{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Julegave hjælp! {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig på bar bund her!

Jeg har ikke forfærdeligt mange penge at gøre godt med, men vil alligevel finde nogle gode gaver - so what to do???

Skal finde gaver til 6 personer

Mor og stedfar (får sammen)
Far og stedmor (tror 'bare' de får et hotelophold)
Søster på 19 (Mentalt nok 43 hæhæ)
Søster på 7 (Som har ALT. iPhone, iPad, fladskærm - alt....)

Så ja, what to do?? smiley

Mor og stedfar fik hotelophold i fødselsdagsgave, for blot 1½ måned siden, så at give dem det igen, ja det ville ikke være så smart (+ de har ikke brugt den endnu, og de fik et hotelophold mere en halv måned efter fra noget familie, som alligevel ikke ville få det brugt)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave hjælp!
  • #1   8. dec 2013 Hvilket budget har du ca. pr. person? Har de nogle særlige interesser? smiley

• #2   8. dec 2013 Ingen af dem som sådan har nogen interesser, nej smiley

Jeg har cirka 1.500-2.000,- til mine søstres gaver samt mor og stedfar smiley

• #3   8. dec 2013 Hm.. Din mor og stedfar - er der nogle ting i huset de mangler? eller nogle koncerter/shows de gerne vil se, som kommer i dit område? Har I evt. et kæledyr some både din mor og stedfar er rigtig glad for? For så er der jo gode muligheder der.
    Med hensyn til ældste søster - er der ikke nogen gode bøger hun samler på, hvis hun bor hjemme, så nogen "flytte hjemmefra ting", undertøj, hvis hun bor i lejlighed, så nogen nipsting, lysestager, og sådan noget. Eller nogen tv-serier, hun følger med i?
    Din mindste søster - når nu hun har ipad, iphone osv., hvad så med et cover dertil som du selv har designet, af noget du ved hun elsker? Evt. også nogen film, eller serier. Nu er jeg ikke så meget inde i hvad 7 årige vil ha i dag, haha i: ..

- et hotelophold er ikke "bare" et hotelophold. Det ER altså en rigtig fin gave!

• #4   8. dec 2013 Vi mangler virkelig intet i huset, og mangler vi det - well så køber de det bare øvøv
    Desuden flytter vi nok snart (måske, forhåbentligt) smiley

Havde overvejet en billet til ørkenens sønner, da de var inde og se dem sidst, og de var yderst begejstrede! Men er ikke engang sikker på at de holder shows mere, og kan ikke finde noget om det på nettet (øv bøv)

Ingen kæledyr, nej - de gider ikke dyr smiley

Ang. min storesøster, så er hun allerede flyttet hjemmefra, og 'nips' osv kan hun ikke (hun er syg - har nogle forskellige sygsomme - psykiske altså).
    Bøger og serier er ikke noget hun bruger sin tid på smiley Egentligt så strikker hun kun, så vidt jeg ved smiley

Covers til iPhone og iPad har hun i stakkevis, øv øv! Og film ser hun på iPaden smiley

- Og ang. 'bare' et hotelophold, så var det netop fordi det ikke 'bare' er et hæhæ, men tilgengæld en gave som koster monetos (for folk som mig som ikke har så meget, og som generelt er meget nærig hæhæ), så ja - lidt ironisk der smiley

Ellers nogle super forslag, tak!!
    De er bare forfærdelige at finde gaver til smiley

Kommentér på:
Julegave hjælp!

Annonce