{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Stil ideer!? {{forumTopicSubject}}

Dav!
Hurtigt spørgsmål da jeg skal skrive denne stil til i morgen!!

Hvilken handling tænker i dette billede kunne passe ind i?

Altså billede SKAL være centralt i novellen og så skal den være realistisk...

Håber virkelig i kan hjælpe mig med en smule inspiration...!

Jeg synes det ligner der er sket noget mellem drengen og moderen... smiley MEN HVAD!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Stil ideer!?
  • #1   21. nov 2013 En familie på 4 hvor faderen og den yngre søster kommer ud for et uheld og dør? smiley

• #2   21. nov 2013 Hvordan lyder det her? smiley

Det hele startede med, at hun sagde det. Sagde det alle frygtede i parforholdet. Middag med forældrene. Bare tanken drev svedskolder frem under armene. Nakken spændte op og tungen legede med indersiden af tænderne. Maria kiggede forventningsfuld på mig, med et undskyldende blik der samtidige viste, at det ikke var et spørgsmål. Man var forpligtet. Havde intet valg, men blev bare slæbt ind i farezonen, mens man klamrede sig til den kolde jord i håbet om at sidde fast.

• #3   21. nov 2013 Fed ide maria smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #4   21. nov 2013 Hvorfor ikke lave dine ting selv smiley hg er trods alt ikke lektiehjælp

• #5   21. nov 2013 "Håber virkelig i kan hjælpe mig med en smule inspiration"

Det er oprettet under off topic så her må jeg skrive hva som helst. smiley
    Folk har mange gange før lavet emne om lektier, film og parforholdproblemer.
    HG er et socialt netværk, der er lavet til folk med heste. Men det betyder ikke at det er forbudt at skrive om andet.. smiley

Kommentér på:
HJÆLP! Stil ideer!?

Annonce