye heste og ikke ved om i klikker osv. Så det skal nok vente til de nye heste kommer og så derefter overveje hvad der betyder mest. Den bedste ven eller din springdrøm
aug 2009
Følger: 51 Følgere: 191 Heste: 4 Svar: 52
Så du kan vente til du mener du er klar til at give slip på Fie for det er rigtig svært!
nov 2010
Følger: 113 Følgere: 113 Heste: 10 Emner: 67 Svar: 531
Det er bare så svært!