Hvad har 2013 bragt JER? :) Hvad har 2013 bragt JER? :)
Nu er året jo snart ovre, og det kunne da være sjovt, at høre hvad der er sket for jer i dette år
Personligt har det været et super hårdt år.
Størstedelen af mine bedsteforældre er blevet indlagt, 2 er stadigvæk og 1 mistede vi desværre til kræft.
Min bedsteven igennem 5 år blev aflivet, min kæreste forlod mig, og jeg er kommet ind i den værste problemklasse på skolen, igennem 10 år (ifølge nogle af lærerene, men ja - den er virkelig slem)
Af positive ting? Well, jeg fik min første hest (wuhuuu), lånehest godt nok, og han er nu kommet tilbage (det kom han inden jeg startede i skole igen) og han har det super godt derude!
Fik at vide at han skulle sælges, men på grund af den her super søde pige som vil ride ham, så beholder de ham alligevel!!
Jeg har mødt en masse nye veninder, og ja - det har været et ret vildt år, uheldigvis mest til den dårlige side, men sådan er det jo
Hvordan er det gået for jer? Kom med det hele! Gode som dårlige ting!
okt 2012
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 2.844
Fik ny pony, har købt ny hest.
Den gamle pony er solgt.
Ny klasse uheldigvis en dårlig en
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 132 Svar: 474
først genfandt jeg min gamle part hvor efter jeg mistede hende. og nu har jeg besluttet mig for at få min egen ! Så det satser jeg på at jeg får i det nye år
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.889
Min bedste ven igennem 5 år, blev aflivet.
Min mor fik konstateret kræft, det samme gjorde min moster = Det muligvis ligger i generne, og derfor ligger det jo sjovt nok også hos mig...
Min veninde blev indlagt med en mulig blodprop i hjernen, min anden veninde fik hjertestop.
Min mormor fik en lille blodprop...
Jeg fik ny hest! - Han brækkede benet efter 3 uger...
Blev student! Og kom endelig væk fra en klasse, der har været et helvede de sidste 3 år af mit liv...Depression og stress har været en kæmpe del af mine gymnasie år...Først nu er det begyndt at dampe stille af.
Well...
2014 - KOM HID!
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 221 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 3.191
- Venindes hest blev aflivet i januar (han var super lærehest/støtte for min unghest)
- Fandt ud af at min gamle hoppe Montoya var blevet aflivet
- Var tæt på at gå ned med stress (var sygemeldt i 2½ uge her i november)
- ALT ALT FOR LIDT TID
Positivt:
- Min unghest har lært at skridte og trave med rytter
- Vi har fundet en god underviser i centreret ridning
- Havde hesten med nede på besøg ved Ronja Røverdatter
- Middelaldermarkederne i Viborg og på Voergaard
- Har fundet den dejligste kæreste, der kan lide dyr og selv gerne vil ride (og være ridder)
- Ronja har lært mig at lave mit eget udstyr
- Både hesten og katten ligger nr. 1 på årets ranglister på ISH og ISP (ja, jeg går meget op i det x))
- HOBBITTEN!!
nov 2007
Følger: 157 Følgere: 155 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 324
Udenfor heste verdenen har det været et hårdt år i gymnasiet, men jubii klarede 2.g, selvom det nu krævede to forsøg
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.707
Blogger
Følger: 228 Følgere: 1404 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.585
og 2013 var også året hvor jeg fik en ny pony, nemlig Gry Soleil. Så alt i alt et rigtigt godt år!
aug 2013
Følger: 57 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 186 Svar: 2.691
okt 2011
Følger: 55 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 519
Ellers syndes jeg ikke 2013 har været så meget spændende..alt for meget stress med sidste skoleår og her i november gik min elskede kanin bort efter 8 år..:'(
Men 2014 skal nok blive sjovt!
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.412
Både op og med, desværre mest ned
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1263 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.444
Jeg har fået en god start på STX. Det er hårdt og svært at følge med, men jeg elsker at være der.
Jeg har mistet 4 kaniner til en utrolig pludselig død.
Jeg har fået en god og sød part til min pony.
Jeg har fået en længe savnet veninde tilbage.
Der er nogen personlige problemer i min familie.
Og så er der sikkert mere, men det har jeg sikkert fortrængt.
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.472
Startede på grundforløb som kok - kom i en fantastisk klasse, så det var helt vildt dejligt, på trods af drømmen ikke er at blive kok.
Er kommet ind på min drømmeuddannelse, som jeg skal starte på til August 2014.
Alt i alt er 2013 et fint år. Negative ting er hændt, men gider jeg ikke tænke for meget over. Det er de positive ting, som vægter mest.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.156
Selvfølgelig har der været gode stunder, men må sige de dårlige trækker alt ned.
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 288 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 2.719
mar 2007
Følger: 427 Følgere: 456 Heste: 4 Emner: 149 Svar: 354
Møg irriterende år her!
Men ser frem til 2014 hvor jeg både skal i militæret og forhåbentlig har en velfungerende hest der!
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.278
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 349 Svar: 1.131
Med hensyn til mit eget liv, har jeg gennem de sidste 8 år haft det utrolig svært. Jeg mødte min kæreste der og han behandlede mig ikke specielt godt, hvilket har gjort at jeg mister selvtilliden og får en enorm depression.
Jeg starter så i lærer i Havanna Shoes, hvilket bestemt ikke gør det bedre. Magen til måde at drive forretning på og måde at behandle sine medarbejdere på skal man godt nok lede længe efter.
Efter endt uddannelse der, går jeg arbejdsløs i 2,5 år med lidt forskellige småjobs. Min depression bliver bare større og større og selvtilliden daler og daler.
Min kæreste rejser så til Norge for at arbejde i starten af marts måned i år, hvor han er hjemme ca 5 dage i måneden. Jeg fik i juli besked om at jeg kunne starte på min uddannelse til serviceøkonom og vores forhold går bedre en aldrig før!
Jeg har stadig lang vej op af det her dybe hul, men det at jeg er startet på uddannelsen har hjulpet mig utrolig langt.
Det der har været hårdt er, at jeg selv har skulle komme op af det her hul.
Så man kan vel sige at det har været et godt år for mig, fordi jeg langt om længe er kommet det stykke vej.
Samme tid har jeg selv tilredet min lille prinsesse, selvom jeg faktisk ingen erfaring har, hvilket gik over alt forventning, så det giver da også lidt bonus på selvtilliden.
og som prikken over i'et så fik jeg den dejligste prins af min kæreste for ca 1,5 måned siden, som jeg er over lykkelig over at ha fået..
Må i allesammen have en rigtig god jul og komme godt ind i det nye år. Jeg håber 2014 bliver bedre for jer, der ikke har haft et særlig godt år 2013.
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
Og jeg kan se at en del af jer, som jeg selv, har været ramt af ulykke det her år
Startede selv på gymnasiet, og lige pt er jeg inde i en ret slem depression (mest på grund af tabet af 'min' hest, men også på grund af den møg klasse, alle de lektier, og alle de indlæggelser der har været), og i dag tog jeg mig endeligt mod til at kontakte psykologen, men han har først en tid i næste måned, så nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op længere, øv øv...
feb 2007
Følger: 44 Følgere: 42 Heste: 5 Emner: 65 Svar: 542
- Jeg mistede min mormor tidligere på året, hvilket var super hårdt, da jeg altid har haft en tæt forhold til hende.
- Min farfar fik konstateret kræft, og kæmper nu med diverse behandlinger.
- For lidt over en måned siden kom min mor ud for et slemt uheld, hvilket resulterede i indre blødninger og hævninger i hjernen, og en knust hjerneskal. Hun lå og svævede mellem liv og død et par dage, før de endelig kunne vække hende.
Positiv:
- Min mor har det meget bedre! Selvom hun er blevet hjerneskadet, klarer hun sig bare så fint!
- Jeg købte mig min egen hest, som jeg bare er stjerneglad for!
- Min familie og mine venner har været fantastiske i de hårde tider.
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.251
aug 2011
Følger: 25 Følgere: 55 Heste: 19 Emner: 1 Svar: 195
Negativt:
Måtte i starten af året sige farvel til en part jeg havde haft i 2 år.
Så fik jeg en ny part som døde 3 måneder senere.
Jeg "mistede" to skønne heste (parter), pga. uenigheder med ejeren.
Stress blandet med depression.
Var ude for en uheldig episode i byen.
Har været oppe at slås et par gange.
Ellers bare sådan standard problemer.
Positivt:
Været til et stævne hvor jeg vandt 2 pladsen.
Fik øjnene op for dressur.
Fået en masse rideundervisning.
Overvandt min frygt overfor en hest.
Lærte at springe/overfinde frygt.
Hestene blev flyttet til et meget bedre sted.
Købte en hestevogn og tilkørte min shetter.
Fik et snit på 11,2 sidste år til mine eksamer (gym)
Var på festival.
Fået en ny hest.
Fået part på den skønneste frieser.
Været til juleoptog på selvsamme frieser.
Lavet en masse jordtræning.
Fået meget mere selvtillid omkring hestene.
Aldrig haft sådan et godt forhold til min mor.
Fik den sødeste fætter, Topper.
Efter jeg sagde farvel til Branco & Vincent, har jeg fået et meget bedre familie og venne liv.
Mit hest blev 30 og lever stadig i bedste velgående.
Har fået lov til at få føl på min frieser.
Tror det er sådan set det hele
Men jeg er overbevist om at 2014 kun kan blive bedre, fordi der skal min frieser og jeg til en masse dressur og trec stævner, vi skal på roskilde dyrskue og mønstres + show og så når jeg får min hue på skal min shetter hente mig med vogn og efter sommerferien så er det 100% heste tid - kan kun blive godt!
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 810 Svar: 5.697
2014 kan kun blive et bedre år!
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.629
Jeg kørte galt, blev bange for at køre bil og mistede fuldstændig lysten til det. Jeg accepterede, at min 'bedste' veninde og jeg ikke fungerer sammen længere. Jeg blev student - fantastisk oplevelse! Jeg blev optaget på mit drømmestudie, men desværre ikke i september, som jeg havde håbet på, så jeg starter først til februar. Mine forældre købte en hundehvalp, som jeg har haft fornøjelsen af at passe og træne de sidste par måneder - og hun er kanondygtig! Og så er min morfar begyndt at få det værre og værre. :o(
Så det har været op og ned - må dog sige, at jeg glæder mig til 2014, det bliver helt sikkert et bedre år. :o)
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.174
Håber at 2014 bliver lidt bedre...
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 886 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
Min Augusta blev hadeshaker og blev aflivet i Juni.
Det har præget mig hele året
Har desværre købt en anden unghest Trunte som efter jeg begyndte at ride på hende har udviklet en alvorlig gjordkrampe.
Hun kan ikke helbredes hun for hele andfald både i boks og ude på fold.
Hun skal aflives i løbet af Januar 2014
Jeg har fået en fin fjordhoppe på prøve til Feb. 2014 sød og rolig hest
Mit familieliv er det bedste som man kunne tænke sig her fungere det til gangæld
I 2014 kunne jeg godt ønske jeg igen hade en sød og rask hest så Harry og mig kunne få masser af gode ture ude i skoven igen
VH
Annette
okt 2012
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 2.844
Der vågnede jeg op fra 1. Januar hver dag med ondt i maven og det blev værre og værre.
21. April blev det så konstateret at jeg havde hævet lever og milt(havde jeg faldt af hesten i den periode var jeg død)
Ja den 22. April fik jeg taget knoglemarvsprøe...leokæmi hvor fedt(not)
Ja så til 17. December 2012 boede jeg bogstaveligt talt på sygehuset.
Har haft ulidelige smerter, ja faktisk smerter der var ligesom nervegas
Så fik så meget smertestillende ikkeengang lægerne ville ordinere mere selvom jeg havde store smerter
Så 12 er mere ulykke for mig end 13
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.747
Fik halvpart på Glemme, som jeg har kendt siden hun var helt bette
Jaah det er vel, hvad jeg kan huske xD
sep 2006
Følger: 210 Følgere: 202 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.593
Ellers har det bare været et hårdt år på gymnasiet og i sær her i 2. G har det været frygtelig hårdt
sep 2006
Følger: 210 Følgere: 202 Heste: 5 Emner: 124 Svar: 3.593
jun 2010
Følger: 95 Følgere: 84 Heste: 6 Emner: 50 Svar: 680
Og det med hesten har præget resten af hverdagen, så jeg håber at 2014 vil bringe gode tider! Ligesom dem vi havde i 2012
sep 2008
Følger: 96 Følgere: 105 Heste: 8 Emner: 50 Svar: 657
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 235 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.086
det gode hmm jeg har stadig min lille prinsesse pony
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 450
Det er året hvor jeg skal lære at forstå og acceptere min skilsmisse. At mine børn går igennem en ny tid og skal finde ud af det hele sammen med os voksne.
2013 er året hvor jeg mødte Jakob, og fik hans kærlighed og følelser indeni mig selv som lindre og glæder. Med Jakob "fik" jeg også hans to dejlige drenge.
Det er året hvor jeg skal lære at flette to forskellige hjem sammen. (hold op det er svært og hårdt).
Det er året hvor jeg flyttede ind på en gård og det er året hvor jeg har fået min drøm om at avle mikroheste til at begynde at gå i opfyldelse.
Næste år, 2014 skal jeg nok stadig knokle med at lære at forstå disse nye mennesker i vores liv. Og de os og vi hinanden. Næste år er året hvor jeg skal modtage mine første 45 cm føl fra start af. Det er året hvor der skal sorteres i mine hopper og året hvor jeg skal vænne 3 føl fra. Vi skal bygge om og jeg håber at jeg kan holde til alle disse måneder med forandringer.
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 604
- mistede min elskede morfar til kampen om kræft
- mistede min pony
- haft en del depressioner i år
Positivt:
- fået ny pony
- fundet skøn kæreste
- baby på vej
jul 2013
Følger: 37 Følgere: 24 Heste: 5 Svar: 183
men har da fået ny hest i februar og er igang med tilridning, hun har dog stået stille i 3 uger da modet ikke har været der da vi har haft nogle dårlige ture.
ridemæssigt har det været et dårligt år.
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.166
Jeg rider ikke rigtig mere - hvilket jeg savner
Jeg mistede min oldemor i efteråret, og det var super hårdt, men hun var gammel
Positive:
Jeg er begyndt på hf og det går bare super godt
Jeg er begyndt til basket, hvilket også er duper fedt!
Jeg føler endelig at jeg kan overskue hverdagen og har bare fået overskud til alt muligt
jan 2009
Følger: 51 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 201 Svar: 1.947
Jeg skulle starte på gymnasium og min kæreste skulle på efterskole. Det havde jeg det meget svært ved, da vi havde gået i samme klasse og så hinanden hver dag. Vi slog så op 2 uger efter og det var virkelig hårdt, da vi havde været sammen i 1 år og ja, aldrig havde haft nogle problemer. Jeg havde svært ved at finde en plads i klassen og snakkede ikke med nogen, udover dem som jeg kendte i forvejen i de andre klasser. Jeg fik virkelig skod karakterer i alt, hvilket også var et kæmpe nederlag. Min mormor brækkede lårbenet i november, hvilket gjorde vi fik ekstra stress på i hverdagen, da mine forældre skulle hjælpe hende og at hun generelt bare er vildt pessimistisk og sortseende, så man blev i dårligt humør af at være sammen med hende. Min onkel kom ud for en arbejdsulykke og har brandsår over hele kroppen og knoglen i hans venstre overarm er brækket midt over. Og så har min farmor fået hudkræft, men hun er ved godt mod og er allerede igang med at forberede sig ved at fryse en masse mad ned. Og jeg selv har hjernerystelse efter jeg væltede med min hest og har ikke redet i en 1½ måned nu. Og
mar 2010
Følger: 40 Følgere: 39 Heste: 6 Emner: 11 Svar: 72
Har valgt at sætte min bedsteven tilsalg, da jeg ikke har tiden til to, og jeg gerne vil udvikle mig inden for ridning, og det er hun for lille til. Så har jeg fået en rigtig lækker hest (lånehest) Som jeg er rigtig glad for. Jeg er startet på gymnasiet. Og dropper ud her inden jul, da det ikke er noget for mig og jeg har det dårligt socialt.
Men alt i alt et lækkert år!(-;
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
2013 har været et af de mest fantastiske år længe!
jul 2007
Følger: 89 Følgere: 86 Heste: 5 Emner: 9 Svar: 114
bedste år i mit liv på efterskole stoppet..
nogle af mine veninder har ret meget problemer med deres liv.
-kan ikke komme i tanke om mere negativt så det er jo GREAT
positivt:
startet i en helt igennem fantastik klasse på HF,
Hyppen har rykket sig ekstremt
Begyndt at ride en bette fin "ung" pony
fået utrolig gode venner
generalt har det bare GODT!
-i en af de der perioder hvor næsten ALT er perfekt i mit liv
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 87 Svar: 2.402
2014 bliver skøn, så længe jeg har en virksom krop, et hoved, der virker og mad på bordet, er jeg så meget mere privilegeret end så mange andre.
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.174
Jeg håber at 2014 byder på nogle gode ting, for de sidste 3 år har simpelthen været diller i modvind for mit vedkommende..
aug 2012
Følger: 38 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 285
Den hest jeg red i 2 år blev aflivet begrund af slem astma.
Positivt:
Jeg er gået igang med at tage ryttermærkerne.
Jeg har fået min egen hest, som bliver bedre for hver dag og så selvom hun ikke lige var den slags hest jeg troede jeg skulle have.
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 22 Svar: 502
Og en dejlig lille hund.
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 178 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.400
De eneste 'store' ting der rigtigt er sket for mig i 2013 er, at jeg fik flyttet min hest tættere på mig selv, jeg startede på HF og jeg fyldte 18.
Men hele mit liv og min tankegang og mig som person har forandret sig helt utroligt meget, til det bedre. Jeg er glad nu.
Jeg havde en helt fantastisk sommer, hyggede mig med hest og venner, jeg var på Roskilde festival som var en kæmpe oplevelse og har generelt været til en masse koncerter i år. HF har været hårdt at starte på, men jeg er glad for at jeg er startet og jeg glæder mig til at kunne stå med min hue og sige "jeg gjorde det!" Jeg har fået nogle super gode venner og har en god klasse.
Så 2013 har for mig været fantastisk, jeg kan næsten græde af ren og skær glæde over, hvor godt det har været. Jeg har oplevet og lært så meget, jeg er gået igennem en kæmpe forandring og er bare så glad og stolt af mig selv. Efter så mange lorteår med ulykker og sorg gang på gang, synes jeg også, at jeg havde fortjent et godt år.
Jeg håber selvfølgelig at 2014 bliver mindst ligeså godt, men uanset hvad der sker, vil det være bedre end de foregående år, fordi jeg nu er rask og glad og har overskuddet til at tage kampen op med diverse problemer som man jo uundgåeligt møder på sin vej.
jun 2010
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 317
Fik en dejlig kæreste, vi skændes ikke det første halve år. Nu ved jeg ikke rigtig hvor vi står længere.
Fik også en unghest! Han sparkede mig desværre i hovedet, og blev aflivet på dyrlægens råd.
Jeg er gået ned med depression.
En fra min familie, jeg holdt meget af, mistede kampen til kræft.
Min farfar truede min mor med at voldtage hende, og jeg er nu bange for ham.
Jeg blev bedt om at slå mig selv ihjel, af en jeg troede var min veninde.
Mine karaktere daler.
Fra sparket, skal jeg nu gå rundt med et ar midt i ansigtet resten af mit liv..
2014 skynd dig lidt?
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.689
Lækker sommerferie, og ny skole. Min hund blev dog aflivet
og western er jeg begyndt på.. Nu skal Jasmin og jeg bare tage os lidt mere sammen igen... Er sikker på 2014 bliver faboulus
nov 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 51 Svar: 119
Negativt i år:
Jeg har ikke gået i skole hele året, fordi jeg gang på gang har måttet droppe ud pga. angst og stres. Har prøvet forskellige steder, men hver gang jeg virkelig troede det skulle lykkes, kom angsten tilbage. Har så yderligere fået en kronisk diagnose, og er virkelig ved at få en depression for 2. gang i mit liv. Er også kommet ind i et mønster med at skændes konstant med mine medmennesker, og er blevet meget aggressiv fordi jeg ikke er i balance. Har også taget lidt på og udviklet en overspisningsforstyrrelse, hvilket jeg ikke har godt af.
Positivt i år:
Har fået en ny interesse, som har hjulpet mig lidt. Og har fundet ud af, at jeg er i stand til at gøre en lille forskel i hvordan jeg har det, og arbejde med mig selv psykisk, når jeg vel og mærke har overskuddet til det. Har også været til et par meget hyggelige fester, og havde en kort sommerflirt som dog hurtigt sluttede. Og så selvfølgelig mine to bedste veninder, men de har jo været der hele mit liv, så de har ikke specielt noget og gøre med dette år. Har dog fået en plads til noget terapi for min angst, tror bare ikke så meget på det, da jeg allerede har fået med den slags i 2 år uden de mindste resultater.
Så som i kan høre, er de gode ting mest i småtingsafdelingen, og de dårlige ting mere grundlæggende. Men vil heller ikke lyde utaknemmelig, for har da helt klart haft nogle fede oplevelser, især i foråret
maj 2010
Følger: 107 Følgere: 75 Heste: 4 Emner: 318 Svar: 1.520
Jeg har dog indset at hestene skal væk da vi ikke har råd mere
Mig og min bedste veninde får en flot pony som vi skal ride op :):):):)
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 230 Svar: 1.807
Af positive ting, så fik jeg min første unghest (min mors 5 års trakehner hoppe), jeg har en helt fantastisk klasse, jeg er blevet meget tættere med flere af min rigtig gode venner, jeg er kommet igang med stævnerne efter, min pony blev aflivet i maj..
Jeg blev også JUNIOR- ambassadør for ridehesten JUNIOR, hvilket jeg er utrolig glad for!:D
Så nu håber jeg bare at 2014 bliver endnu bedre og at mig og Atlina (unghest) kan komme ud og debutere på C-plan så, vi kan kvalificerer os til sydjysk mesterskab for juniorer
jul 2010
Følger: 46 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 179
Og så har jeg fået "ryddet op" i mine veninder. Jeg har virkelig fået øjnene op for ægte venner/veninder
okt 2012
Følger: 115 Følgere: 91 Heste: 20 Emner: 31 Svar: 633
Masser problemer med min lære, hvilket snart smadre mit liv.. STAY COOL !
Glæder mig til nytårs aften, hvor jeg drikker mig så stiv at jeg intet kan huske! xD
Blogger
Følger: 74 Følgere: 268 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.983
Det gjorde året meget dårligere, men et glimt at bedring er kommet i form af, at jeg har købt mig et føl, som skal lære alt, hvor min gamle, elskede hest er ved min side gennem det hele!
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 1.058
Jeg føler virkelig at jeg har fået en kæmpe gave.
Hele året har langt fra været godt, men synes det her opvejer det meget godt. Kan mærke at alting bliver meget bedre i 2014.
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 1.162
Og en masse heste i ridning
2013 har i princippet været et godt år for mig (:
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.495
Starten af året var hårdt, Kashmir var meget syg og krævede rigtig meget.. Den 10 april sagde jeg farvel til ham og sendte ham over himlen til et bedre sted. Efter mange måneder med sygdom.
Resten af året har været præget af mange opture, heldigvis.
Jeg fik D. 1 oktober lejlighed i København og flyttede fra de trygge omgivelser hos mine forældre.
Jeg fik samtidig den helt fantastiske praktikplads på Rigshospitalet, intensivt afsnit. Som bare har været årets bedste begivenhed! Jeg er så lykkelig.
aug 2011
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 7 Svar: 58
Min elskede Rachila er desværre blevet aflivet ;(
Min oldemor er lige død ;(
Og så en af de positive ting er, at vi har fået vores to ponyer
Og så er vi flyttet på landet...super fedt
okt 2011
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 145
Min far og mormor har begge haft en blodprop i hjertet, dog har de begge det godt idag! Min fars ene firma har det ret skidt, på grund af et stort interprise firma, røvrender mindre firmaer, så nu køre der retsag og det hele
Gode ting er, at jeg er blevet forlovet med min kæreste igennem 3 år, jeg har købt mig en ny bil sammen med min søde forlovede, og købt min skønne ismule
maj 2013
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 82
Jeg har blandt a det fået min egen hest, men det betød så at jeg skulle stoppe med at ride på min gamle part som også er min bedste ven.
Året er så blevet endnu bedre her i december hvor jeg bliver spurgt af min gamle part ejere om jeg ikke vil begynde at ride ham lidt igen
nov 2009
Følger: 95 Følgere: 88 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 97
jeg er startet på en skole hvor jeg endelig har lyst til at tage over!:D
min pony og jeg har rykket os utroligt meget inden for Mounted games, vi fik redet Dm par leo cup inden for Games.
2014 kan bare komme an nu!
jun 2011
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 635
nov 2012
Følger: 51 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 375
Men i sommerferien fik jeg part på Zeus, og i efteråret fik jeg part på Ma Belle
Her i efteråret fik jeg blandet klasse, hvilket har været rigtig godt da jeg fik ny lærer (y)
Alt i alt et SUPER år
Hvad har 2013 bragt JER? :)