{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Jeg mødte et spøgelse ...? {{forumTopicSubject}}

Er jeg helt sikker på.
Nok en hest.

Vi var ude og skridte i mørket mig og Georg. Grusvejen fint oplyst af månen.
Vi rider ned for enden og vender om, og tilbage forbi hestefoldene.

Vi skal i programmet i dag skridte 30 min.
Det passer med 2 ture frem og tilbage.

2. gang vi vender om og for sidste gang tilbage mod stalden, fornemmer jeg pludselig noget ude på marken på vores højre hånd. Der er ingenting, men vi er ik alene mere.
Georg drejer hovedet og kigger lidt til højre, og brummer, ligesom når han hilser på en anden hest, eller madvognen kommer. Så fortsætter vi uændret, Georg med det ene øre drejet til højre hele tiden. Langs hestefoldene (naturligvis tomme), er der noget der følger os, lidt til højre. Helt op til det store træ, her stopper det op og vi fortsætter. Georg lytter bagude i 5-10 m, og drejer derefter ørerne fremad mod stalden helt som vi plejer.

Georg var helt rolig, men lidt opmærksom mod det der fulgte os de der ca 5 min på vores aften tur.

Jeg er overbevist om at det var en hest, måske min gamle Ronnie.

Jeg har aldrig før oplevet det, og var ik bange, men temmelig overvældende.

Har i prøvet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg mødte et spøgelse ...?
  • #1   10. dec 2013 Og hvis det var Ronnie der var på besøg, hvad vil han mig så?
    Hvad vil han fortælle?


  • #2   10. dec 2013 Ikke lige som dig, men har oplevet at min fjordhoppe ikke ville stå i hendes boks lige pludselig, og da hun kom ind i en anden blev hun ved med at kigge ned i hjørnet af hendes ellers normale boks, som om der stod noget jeg ikke kunne se, jeg gik ind, for tænkte det kunne være en mus eller noget, men det hjørne hun kiggede efter var kolder end resten af boksen, underligt. dagen efter var der ikke noget.

  • #4   10. dec 2013 se hvordan du måske havde det? det er altid uvist, her har vi ofte besøg, der leges med lyset, flyttes på flasker, og gulvet Kniker, gps'en bliver tændt en gang i mellem, osv. et lidt nysgerrigt spøgelse, men meget hygsomt, igår blinkede en julestjerne i soveværelset(en af dem med lyst i) så gik den ud, blev tændt og gik ud i lang tid og blev tændt igen, så til sidst sagde jeg gider du lige tænde den så jeg kan se vejen på wc, og bam så blev den tændt. humm:-)

  • #6   10. dec 2013 Jeg oplevede min Canton som blev aflivet i januar efter vi var slæbt igennem 4,5 on/off sygdom sammen ( ham der var syg )
    I 14 dage efter aflivningen hørte jeg på en ridesti der ligger parallelt 15 meter fra en sti der ligger fra vores gårdsplads ned til stalden (vores ene fold ligger imellem stierne), en hest trave og galopere frem og tilbage. Aller sidst gang jeg hørte noget var det ligesom et vrinsk der sådan var længere væk end normalt. Det var aften og da det er i en mose var der ingen ude og ride. Det lød sådan fjernt og samtidig som om det var lige ved siden af. Man får de vildeste kuldegysninger af de oplevelser. Vrinsket fik godt nok presset mig i knæ og så brød jeg sammen. Er ikke et splitsekund i tvivl om det var Canton der blev for at tjekke op på at vi kom godt videre.


  • #7   10. dec 2013 Er nu også sikker på min den gamle render rundt ude på folden endnu, hestene opfører sig af og til mærkeligt, på trods af der ingenting er på sommerfolden mere, lågen står endnu åben, så han kan gå ud og ind som det passer ham smiley

  • #8   10. dec 2013 Ej, hvor spændende og sødt! Og det er da sikkert din gamle hest. Vi må altid stole på vores fornemmelser smiley
    Det kunne være, at han lige følte, at han endelig havde en chance for at se jer fra den vinkel, og at han vidste i ville lægge mærke til ham smiley Aww, hvor sødt!


  • #9   10. dec 2013 Hahahahaha hvor er jeres historier langt ude! x'D

  • #10   11. dec 2013 Simone.

    Jeg troede heller ik på det før jeg selv oplevede det i går smiley


Kommentér på:
Jeg mødte et spøgelse ...?

Annonce