317 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Dyrlæge med Gråmissemusen imorgen.. Igen igen.. Dyrlæge med Gråmissemusen imorgen.. Igen igen..

Åh, sidste år i september fik jeg min elskede Gråmis (Gregers). Han kom her som vildkat og vi fandt hurtigt hinandens tillid og fik et fantastisk bånd! Han var 7 år og har altid gået som hankat, så selvom han er blevet kastereret har han stadig hankatte unoder og vil have det hele for selv sig og slås med min anden kat, Speedy.

Han har været til dyrlæge et utal af gange efterhånden og skal igen imorgen. Ham og Speedy havde slåsset, så han har fået en blodansamling af en art i øjet, har kradset begge sine øre til blods og lugter slemt ud af det ene øre. Alt dette er opstået på blot TO dage! ):

Ih, min stakkels knægt.. Det er efterhånden dyrt med alle de dyrlægebesøg /:

Andre der har sådanne katte? ):

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge med Gråmissemusen imorgen.. Igen igen..
  • #1   10. nov 2013 puha av av! godbedring til lillemanden;)

• #2   10. nov 2013 Hvorfor forsikrer du dem ikke? Jeg har mine forsikret for 876,- om året, og de dækker en del af de udgifter til uforudsete dyrlæge besøg, man har en selvrisiko på 900 et eller andet.
    Er han blevet tjekket for øremidder?

Trumps up for, at du har kastreret ham, selvom det er for sent til, at de ændre adfærd, men så er han i hvert fald ikke skyld i flere af de mange uønskede killinger smiley

• #3   10. nov 2013 Vi har en aftale med dyrlægen, så derfor er de ikke forsikret, da det ikke kan betale sig prismæssigt (:

Han er før blevet tjekket for øremider, ja. Og de var der. Han var dog svær at behandle, da han ikke ville have dråber i ørene, så han fik ikke behandlingen fuld ud, dog virkede det faktisk alligevel. Men jeg tænker også det er det han har igen.
    Muligvis kan det også være en byld, da det lugter surt og det var den samme med en gammel kat vi havde, som havde en byld i øret..

Han var nødt til at blive kastereret, fordi jeg ellers regnede med, at han ville smutte ud på ture, når det begyndte at blive parringstid (han er aldrig smuttet, 7-9-13) og så kunne det jo MÅSKE ligge en dæmper på hans hankattenoder, men det gjorde det desværre ikke. Men det er blevet bedre, helt klart.

• #4   10. nov 2013 Flora: Tak, det er dælme uhyggeligt at se på ):

Kommentér på:
Dyrlæge med Gråmissemusen imorgen.. Igen igen..

Annonce