828 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Drengetur i julegave Drengetur i julegave

Hej HG'ere.

Lige et meget off-topic emne.

Jeg vil gerne give min kæreste den perfekte julegave. Han er 20 år gammel og vi bor på gård sammen hvor der er noget at lave hver dag, så nu vil jeg gerne give ham en herreweekend med en kammerat, så han kan få fri fra alt arbejdet.

Jeg tænker at de skal en weekend til København og måske bare bo på et motel, da jeg hellere vil bruge de ekstra penge på en oplevelse eller to derover. Er der nogle der har nogle gode idéer til hvilke oplevelser der ville være noget for to drenge i den alder?

En anden ting jeg ville spørge om, var om der var nogen der havde en fix idé til hvordan man fik lavet sådan et gavekort?

Alle idéer er velkomne!

Hilsen Tenna

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drengetur i julegave
  • #1   4. dec 2013 Man kan købe sådan en box ved navn smartbox eller bellevue.. Der er nogle forskellige muligheder der smiley

• #2   4. dec 2013 Du kan evt. Give dem en biograf tur eller Tivoli tur i oplevelse? smiley med hensyn til gavekort, så enten lav noget vildt fedt på computeren, print ud og lim på noget pap og så klippeklistre frem til noget du kan lide. Ellers så giv f.eks. En øl, og så forklar ham at han skal på herregud du giver smiley eller smid en seddel på øllens hals

• #3   4. dec 2013 Fed idé med at give ham et hint, som f.eks. en øl og så fortælle hvad det betyder! smiley Har kigget smartbox, synes ikke rigtig der var noget. Det var mest øl og vinsmagning og det bliver lidt for kedeligt for en knægt på 20 år smiley Prøver lige at kigge Bellevue

Kommentér på:
Drengetur i julegave

Annonce