{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.345 visninger | Oprettet:

Hvad er det vigtigste i et forhold ? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg

Jeg sidder og diskutere med en veninde om det med hva der er vigtigst i et forhold og hun siger at det er sex og at sex er det der holder forholdet sammen og man sagtens kan slå op hvis man føler man ikk får nok og det syntes jeg er den værste grund ever !!

Hva syntes i ?

Vh Isabella


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det vigtigste i et forhold ?
  • #2   16. dec 2013 Sex er ikke det vigtigste.... Men det er da en del af det.
    Synes det aller vigtigste i et forhold er, at det både kan være sjovt og seriøst. Og at det ikke kun handler om at tilfredsstille hinanden seksuelt, men at man også kan lave alt muligt andet sammen.. smiley


  • #3   16. dec 2013 Jeg vil ikke mene at sex er det vigtigste i et forhold, men jeg synes det er en stor del af det smiley
    Det vigtigste er vel at man elsker hinanden og kan finde ud af at sige det til hinanden, samt at man stoler på hinanden.
    Sex er dog en rigtig stor del af mit forhold og jeg har svært ved at forestille mig det uden o.O


  • #4   16. dec 2013 For mit vedkommende er det tryghed og tillid. smiley

    Sex er bare en bonus, og sådan ser min kæreste også på det.


  • #5   16. dec 2013 Nej, sex er ikke det vigtigste i et forhold, men det er i den grad meget vigtigt.

    For mig er det kærlighed, ærlighed og tryghed.


  • #6   16. dec 2013 Dejligt og hører på nogen kloge mennesker for jeg har virklig problemer for tiden for jeg har åbenbart ikk rigtig lyst til sex og min kæreste syntes åbenbart også at sex er noget af vigtigste og jeg kan bare godt mærke det gør mig ked at han siger at jeg ligefrem fejler noget smiley

    Og så kommer min veninde med den at hvis vi endelig slår op så skal jeg være klar på at han vil have sex med en masse tøser tak for lort og gu vil han ej han fikk slet ikk noget næsten inden han lærte mig og kende smiley


  • #7   16. dec 2013 Det er vigtig, men ikke vigtigst..

    Jeg synes det vigtigste er, tillid.. Og især tillid til hinanden når man er hver for sig.
    Der er ikke noget værre end ikke at kunne foretage sig noget hver for sig..

    I et forhold skal der være plads til hinanden, om man er sammen eller har behov for alene tid.

    Og så evnen til at snakke sammen.. Ikke snakke om sig selv eller kun sin kæreste, men at snakke SAMMEN.. Man skal kunne diskutere uden at komme op at skændes og uden at tage andre holdninger som personlig kritik.


    Men det du nævner at du ikke har lysten for tiden, nogle gange må man tage en for holdet, og for at gøre ham lidt glad. Det betyder åbenbart meget for din kæreste, og hvis han nu bliver lidt glad igen, så kunne du jo tage en snak med ham, og fortælle ham hvorfor du ikke rigtig har så meget lyst for tiden...


  • #8   16. dec 2013 Havde min kæreste ikke forstået at når jeg er ked af det, så får han ikke sex medmindre JEG har lyst var han sku røget ret hurtigt. Men nu ved han også hvordan det er at være rigtig ked af det, og hvor hårdt det er at starte op hos psykolog.

    Jeg havde sku slået i bordet i din situation, og sagt noget i den her retning:
    "det er dejligt du tænder på mig skat, jeg føler mig smuk og elsket, men at du tænder på mig betyder ikke at jeg har lyst til sex hver gang. Jeg er i en periode hvor jeg har det skidt i hovedet (eller hvad grunden nu kunne være) og derfor har mindre lyst og overskud til sex, og det er jeg rigtig ked af. Det er ikke fordi jeg fejler noget, det er bare hårdt for mig lige nu.
    Det vil jeg rigtig gerne have at du accepterer selvom du muligvis ikke forstår det. Jeg bliver ked af det når du siger, at du synes der er noget galt med mig fordi jeg ikke har lyst til sex - det er altså helt normalt. "


  • #9   16. dec 2013 Det er en stor del af et forhold og en del af os mennesker og vores fysisk behov (:
    - men for mig er det vigtigste for mig, er tillid, tryghed, og følelserne for hinanden.


  • #11   16. dec 2013 Det er ikke det vigtigste:-) Min kæreste og jeg har været sammen i 3 år og 4 mdr, og vi havde først sex efter 6 mdr:p Var så også jomfru....

    - Men det beviste overfor mig, at det IKKE handlede om hans lyster til sex... Han er selv et år ældre en jeg, og havde haft sex.. Han kunne ligeså godt have kylet mig ud :s Men gjorde han ikke, og jeg slog endda op i en måneds tid efter de første 3 mdr, og han rendte i røven af mig og ville have mig tilbage. Der gik atter 3 mdr, også have vi sex:D

    - Det er vigtigt, men klart ikke det vigtigste.. Tryghed og ærlighed er det vigtigste for mig:-)


  • #12   16. dec 2013 Jamen jeg ved ikk hvorfor jeg ikk har lyst og har prøvet og snakke med ham om det men han siger bare at det er mig der fejler noget smiley

  • #13   16. dec 2013 Det er HAM der fejler noget... Sorry to say:/ Det skal ikke være sex som er vigtigst, men kærligheden mellem to mennesker.. Sex er bare en bonus, men en bonus der skal tages hensyn til og skal stå med store bogstaver. Men at han siger, at det er det vigtigste, det er lidt træls... smiley

  • #16   16. dec 2013 Jeg tror lidt grunden er at jeg har mange problemer og meget og tænke på i mit liv smiley

  • #17   16. dec 2013 Kærlighed, ærlighed, tryghed.

  • #18   16. dec 2013 Der er ofte en grund til manglende lyst til sex, fx kan P-piller spille en ret stor rolle.
    Derudover kan forholdet også gøre det, tit mister kvinder lysten, hvis de ikke føler sig værdsat i et forhold, hvis alt køre på rutine, hvis man har dårligt selvværd eller selvtillid.
    Bare rolig jeg kender det alt for godt, og hader mig selv for det, hver eneste dag, her er det så bare mig der bliver ved med at sige til mig selv "jeg fejler noget, noget er galt, det er ikke okay" osv, det gærdet nok ikke bedre.


  • #20   16. dec 2013 Jeg synes det er svært at svare på, hvad der er vigtigst i et forhold. For jeg kunne ikke være i et forhold, uden god og regelmæssig sex, og jeg kunne godt slå op med en fyr, hvis vi ikke passede sammen seksuelt, selvom vi passede perfekt på alle andre punkter. Men samtidig vil jeg også slå op med en fyr, hvis kan for eksempel ikke var ærlig. Så kunne sexen være noget så god, men jeg ville alligevel slå op. Så for mig er der mange ting der er lige vigtige, og sex er en af dem smiley

  • #21   16. dec 2013 Sabina han kender til alle mine problemer men det hjælper ikk engang noget smiley

  • #22   16. dec 2013 Ts: Det skal i tage en snak om det der.. Sådan skal det BARE ikke være... Min kæreste her ved siden af, sidder og bliver helt forarget.. Han forstår simpelthen ikke du acceptere det heller...

  • #23   16. dec 2013 Min engel - putte høne smiley
    Må indrømme jeg er også lidt forvirret om hva der skal ske for ikk nok med han brokker sig over hesten nogen gangen så er der nu også dette problem og han siger bare at jeg fejler noget og jeg har sagt til ham at jeg har meget og tænke på men at det må jeg bare prøve og lade være med og så give ham noget smiley


  • #24   16. dec 2013 TS: hvis det var min kæreste der opførte sig sådan som du beskriver "jeg har sagt til ham at jeg har meget og tænke på men at det må jeg bare prøve og lade være med og så give ham noget", ville jeg måske bare sige, at hvis han vil have noget så må han tage det. Jeg ville nok egentlig bare lade ham om al "arbejdet" og bare ligge der og lave ingenting. Altså være helt passiv. Ikke sige noget, ikke gøre noget, ingenting, bare lade ham gøre det hele selv.
    Min kæreste bryder sig i hvert fald slet ikke om når jeg laver ingenting xD
    Når din kæreste så på et tidspunkt bliver træt af det, så er han måske også mere åben for at høre på hvad du har at sige smiley
    Jeg håber du finder ud af det!


  • #25   16. dec 2013 Sex i et forhold for mit vedkommende er alfa omega - Hvis det ikke er fantastisk eller jeg ikke "får noget" eller kun på ryggen - ja så er jeg skredet.. farvel og tak mester..

    Meeen et forhold hvor sex er fantastisk og fyren er en nar? Igen.. farvel og tak mester...

    Så.. Det vigtigste.. Tjaa at der er ALLE de ting jeg har BEHOV for..

    Og mine behov er i hvert fald nogle af disse ting: Sex, tryghed og tillid og føle mig elsket og værdsat... Mangler en af tingene og kan det ikke blive ændret.. så er jeg skredet.. uanset hvor højt jeg føler mig tryg eller elsket.. Jeg kan ikke undvære hverken sex, eller tryghed eller at føle mig elsket.. det er basale behov smiley

    Men.. dermed sagt kan der være perioder af ens liv hvor noget må være på stand by fordi man enten har det skidt eller måske er overbebyrdet i fx arbejdslivet.. og DET er jo helt naturligt smiley


  • #26   16. dec 2013 wow:/ Jeg ville gøre som Sara siger, være helt passiv. Lig og gør ingenting! Så skal han satme nok rømme sig.....

  • #27   16. dec 2013 sex er efter min mening li så vigtig som tryghed og tillid... fungere de tre ting ikk.. ja.. så er der squ ikk meget at komme efter...

  • #28   16. dec 2013 amen smiley

  • #29   16. dec 2013 Hvis du har problemer er det meget naturligt at sexlysten forsvinder. Come on, det han har gang i er da bare at presse dig, hvilket giver en følelse af at det er ubehageligt!
    Så er det da klart du ikke har lyst smiley


  • #30   16. dec 2013 Lige præcis smiley

  • #31   16. dec 2013 Tillid og ærlighed er alfa omega for mig.. Men god sex er også en utrolig vigtig faktor for et velfungerende forhold i min verden.

    Hvis der ikke er seksuel kemi, så ødelægger det rigtig, rigtig meget. Jeg kan ikke have en velfungerende forhold uden god sex.

    Jeg havde en periode på mine p-piller, hvor min sexlyst forsvandt og både min kæreste og jeg led under det. Så fik jeg en spiral og så kom den igen smiley

    Men du skal selvfølgelig ikke føle dig presset og ubehageligt til mode, fordi din kæreste kræver sex af dig. Du er ikke unormal fordi du ikke har lyst, det er der nok en grund til. Min grund var som sagt at p-pillerne ødelagde det for mig og det problem er så fjernet nu smiley


Kommentér på:
Hvad er det vigtigste i et forhold ?

Annonce