{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Rambo dækken (samt tilbehør til.)? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt et Rambo duo dækken til min hoppe, og er egentlig glad nok for dækkenet. gjordstropperne er med sådan nogle plastik loops i højre side, som kan knække, fx ved uheld eller lign.

Problemet er bare at de bliver ved med at knække, sætter en ny på, og et par dage eller dagen efter er den knækket igen. Det er begge de gjorde der går på kryds, den der går lige over er er intet med, har dog kun fundet den ene at de to gjorde (som så også er væk nu). Første gang satte jeg bare den ene på der var fundet og på kryds. næste gang jeg kom, så var den igen knækket af. satte den så på igen, men løsnede den lidt, da jeg tænkte at bevægelse måske ville "trække" i dæknet, og gjorden derved blive for "kort" og knække. (gjorde jeg igår) idag var den der i morgen da jeg lukkede hende ud, men i eftermiddags var den igen knækket.

tror i jeg skal løsne den mere (når jeg får fundet gjorden?) eller stramme den mere op?? De sidder normalt hverken stramt eller løst, men sådan at der måske er 8-10 cm luft mellem mave og gjord når den bare hænger.

Overvejer også bare at droppe plastik loopen og sætte gjorden fast i metalringen den har på, men vil jo være bange for om hun så ødelægger gjord/dækken i stedet? (hun har aldrig ødelagt de bucas dækner jeg tidligere har brugt på hende)

Hvad ville i gøre? Eller hvis nogle har haft samme problem, hvad gjorde i så?

Nu er de to gjorde jo væk på folden, og har ikke fået fundet dem endnu, ved i om man kan købe dem, hvis ikke jeg kan finde dem? Ved man kan købe plastik loopen, det har jeg fundet, dem har jeg nemlig kun en af, hvilket jo ikke er nok til to gjorde. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rambo dækken (samt tilbehør til.)?
Kommentér på:
Rambo dækken (samt tilbehør til.)?

Annonce