{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tarok filmen:)
  • #1   10. nov 2013 Blev meget skuffet over den. Synes man missede en helt masse ting, og der var flere år de sprang over, og man fik intet afvide om, hvad der skete i de år. Så sidder man der, sådan lidt "nå", agtigt...
    Altså fra den bliver nr. 4 i det der løb, til den dør - hvad skete der der imellem? Vandt den noget? Stod den bare på folden?

Og til sidst i filmen skriver de, at Jørn og hans kone startede en stald. Fint nok, men blev den til noget? Fik de nogle gode heste? Var de med i løb?

Jeg syntes, det virker som noget hast-værk. De kunne godt have brugt ½ år mere på den. Og så evt. også få rettet op på mange af de fejl der er i den (f. eks. de
    elektriske staldporte i 1960'erne...) smiley
    Og den var alt for langtrukket.

Jeg var selv på casting til den i juni, så de har været rimelig hurtige med den...

• #2   10. nov 2013 Ja de springer godt nok nogle år over, jeg ville også gerne have hørt mere om jørns nye stald. smiley

• #7   10. nov 2013 Jeg skal ind og se den idag!<3 smiley

• #8   10. nov 2013 Jeg kunne godt lide filmen smiley

• #9   10. nov 2013 Jeg synes af filmen er MEGA god, kan anbefale den til alle smiley

• #10   10. nov 2013 jeg blev også slemt skuffet - hvidsten-gruppen var fantastisk, og jeg havde håbet på noget i denne liga når nu anne-grethe ramte sådan plet sidste gang - men nej

joh det er da en film der sætter lidt fokus på heste-verdenen, men der er tonsvis af fejl - og så savner jeg altså noget HALLO!

den er alt for vag, langtrukket, detaljeforladt og faktisk endda lidt kedelig syntes jeg... jo jeg blev da grebet når der var løb og hesten gjorde det godt - men jeg mangler i den grad noget imellem løbene..

er faktisk lidt træt af at jeg ikke brugte mit gavekort på den nye Thor-film i stedet.

• #11   10. nov 2013 Udmærket film, men som sådan ikke en "heste-film". Dvs. hovedkonflikten handler ikke om hesten, men om far/søn-forholdet.
    Jeg synes, at konflikten er lidt tynd, men filmen var spændende og fint lavet smiley

Nå ja, det generede mit filmøje at se 3 forskellige heste spille Tarok. Fejlene i den hensigt var massive. Blandt andet løb malingen fra blissen et par gange, og det er så ærgerligt at se en film, hvor man ligger mærke til fejlene første gang man ser den.

• #12   10. nov 2013 Den var røøøøøøøvsyg, i de scener hvor det ikke rigtig havde noget at gøre med heste. Scenerne var for langtrukne. Men da det havde noget at gøre med Tarok, var den rigtig god. Og jeg blev ved med at undrer mig over hvordan hestene kunne være helt rene, og nærmest ikke svede, efter et løb? Og mange andre fejl.

• #13   10. nov 2013 Jeg syntes den er god

• #14   10. nov 2013 Jeg er helt enig med Signe..
    -Det var ikke lige det jeg forventede.. smiley

Kommentér på:
Tarok filmen:)

Annonce