{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
264 visninger | Oprettet:

Amazon januarudsalg? {{forumTopicSubject}}

Hej - håber i alle havde en dejlig juleaften smiley
Jeg står og skal købe nogle bøger på Amazon, men så slår det mig, om jeg skal vente til januarudsalget? Jeg ved med sikkerhed, at Amazon sætter deres egne varer ned til januarudsalg (fx. deres Kindles), men siden jeg køber størstedelen af bøgerne fra forskellige selvstændige sælgere og ikke selve Amazon, så regner jeg ikke med, at de sætter priserne ned til januar. Men har i oplevet at bøgerne bliver sat ned til januarudsalget? Jeg ved simpelthen ikke, om det kan betale sig at vente, når det måske kun er 2 ud af 8 bøger, jeg køber fra Amazon smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amazon januarudsalg?
  • #2   25. dec 2013 Det var nemlig det jeg tænkte, og så kan det jo ikke rigtig betale sig at vente heelt til januar smiley

• #3   25. dec 2013 Undskyld mit off topic spørgsmål, men koster det ikke en bondegård at få sendt ting fra f.eks Amazon og ebay til Danmark? det skal jo med skib og alt muligt? smiley

• #5   25. dec 2013 Jeg har før købt bøger på Amazon, og det koster nærmest intet, fordi der ikke er moms på bøger i England smiley (altså Amazon.co.uk). Jeg har dog aldrig handlet på eBay, og kun handlet bøger på Amazon, men bøgerne plejer at ligge på omkring +/- 40 kroner, og så er fragten måske 30 kroner - det kommer meget an på, hvem du køber fra. Men jeg kan få en bog på Amazon til en 50'er inkl. fragt, som ellers ville have kostet 200 kroner i en butik herhjemme, så det er jeg helt tilfreds med smiley

Kommentér på:
Amazon januarudsalg?

Annonce