{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig med min historie? :D
  • #1   27. nov 2013 Jo, hvis du vil sende den i en privat besked, så skal jeg nok kigge den igennem smiley

• #2   27. nov 2013 okay tak smiley
    andre der også vil?

• #3   27. nov 2013 Jeg vil gerne smiley
    Evt den hele hvis det er smiley

• #4   27. nov 2013 Bumle:

Kapitel 1.
    Det var den 1. December og sneen var så småt i gang med at dække jorden til med kridthvid sne. I køkkenet duftede der er af nybagte klejner og pebernødder. Nissefar Pot læste sin morgenavis, Nissemor Polle rørte rundt i den store gryde med risengrød og Nissedatter Petro læste i en bog. Nissebørn kælkede ned af bakker og lavede sneboldkampe.

• #5   27. nov 2013 Jeg ville nok skrive det sådan her smiley

Det var den 1. December og sneen var så småt i gang med at dække jorden som et kridhvidt tæppe (Virker underligt at skrive sne 2 gange smiley ). I køkkenet duftede der (fantastisk) af nybagte klejner og pebernødder. Nissefar Pot læste sin morgenavis, mens Nissemor Polle rørte rundt i den store (evt sorte?) gryde med risengrød og Nissedatter Petro læste i en bog. Nissebørn(ene? eller hvordan mener du?) kælkede ned af bakker(ne?) og havde sneboldkampe. (Beskriv lidt mere. Brug gerne massere af tillægsord smiley )

• #6   27. nov 2013 har brug for hjælp med tillægs ord der ved smiley og tak smiley
    Nissebørn kælkede ned af bakker og lavede sneboldkampe.

• #7   27. nov 2013 Nissebørn kælkede hurtigt ned af de hvide bakker på deres trækælke og havde det hylende morsomt. De kastede også snebolde og lavede store forter i sne som i en rigtig sneboldkamp.

Tror det her er godt smiley

• #8   27. nov 2013
    Det var den 1. December og sneen var så småt i gang med at dække jorden som et kridthvidt. I køkkenet duftede der dejligt af nybagte klejner og pebernødder. Nissefar Pot læste sin morgenavis mens Nissemor Polle rørte rundt i den store gryde med risengrød og Nissedatter Petro læste i en bog. Nissebørn kælkede ned af bakker med højt fart og lavede sneboldkampe i det kolde vejr. ``Kom og se Petro!´´ råbte Nissefar Pot inde fra køkkenet. Petro lagde sin bog på et brunt træ bord og gik ind til sin far. ``Der står her i avisen, sort på hvidt, at selveste julemanden invitere alle til æbleskiver og nisse vin på nisse slottet!´´ Nissedatter Petro kiggede med store øjne på avisen.

HJÆLP! smiley kan ikke komme vider! smiley

• #9   27. nov 2013 Er det noget du skal skrive, eller noget du gør for sjov? smiley

• #10   27. nov 2013 lidt af begge dele den skal bruge som oplæsning inden den 1 december og så syntes jeg det er sjovt at side og skrive selvom jeg ikke er helt god i nu:)

• #11   27. nov 2013 Ah smiley
    Det er vel bare at skrive om hvordan datteren og moderen reagerer, hvordan de gør sig klar til det her store bal og hvad der sker ved ballet smiley
    Evt noget kærlighed ind over eller noget farligt af en art smiley
    Det farlige kunne være at de var ved at blive opdaget af mennesker og det må de ikke eller andet smiley
    Eller få nogle talende dyr ind over smiley
    Eller at de bruger et egern til at komme til ballet smiley
    hør evt julemusik imens, så bliver det nemmere at skrive juleeventyr smiley

• #12   27. nov 2013 tak for gode ideer. ellers må jeg lige forbi Jyllinges biblotek og få jule ideer smiley

• #13   27. nov 2013 Bor du i Jyllinge? smiley

• #14   27. nov 2013 ja. smiley

• #15   27. nov 2013 Haha sejt :3
    Det gør jeg også smiley
    Hvor står din hest så? ^^

• #16   27. nov 2013 ej hvor nice haha smiley

Min hest står i ølstykke, vestergaarden smiley

• #17   27. nov 2013 Hvor ligger det i ølstykke? :3
    Går på ølstykke 10. klasses center smiley
    Det var da lidt af et tilfælde xD

Kommentér på:
hjælp mig med min historie? :D