{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Svankjær efterskole {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen nogen der ville fortælle lidt om hvordan det er at gå på svankjær. da jeg tænker lidt at det ville være fedt, jeg syns bare det er lidt dyrt at have hest med, men hvad syns i om det? smiley
og er der andre her inde fra der skal gå på den, eller har i tanken de gerne vil i 14/15

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svankjær efterskole
  • #1   15. dec 2013 Altså jeg blev nødt til at sende min hjem igen efter halvanden måned. Hun ændrede sig til at være helt afvisende med hovedet mod muren. Hun kunne desværre ikke lide at være der. Så vi tog begge hjem fra efterskolen. smiley

• #2   15. dec 2013 Rigtig god efterskole. Desværre er undervisningen helt af røv til. (Min mening). Allerførste time vi havde med ridning gik jeg fra, da underviseren var så grov overfor hesten, og det var endda bare med omgang af hesten.
    Berideren er helt vildt streng, og er ikke bleg for at rive, flå samt piske og sparke hesten.
    Men går man efter resultater og sår i siden af hesten , ja så det nok meget fint smiley

• #3   10. jan 2014 Hej smiley
    Jeg Skal selv gå der 14/15
    Katt ? Det er de så slet ikke jeg kender mange der har gået der også på ridelinje..

• #4   11. jan 2014 Hvis det er den metode man går efter så det vel fint :). Jeg ved hvad jeg har set, og ærger mig stadig over, at nogle videoer gik tabt på min mobil.

Kommentér på:
Svankjær efterskole

Annonce