åndsvage mennesker. {{forumTopicSubject}}
ååååh ja livet er en fest
I store Merløse har de ry for ikke rigtig, at kunne lade hver med at pille ved cykler og hvad der nu ellers holder der nede. men der har de sidste år være rimelig ro på dernede men freden skal åbenbart ikke vare evigt. Så i dag da jeg kommer med bussen 17.30, godt smadret efter en lang skole dag, går jeg hen til min knallert, låser op, eller jeg prøver. Jeg låser altid styret, men undre mig over, at jeg ikke kan dreje nøglen, får lige kigget en ekstra gang og selvom jeg har låst styret, vender det helt den forkerte vej. Jeg prøver igen med nøglen, men den kan ikke. Så er det saftsumne fordi der er en eller anden klaphat der har hygget sig, så styret er blevet flået den anden vej, så den har så været så barmhjertig at ødelægge styret på min racer, æææv! jeg kunne muligvis forstå det, hvis det var fordi, at det kunne give en nem adgang hjem, så som at klippe en cykel lås op, men den har jo ingenting fået ud af, at ødelægge mit styr, æv det er træls!
Men på den anden side er jeg på slankekur og de dage hvor det er trist vejr, har jeg en anelse svært ved, at skulle tage cyklen frem for knallerten. så jeg satser på, at kiloene frem over vil rasle af
Men værsgod kære hg, der fik i mit sure opstød, for min far siger at det ikke nytter noget, at være sur, men jeg har altså bare lyst til at være en anelse sur.
jul 2012
Følger: 16 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 397
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
skyndte mig hen til bussen hjem mod mig, da jeg fattede at den rent faktisk var i stykker, gik så 1 km. hjem fra der hvor bussen stoppede
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Har selv prøvet noget så nedern som at folk skruer ventilerne på min cykel ud og smider dem væk
Bare fordi man har sat en lås på cyklen som ikke kan klippen over... hæ hæ
Havde fået stjålet min cykel på et tidspunkt, så stod den på stationen igen efter en uge, så satte jeg en stor fed kæde på som de ikke kunne klippe over
jul 2012
Min gamle cykel kostede 50 kr. på et loppemarked (Kildemoes) Det var den bedste cykel i verden. Hvil i fred gode cykel
okt 2006
Nanna, amen, det er sku da også alt for træls!
mar 2011
det blev jo så kun bedre af at læreren overhovedet ikke havde nogen forståelse for det "jamen jeg skrev jo til jer i fredags (det var på en mandag) at i skulle bruge dem i dag"
"Ja, men det hjælper jo ikke når cyklen har stået på stationen i weekenden og en eller anden klaphat har snuppet ventilerne i mellemtiden"
"jamen det er jo ikke nogen undskyldning"
WTF?! tænker man bare
jo, det kan man godt, ved bare ikke hvor
okt 2006
mar 2011
man skulle indføre "kan du ikke holde naller for dig selv, så kan du ikke have dem" og hugge fingrene af dem der stjæler
ej det var bare for sjov
jul 2012
mar 2011
jul 2012
mar 2011
åndsvage mennesker.