{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Har du en facebook side? Så del den her!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er træt af der sådan ofte kommer snigende facebook side fremvisninger frem herinde i forummende, som folk prøver gemme bag en undskyldning!
Men jeg synes stadig det er spændende at se andres sider, så jeg synes vi skulle lavet et stort forum hvor man hurtigt kan skrive hvad siden omhandler og så linke til den. Hvis de lyder interessant kan folk tjekke den ud, og derefter følge med hvis det lyster. Så kan vi lige få reklameringen overstået!!

Jeg kan starte

( jeg tjekker alle siderne ud, glæder mig smiley )

Jeg har min låne pony Chameur som jeg har en facebook side med! Vi får en hel del op i jordtræning og dyrke vores venskab. Samværet med ham er super vigtigt for både ham og jeg, og vi har fået en super bånd! Jeg dele og skriver alt hjertet kan begære, og hygger mig med at dele oplevelser og erffaringer med vores følgere. Vi har ikke haft siden så længe, men den er allerede godt igang!
Han kan en hel del tricks og vi springer en masse, der kommer guides til de forskelllige tricks og til fx at overvinde forskellige problemer med hestene og deres frygt, videoer osv osv

Tjek siden ud, og se om det er noget for dig!

https://www.facebook.com/pages/CelinaChameur/1405579599673929

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du en facebook side? Så del den her!!
Kommentér på:
Har du en facebook side? Så del den her!!

Annonce