ÅH altså, hader det, hjælp!!! {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har projektmåned om politik på mit gymnasie, og gud hvor kan jeg hurtigt blive træt af det... jeg kan ikke forholde mig til det, det er så kedeligt og virker ligegyldigt, selvom det selvfølgelig ikke er.. jeg har bare så svært ved og interessere mig i hvor ofte gamle folk skal have bad, eller om man skal betale 30 eller 40 procent i skat.. Nå, det var nok klynk herfra
Poengten er at jeg virkelig godt kunne bruge lidt inspiration, for jeg skal fortælle om mit bedste og værste parti og så argumentere for det. Jeg ved allerede mit bedste parti, men ikke det værste.
Så i er simpelthen så dejlige, hvis i gider at:
skrive det værste politiske parti (efter jeres mening)
og selvfølgelig begrunde jeres valg
Bare for at få nogle argumenter på bordet, jeg kan tage stilling til, for er FULDSTÆNDIG lost og ligeglad pt.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Det letteste er at læse deres partiprogram/hvad de står for.
Folks meninger er ofte ikke helt sande fordi man har nogle fordomme - fx. om at Enhedslisten vil have et kommunistisk Danmark.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 150
Anyways! Jeg forslår at du måske vælger lidt anderledes partier, for at gøre det lidt "sjovt", hvad med Nihilistisk Folkeparti eks? Eller et af de andre lidt mindre kendte og meget markante partier
nov 2013
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 51 Svar: 119
Camilla P - Det er et meget sjovt forslag, det vil jeg overveje! Dog skal det jo ikke bare være et sjovt parti, men et parti jeg virkelig er uenig med. Så det ville være godt med lidt forskellige syn på sagen Men tak.
maj 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 282
ÅH altså, hader det, hjælp!!!