{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Acne - Vidundermiddel, SE HER !!!! {{forumTopicSubject}}

**** Dette er ikke en reklame, men jeg må simpelthen ud med dette for jeg ved hvor slemt det er at have uren hud, og hvor deprimeret man kan blive over det, LÆS DET HELE OG GØR SOM JEG SIGER, I VIL BLIVE LYKKELIG OVER RESULTATET****

Jeg har i hele min teenage-tid bøvlet med acne og jeg har været SÅ træt af det, jeg passer og plejer min hud, og har prøvet ALT, men intet har virket, ikke engang antibiotika, som ellers hjælper mange, det eneste der har hjulpet liiiiiiidt var p-piller, som kun tog lidt af det.

Nå, men i sommers begyndte jeg og få acne på kinderne og det blev faktisk meget voldsomt, da jeg fyldte 20 i august, gjorde jeg op med mig selv, at jeg nu var voksen og ikke burde have bumser!!!! Jeg ringede ud til en klinik i Odense som tilbød laser-behandling, som er det eneste der er videnskabeligt bevist at det kan kurrer acne, og jeg skulle komme ud til en samtale, for nu gider jeg ikke det lort længer!!!!!

Jeg kommer ud til en super sød ældre dame, som er udd. sygeplejerske, hun kiggede på min hud og sagde at hun ikke synes det var slemt og laser ikke var nødvendigt, da jeg ikke havde bylde-ligende udbrud!

SÅ SAGDE HUN DET SOM JEG BLEV TOSSET OVER!!!!

"Jeg har en creme som kan hjælpe dig" - Min reaktion var, jeg har prøvet alt og alle creme der nærmest finde og INTET har hjulpet, så jeg var svær at overtale, meeeeen hun fik mig snakket ind til det alligevel, da hun havde haft så stor succes med produkterne og hun forklarede hvordan det virkede, jeg købte produkterne som var rimelig dyre og jeg kom af med 1200 kr,- for tre produkter. (kan dog købes billiger i udlandet, men som første gangs køb anbefaler jeg at købe det ved hende (se længere nede for klinikkens navn))

--------------------------------------------------------------------------------------------

Erfaringen ved brug at acne-produkterne fra Amerikanske Jan Marini:

(Jan Marini er amerikansk og der findes kun få forhandler i DK, hun har vundet UTROLIGE mange priser for alle hendes creme, og de er faktisk officielt verdens bedste creme-produkter)

Jeg gik i gang med behandlingen med det samme, jeg havde fået at vide og jeg skal bruge dem i 3 måneder og konkludere resultatet derefter, hvis det ikke havde hjulpet skulle komme ud og få lasser-behandlingen (hun siger at 95% af dem der bruger den oplever utrolige resultater, næsten for godt til at være sandt, men billiger end laser (4300 kr,-))

Jeg vil lige først introducere de tre produkter:

Trin 1 - Bioglycolic Facial Cleanser:
Ansigtsvask med frygtsyre
http://www.janmarini.com/skin-care/cleanse/bioglycolic-face-cleanser.asp

Trin 2 - Bioglycolic bioclear Cream or Lotion:
Asigtscreme der indeholder frygtsyre
http://www.janmarini.com/us/viewPrd.asp?idproduct=15

Trin 3 - Antioxidant Daily Face Protectant SPF 33:
Dagcreme som beskytter huden og gør huden mat, så den ikke ser fedtet ud, skal bruges hvis man vil bruge de to øvrige produkter, frygtsyren peeler huden så man risikere at få pigment forandringer når man får sol, denne creme indeholder en solfaktor på 33, MEGA GOD CREME!!!!
http://www.janmarini.com/skin-care/protect/antioxidant-daily-face-protectant-spf-33.asp

Min oplevelse med Jan Marini:
Første måned jeg brugte cremen var et HELVEDE!!!! Hun havde advaret mig at jeg ville få et kæmpe udbrud med bumser den første til halvanden måned, og det fik jeg, jeg lignede noget der var løgn, men det fik mig overbevist at disse produkter VIRKELIG virkede!!!!! smiley
- Grunden til dette udbryd er fordi at disse produkter stammer fra rynkecreme, som opstrammer huden så alle disse små urenheder der ligger dybt i huden bliver tvunget ud til overfladen og huden bliver på denne simpel måde renset! Antibiotika går ind og slår acne-bakterien ihjel, men så snart du stopper antibiotika-kuren, så kan man risikere at få udbrud igen, da bakteriens miljø den lever i stadig findes i huden, med disse produkter renser man huden for bakteriens miljø, og hvis bakterien ikke har noget at leve i så dør bakterien = ingen bumser, SÅ SIMPELT ER DET!!! Og det er derfor man får dette kæmpe udbrud, dette miljø skal ud af huden! Allerede efter en uge kunne jeg se at produkterne virkede, og 1½ måned efter vendte mine acne-udbryd, min hud begyndte at hele op og nu får jeg kun små bumser som hurtigt forsvinder (er 2 1/4 måned henne ud af de 3 måneder), men min hud er blevet VILDT flot, og har ikke længere en rug overflade fyldt med ikke-udbrydt bumser, jeg kan virkelig se hvad der er sket og jeg ELSKER min hud nu, forhen brugte jeg pudder for at dække fejlene i min hud og brugte MEGET tid på det, så det ikke skulle se kunstigt ud, I DAG bruger jeg en let BB-creme når jeg skal noget og jeg bruger det egentlig kun for ikke at se bleg ud, for min hud er næsten perfekt nu!

Hun lovede mig at jeg ville få en flot hud, som var bumsefri (altså hvis jeg var en af de heldige 95% smiley ), men jeg kunne risikere at få en bums op til menstruation, som jeg sagtens kan leve med, nu hvor min hud er blevet SÅÅÅÅÅÅ FLOT!!! smiley

Jeg ved det lyder for godt til at være sandt, men jeg ligger hovedet på blokken og siger i SKAL prøve det, jeg har prøvet alt men intet virkede og jeg mener virkelig i skal prøve det!!! Den er mild ved huden og drøj i brug, det er så nemt, en måned i helvede og lykkelig resten af dit liv!!!!!

Jeg har desværre ingen billeder af mig selv (før og efter, men jeg fulgte dem her, og det passer!!!)
https://www.janmarini.com/us/viewContent.asp?idpage=131#acne

JEG TAKKER EVIGT KLINIK ESPILLE:
http://www.klinikespille.dk/ (i kan få en gratis samtale med hende, og hun er utrolig sød til at hjælpe)

SKRIV ENDELIG hvis i har spørgsmål!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Acne - Vidundermiddel, SE HER !!!!
  • #1   4. dec 2013 WOW det lyder jo vildt fedt! men hvad så når man stopper med at bruge produkterne? smiley

• #2   4. dec 2013 Jeg skal ud og snakke med hende igen i december og ville lige snakke med hende om det problem, men hvad jeg har læst mig til af amerikanske bruger af disse produkter, at de fleste kun bruger ansigtsvasken og får samme resultat, det tager bare længere tid, jeg vil bruge disse produkter i et år, og så vil jeg prøve at se om jeg kan nøjes med ansigtsvasken. da bakteriens levemiljø skulle være udryddet helt efter et år, jeg tror sagtens man kan holde huden pæn og lækker med ansigtsvasken, som kan fås til 220 kr,- i udlandet og holder i MEGET lang tid smiley

Men jeg vil gerne lige følge op på det når jeg har været ude ved hende smiley

• #3   4. dec 2013 Det lyder virkelig for godt til at være sandt ! jeg har ikke acne som sådan, men uren hud som bare ikke vil gå væk uanset hvad jeg gør.. det er først kommet for et par år siden og jeg er 21.. ville hellere end gerne tro på at der findes et mirakelmiddel, men må indrømme at jeg er skeptisk smiley

og ja, som sofie spørger om: hvor meget skal man blive ved med at bruge produkterne ? det er bliver dyrt hvis det er 1200 hver gang smiley

• #4   4. dec 2013 Nu bor du på Sjælland, men prøv at ring til hende, jeg havde det fuldstændig på samme måde, men er overbevist nu smiley som sagt så burde man kunne holde huden med ansigtsvasken og den kan du få for 300kr herhjemme og 220 kr i udlandet, og den holder hvertfald i et halvt år smiley
    - og det andet har du i et halvt år smiley

Jeg kunne ikke finde på og gad ikke bruge tid på at skrive det her hvis det var fup, jeg har kæmpet med mit i mange år, og det har påvirket mig meget, og var 100% sikker på intet kunne hjælpe, men det har Jan Marini's produkter! ??

• #5   4. dec 2013 Hmm, det kunne være jeg skulle prøve.. Jeg kan jo altid snakke med dem, jeg har snart ikke så meget at miste smiley og er der til et halvt år ad gangen er det okay..

Og jeg tror på dig, tror heller ikke det er fup, ved hvad det gør for ens selvværd.. Så det er virkelig dejligt at høre at du har fundet noget der virker.. Og skønt du deler det med os andre smiley
    Jeg vil helt sikkert prøve at ringe til dem.. !

• #6   5. dec 2013 Det lyder godt, jeg har altid haft det sådan, at det kan godt være det har hjulpet andre men det virker nok ikke på mig, det gjorde det her, meeeen det tager lang tid og man skal min. give den 3 måneder, for som sagt den første måned bliver rigtig slem, men man skal blive ved med at bruge den!!! Man får et super resultat smiley

• #7   8. dec 2013 Dejligt at du har fundet noget som virker!
    Jeg har selv bøvlet med cystisk akne i mange mange år, og prøvet nærmest alle cremer, som findes. Har også, som dig, været på antibiotika, hvilket jo kun hjalp midlertidigt.
    Synes dog stadig det virker lidt tvivlsomt, eftersom det er en creme og derfor ikke gør noget indefra. Men resultaterne du linkede, ser rigtig lovende ud smiley
    Jeg fik udskrevet en slags 'sidste udvej's piller, som hedder accutin/isotrenion, skal love for jeg også lignede et monster de første måneder, men de går ind og ændrer et stof i kroppen, så vidt jeg husker, som stopper akne.
    Det er nu 3 år siden jeg stoppede på pillerne, og lider ikke af akne mere. Så hvis det skulle gå i udbrud for dig igen, så kontakt en hudlæge og spørg efter denne kur!
    Efterfølgende har jeg fået silikone i mine ar, som også gjorde en betydelig forskel smiley

Kommentér på:
Acne - Vidundermiddel, SE HER !!!!

Annonce