580 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Stutteri"
Stutteri ?
Hej Alle i dejlige mennesker jeg ville lige høre om i ved hvorfor der er så få avlere der kalder sig for stutteri? for mange år siden fik jeg ad vide at et stutteri har min. 4 avls hopper og en ...
Hej Alle i dejlige mennesker jeg ville lige høre om i ved hvorfor der er så få avlere der kalder sig for stutteri? for mange år siden fik jeg ad vide at et stutteri har min. 4 avls hopper og en ...
Skrevet af: Anett Bj C - 26. nov 2014
Stutteri
Har altid drømt om mit helt eget stutteri siden jeg var lille. Nu er jeg så i gang med en uddannelse med speciel i heste så jeg kan får mere af vide om de fantastiske dyr. Sårh, men det jeg ville hør...
Har altid drømt om mit helt eget stutteri siden jeg var lille. Nu er jeg så i gang med en uddannelse med speciel i heste så jeg kan får mere af vide om de fantastiske dyr. Sårh, men det jeg ville hør...
Skrevet af: maritza & Janni - 17. okt 2014
Stutteri
Hej:) er der nogen som kender nogle gode stutterier eller store rideskoler i nordjylland? helst omkring 9600 Aars (blære) Nogen som evt. vil have dyrepasser-elever?
Hej:) er der nogen som kender nogle gode stutterier eller store rideskoler i nordjylland? helst omkring 9600 Aars (blære) Nogen som evt. vil have dyrepasser-elever?
Skrevet af: Frederikke & Himalaya! :D<3 - 9. okt 2013
Spar penge på din forsikring
apr 2012
Følger: 101 Følgere: 68 Emner: 49 Svar: 745
jan 2013
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 17 Svar: 13
sep 2012
Følger: 93 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 141 Svar: 907
sep 2012
Følger: 93 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 141 Svar: 907
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543