{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Extensions? {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe overvejet at få extensions permanent i, bare for at prøve det og være lidt mere feminin for en tid, da jeg mangler et lille boost i min selvtillid.

Men jeg vil rigtig gerne have det med bølger/krøller, da jeg synes det ser så fedt ud! Jeg har dog selv glat hår.
Så hvad ville man skulle gøre for at det ikke ser dumt ud, og ville det tage lang tid hver dag?

Jeg har før haft clips, men jeg synes bare det tager alt for lang tid at sætte i, det er bøvlet og ser ikke specielt godt ud!
Derfor har jeg overvejet microringe/cold fusion eller flette metoden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Extensions?
  • #1   22. nov 2013 Jeg har haft hot fusion et par gange - hvor jeg bare har valgt det i glat.. Men for det meste kommer der et naturligt fald i det, når man har været i bad - og så også når man fletter det om natten, kommer der også automatisk nogle bølger i det.

(link fjernet) her har jeg fx ikke gjort andet end at tage det ud af fletningen om morgenen, og rede det igennem engang..

så jeg ville ikke råde dig til at betale ekstra for at få extensions med bølger i - det kommer lidt af sig selv! invester hellere i et godt krøllejern, så du evt kan "tilpasse" dit eget hår så det falder ind i dine extensions, eller hvis du vil rette lidt på de bølger der nu kommer! smiley

• #2   22. nov 2013 Ekstensions med krøl, bliver meget hurtigt grimt og filtret, taler af erfaring.
    Jeg ville også vælge glat og så evt bare flette det til bølger eller krølle det.
    Det er vigtigt st finde en rigtig god påsætter da det kan blive noget rigtig grimt hø, hvis ikke det bliver påsat ordentligt. Det er vigtigt med den rigtige pleje både i vådt og tørt hår held og lykke med det:)

• #3   22. nov 2013 Jeg har skam et krøllejern, men jeg vil hellere have bølger - så jeg tror bare jeg ønsker mig et HH Simonsen bølgejern. smiley

Har hot fusion ikke ødelagt dit eget hår?

Jeg vil nemlig nødig blive korthåret igen. Mit det er rimelig langt efterhånden, jeg vil bare gerne have det længere for en tid! smiley

• #4   22. nov 2013 Pleje vil jeg helt sikkert også sætte mig meget ind i, før jeg får det lavet! smiley

Jeg har en veninde der har haft microringe et par gange, der kan finde ud af at sætte det i, så det burde ikke være et problem. smiley

• #5   22. nov 2013 Hot fusion har på ingen måde ødelagt mit hår! Det er lige så flot (hvis ikke endnu flottere! smiley ) som da jeg fik dem i første gang.. smiley

• #7   22. nov 2013 Gad vide om man skulle overveje det i stedet for? :D.

Jeg søger dog efter den billigste metode, da jeg ikke vil ofre for mange penge på det.

• #8   22. nov 2013 Du kan sagtens få det i nu Line! smiley

Celina Ree, en sanger, hun havde også helt helt kort hår, men havde extensions i det.

• #10   22. nov 2013 Jeg var ihvertfald rigtig glad for at jeg fik hot fusion - har haft cold én gang før, og det var jeg ikke så glad for, for der tabte jeg rigtig mange totter... Det kan selvfølgelig have noget at gøre med at hende der satte det i, ikke havde voldsomt meget forstand på det.. smiley

• #11   22. nov 2013 Det er nemt at miste totter, med cold fusion. smiley Jeg vil bare ikke risikere at ødelægge mit hår. Mange reagere jo forskelligt på det smiley

Kommentér på:
Extensions?

Annonce