Søger opstaldning ODSHERRED {{forumTopicSubject}}
Søger opstaldning med faciliteter til 4 heste.
Hej allesammen,
Da jeg er træt af ikke at have faciliteter herhjemme søger jeg nu efter et sted hvor jeg kan have alle mine heste samlet til rimelige penge. Der skal som minimum være en ridebanen på stedet, men ser gerne lækre tur muligheder og ridehus.
Hø/wrap, vand osv skal være med i prisen!
Det er to kat. 3 pony, en vallak på 6 år og hans mor på 23 år. En pensioneret DV vallak på 18 år, og en tyroler haflinger hingst på 4 år, han har ingen problemer ved hopper og er alt i alt utrolig sød og opdragen. Hingsten er vant til at gå sammen med DV'en, og han skal på ingen måde gå alene. Der er kommet overvejelse på om han skal kastreres, jeg ser allerhelst at jeg kan undgå det.
Det kan både være boks og løsdrift. Men med mange foldtimer! Ser også gerne at vi arrangere det så kun min DV og TH kommer på boks.
Opstaldningsstedet jeg søger skal være i Odsherred. Gerne Asnæs, Højby, Vig, Nr. Asmindrup, el. Lign.
Om mig:
Jeg er bidløs og træner Horsemanship, også så har jeg de her dejlige fire heste. Jeg fylder 17 år til januar, og har haft med heste at gøre siden jeg var 6 år gammel. Jeg har selv haft hest herhjemme i 7 år, så ved det meste om pasning osv. Jeg er utrolig social og går op i hestens velvære.
Jeg har 100% forældre opbakning.
Har i et tilbud til os i jeres stald?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Søger opstaldning ODSHERRED