{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

De gode gamle dage - gid de kom igen! {{forumTopicSubject}}

Håber I har en hyggelig aften derude HG!

Jeg burde egentlig skrive SRP, men efter at en kommenterede Alvins galleri, kom jeg til at sidde og se nogle videoer med ham. Puha tårene triller! Man bliver så rørt når man tænker på hvor lykkelig den hest kunne gøre en. Hvor meget man lærte af hinanden og hvor meget man kom til at holde af hinanden. Jeg ser ham stadigvæk, men slet ikke på samme måde. Jeg nusser med ham hver gang, og når jeg kommer og går får jeg da også en kæmpe vrinsker. Det er bare ikke det sammen som før i tiden! Mit næste heste køb bliver ham, uanset hvad! Så skal han bare på pension og tabe sig lidt smiley

Har I andre også bare nogle øjeblikke I ville ønske I kunne opleve igen? smiley
Og hvis I intet har at lave, må I da gerne kigge videoerne af mig og ballen smiley
1: http://www.youtube.com/watch?v=OUwmOzqSzis
2: http://www.youtube.com/watch?v=6n29Ng0desc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De gode gamle dage - gid de kom igen!
  • #2   16. dec 2013 d. 1/8-2011 og d. 7.12.2011 smiley

  • #5   16. dec 2013 Maiken N: sygdom? Håber da ikke det er noget alvorligt smiley Nogle heste giver bare én, en speciel følelse.. Ville heller ikke bytte Carisma for noget som helst, men Alvin han var bare noget specielt smiley

  • #8   16. dec 2013 Sabina: Han er heldigvis ikke død! Han er rideskole hest på den rideskole hvor jeg rider. Jeg rider ham bare ikke mere, fordi han er blevet utrolig svajrygget og gammel generelt. Hver onsdag når jeg kommer frygter jeg at boksen er tom og at jeg ikke nåede at købe ham før det er for sent. Så hvis han stadig er her den dag jeg får råd, så køber jeg ham! Så skal han ikke rides mere, medmindre jeg får rettet op på hans ryg.. smiley

  • #9   16. dec 2013 De gamle dage, det ville være skønt. Savner min hest så meget (Hun blev aflivet knap 3 måneder siden). Det er næsten ikke til at holde ud, hun var alt for mig...

    Og kunne også undvære min pony Maggies brækkede ben da...


Kommentér på:
De gode gamle dage - gid de kom igen!

Annonce