{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.113 visninger | Oprettet:

Julegaver {{forumTopicSubject}}

Hvad fik i så i Julegave?
Fik i det i ønskede jer?
Jeg fik
2 lange trøjer i Grøn og Pink.
1 par sorte bukser med Nitter
1 par Cowboy bukser med Nitter
1 Striktrøje
1 Zebra agtig over trøje.
1 T-shirt
Gavekort til matas på 200 Kroner
1 1D parfume (kan ikke lide 1D OVERHOVDET, men den lugter meget Godt)

Hvad fik i så?
Og havde/har i en god aften

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegaver
  • #1   24. dec 2013 Fedt, jeg fik:
    Min pony, fik for 2 måneder siden
    Tøj
    Gavekort til Horze
    Gavekort til H&M
    Make up
    The vampire diares 1-3

-Lige hvad jeg ønskede mig!

• #3   24. dec 2013 Jeg fik:
    Højtalere
    Harry potter bøger
    Sims 3 paradis øen..
    Undertøj
    4 toppe
    2 par leggins
    og den lækreste cardigan ever ii:

• #4   24. dec 2013 1D parfume, hjemmestrik, en taske med heste på, 500 kr, og så 3 ting til hårpleje :))

• #6   24. dec 2013 Gode gaver smiley

• #9   24. dec 2013
    2 biletter til Apassionata
    En pakke After Eight, en nisse og et stort glas nutella
    1 sæt øreringe fra Catz
    1 sæt øreringe fra glitter gætter jeg på
    Undertøj
    Halskæde
    Gavekort til Vero Moda på 200
    500 kr

Og havde egentligt fået 200 kr som er fra min farmor, men min mor så køber en gave for men dem fik jeg da jeg manglede et dækken. Købte et som jeg så har solgt igen.

Her i familien får man ikke gaver efter man er fyldt 18 år andet end fra forældre. Så jeg har fået fra mine forældre, lillesøster, min faster ( " Nissen ), farmor, bedstefar, kæreste og en fra svigerforældre.
    Og får normalt slet ikke så dyre gaver som to billetter til Apassionata koster af mine forældre. Så er vældig glad.

• #10   24. dec 2013 Jeg har haft en såååå sjov aften med min familie - på trods af at jeg har haft migræne og været møg snottet! Vi brugte godt en time på at komme igennem at synge 4 sange, fordi vi grinte så meget smiley

Men det startede med at jeg vandt mandelgave; kakao og kanel m. chokolade overtrukne mandler smiley
    Geos bog "Ikk' for sjov" (storesøster)
    En lækker hvid kommode (mor/far)
    Håndklæde + lysestage (mormor/morfar)
    Katy Perrys parfume "Killer Queen" + neglelak (bedste veninde - DEN BEDSTE PARFUME NOGENSINDE!!)
    Stævnejakke + plastron (farmor)

En dejlig lille høst, KUN med ting jeg har ønsket mig - har allerede taget hul på parfumen og gået igang med bogen smiley
    Desværre skal jeg ind og have skiftet min stævnejakke til en størrelse større (hallelujah for store bryster.....), men det haster ikke helt - kan bytte den frem til februar og min hest er heller ikke klar til at starte før efter smiley

• #12   24. dec 2013 Jeg fik:
    6 m. stof til min kommende gallakjole + 2,5 m. blonde
    500 kr.
    To skålesæt
    To ovnfaste fade
    En brødkniv
    Bestik

• #13   24. dec 2013 Uuuh jeg er så glad smiley Jeg fik:

En Scharf-ridehjelm, weee!
    Kingsland ridesokker
    Hesteguffer
    Scott Westerfeld - Pretties (bog)
    Calvin Klein Euphoria parfumesæt med parfume og bodylotion (<333)
    2 hunger-games fangirl smykker, haha - 2 halskæder, én med "bare" mockingjay figuren og en med et "lommeur" med mockingjay-fuglen udenpå - SÅ FLOT!
    Et gavekort til Næstved storcenter
    og et gavekort til Bog&Idé som jeg skal bruge på en bog der udkommer i februar smiley

• #14   24. dec 2013 Udover en dejlig aften med min familie, så fik jeg : guld legins fra Zanca | Sonne, den sødeste perle plade fra min 4 årige niece , en halskæde fra glitter , Dancing water speakers, en bord opvaskemaskine ,en rød Equipage softsell jakke og et par smukke ørerringe fra min dejlige kæreste ( også har han sagt , at jeg kan bestemme en gave mere hihih) når han kommer hjem har han gaver med fra svigerfamilien smiley

• #15   24. dec 2013 helt fantastiske julegaver ! smiley er helt vildt glade for deeem ! smiley <3 smiley <3 smiley <3

jeg fik:
    Sorte klokker med steen smiley (skal byttes til pony) smiley
    Ridesko smiley
    Leggings<3
    ridebukser
    ridestrømper
    gave kort til matas
    2 parfumer smiley
    200kr. (som jeg kan bruge til hest og rytter smiley )

dejligt, glæder mig til at ride hypperne smiley <3

håber i andre også har haft en fantastisk daaaaaaaag smiley

• #16   24. dec 2013 Orker ikke skrive hvad jeg fik... Jeg har haft en meget dårlig aften...har været meget ked af at skulle vælge mellem min far og mor til jul.

• #19   24. dec 2013 Jeg fik en gaveæske fra the bodyshop, to rbh underlag, en rbh cooler og grimen samt træktovet til smiley
    Blev så glad for mit rbh!!!
    Derudover fik jeg en neglelak og nogle penge. Men jeg har ikke fået alle mine gaver endu smiley

• #20   24. dec 2013 Har også haft en fantastisk aften med min familie smiley

Jeg har fået:

Rigtigt gode termoleggins
    To forskellige parfumer
    En super flot ring
    Bog: Kampen om tronen (eng: Game of Thrones) glæder mig suuper meget til at læse den
    Gavekort til Change for 300kr
    Kvalitets pudderbørste
    Nøglering
    Makeuptaske
    Og, ikke mindst:
    En HTC one mini, med 6 måneders betalt abonnement smiley

Nårh ja, og så har jeg fået gave fra USA, 150$ sat ind på min konto smiley (svarer til lidt over 800kr)

Og jeg må ærligt indrømme at der nok er nogen småting jeg nok har glemt i farten... smiley

Synes også jeg har GIVET rigtigt gode gaver, både min mor og søster har fået en stor gaveæske fra Bodyshop, min søster har fået Marc Jacobs parfume Lola, hun har fået 2 Caroline Flemming strømper, 2 Sally Hansen neglelaks, og min mor har også fået to strømper.
    Min papfar har jeg givet et trådløst tastatur og mus, selvom han var MEGET imod at få NOGET som helst (han slap dog ikke!)

Desuden har jeg overrasket min mor med en køkkenmaskine fra OBH Nordica, med tilbehør, som hun har ønsket sig i jeg ved ikke hvor lang tid. Hun blev SÅ glad smiley

Og så købte jeg en omgang biografbilletter til familien, så vi skal ind og se Hobbitten 2 i 3D i morgen smiley Jeg skrev "Fra julemanden" udenpå pakken, og så kunne de ellers allesammen få lov at skændes om HVEM der havde købt den pakke, hæhæ smiley

Jaah, det bliver nu en lidt stram januar, men det er det hele værd når man ser sin familie glade og tilfredse!

• #21   24. dec 2013 Jo en ganske fin lille "samling" blev det til..

En strik trøje
    2 par vamsede hjemme bukser
    Et bælte
    En top
    En Chanel Change Eau Fraiche parfume ( den bedste ever)
    2 lysestager m lys
    Og en stævne trense af min mand.. smiley

Så alt i alt ganske ok når man er "voksen" og ikke rigtig får gaver på den måde..
    Mangler så gaven fra sviger forældrene som vi får her 2. juledag.. smiley

• #22   24. dec 2013 Har fået et gavekort til DHE Træf 2014 i Jylland. Er overlykkelig smiley

Derudover har jeg fået en grime til Kasper, gavekort til Bog&Ide (200kr), 500kr, strømper, ridestrømper (som dog skal byttes pga forkert farve), ridehandsker (som også skal byttes pga forkert str) og lidt pynteting fra min kusine smiley

• #24   24. dec 2013 http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/429248-aarets_julegaver?status=1

Ud over det der er i albummet fik jeg penge, som går til min tattoo og et special syet hack-kapsun. Og så manglede jeg billeder af mit nye stævne underlag

Hvis i er for dovne til at se billeder af resten.
    - Gris
    - Bluse
    - Bælte
    - Schokolade
    - Pung
    - Smykker
    - Jakke
    - Bukser
    - Nutella
    - Minion bluse
    - Underlag med lam under
    - Ur

Nu mangler jeg så at Bella giver mig hendes føl i julegave, og regner med Apassionata billet af svigerfar smiley

• #26   24. dec 2013 Pipfuglen - hvor er det da kreativt med årskort som julegaver, det havde aldrig faldet mig ind! Må klart tænke over det til næste år smiley

• #27   24. dec 2013 DD - SNYD smiley Jeg vil også have Minion trøje

• #28   24. dec 2013 Ridebukser et faktisk det eneste men jeg skal have ny pony så jeg får først mine julegaver når jeg har købt pony smiley

• #29   24. dec 2013 Jeg fik en del småting og så nogle større smiley et lille udsnit af det er:
    To herstal biopejse (har egentlig kun brug for en) af min kærestes forældre. En smuk ring af min kæreste og et par stiletter der er for store. Penge af mormor og lidt småting. En gammeldags Ericofon af mor og rigtig mange småting samt nogle plejeprodukter. En tur i biografen af min kusine. Af min far fik jeg penge smiley

profilbillede
  • #30   24. dec 2013 Låååve Minions smiley

• #31   24. dec 2013 Hvor kan man købe den trøje med minions smiley
    Så stjæler jeg lige hele butikken med minions

• #32   24. dec 2013 Fik 7 Essie neglelakker, et wildcard, et krøllejern, to højtaler, en halskæde, girlfriendparfume, et jb håndklæde, makeup og 3000kr. smiley

• #34   25. dec 2013 Jeg har fået:
    En masse tøj
    Bruno banani perfume
    Lady million Perfume
    Pink ice perfume
    Underlag
    blåt fleece dækken
    ridesokker
    hestebom/slik
    to neglelakker, hårnåle, to ansigts masker, linialer. (af Ida)
    sadel knage
    klokker
    hulahopring med vægt
    En eller anden perfume med to dutter cream i, som lå ved siden af.
    Sims 3 pet (skal byttes)
    200 kr.

Tror måske jeg har husket alt? smiley

GOD JUL OG GODT NYTÅR!!!

• #36   25. dec 2013 600 kr, så nu har jeg endelig til et nyt fjernsyn, med de 500 jeg allerede havde.

Et lækkert halstørklæde.

En rød margrethe skål med rivejern i låget.

En badesæbe med honning.

En stor æske Anthon Berg chokolade.

Og to raflegaver, som bestod af en rød hjertelampe og en ønskeperle halskæde.

Altså ikke særlig meget i forhold til nogle af jer andre, men jeg er mere end godt tilfreds med høsten smiley Venter stadig på gave fra manden, som kommer d. 30 smiley

• #37   25. dec 2013 2 gavekort til matas
    Computer etui
    Gavekort til maxi zoo
    "Gavekort" til kørekort
    Hvidstens gruppen som bog
    Krøllejern (skal byttes)

Tror det var det, så jeg er godt tilfreds smiley

• #38   25. dec 2013 - 1100 kr.
    - Tre akrylkasser
    - En strikcardigan
    - En tynd cardigan
    - To toppe