{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

åndsvage mennesker. {{forumTopicSubject}}

ååååh ja livet er en fest smiley
I store Merløse har de ry for ikke rigtig, at kunne lade hver med at pille ved cykler og hvad der nu ellers holder der nede. men der har de sidste år være rimelig ro på dernede men freden skal åbenbart ikke vare evigt. Så i dag da jeg kommer med bussen 17.30, godt smadret efter en lang skole dag, går jeg hen til min knallert, låser op, eller jeg prøver. Jeg låser altid styret, men undre mig over, at jeg ikke kan dreje nøglen, får lige kigget en ekstra gang og selvom jeg har låst styret, vender det helt den forkerte vej. Jeg prøver igen med nøglen, men den kan ikke. Så er det saftsumne fordi der er en eller anden klaphat der har hygget sig, så styret er blevet flået den anden vej, så den har så været så barmhjertig at ødelægge styret på min racer, æææv! jeg kunne muligvis forstå det, hvis det var fordi, at det kunne give en nem adgang hjem, så som at klippe en cykel lås op, men den har jo ingenting fået ud af, at ødelægge mit styr, æv det er træls! smiley smiley

Men på den anden side er jeg på slankekur og de dage hvor det er trist vejr, har jeg en anelse svært ved, at skulle tage cyklen frem for knallerten. så jeg satser på, at kiloene frem over vil rasle af smiley
Men værsgod kære hg, der fik i mit sure opstød, for min far siger at det ikke nytter noget, at være sur, men jeg har altså bare lyst til at være en anelse sur.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  åndsvage mennesker.
Kommentér på:
åndsvage mennesker.

Annonce